преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Binobi Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
не депозирайте ценните си пари в този скапан сайт! Влагам средства и не мога да играя, няма поддръжка нито в чата, нито по имейл! стойте далеч от този сайт
do not deposit your precious money on this shit site! I put funds and I can't play, there's no support either in chat or via email! stay away from this site
não depositem seu precioso dinheiro nesse site bosta! coloquei fundos e não consigo jogar, não tem suporte nem no chat e nem via email! passem longe desse site
Здравейте, какъв изглежда е проблемът с това казино? Парите не са кредитирани в акаунта ви на играч или имате някакъв друг проблем?
Hi, what seems to be the problem with this casino ? The money has not been credited to your player account or you have some other issue ?
Депозирах в крипто, но игрите вървят само в демо режим, в реален режим играта просто не върви! Активирах промоцията 300 FS и в крайна сметка загубих поради изминалото време! така че поради грешка на сайта загубих парите си и загубих безплатните си завъртания!
I deposited in crypto, but the games only run in demo mode, in real mode, the game simply does not run! I activated the 300 FS promotion and ended up losing because of the passing of time! so by site error lost my money and lost my free spins!
depositei em crypto, porém só roda os jogos no modo demonstração, no modo real, simplesmente o jogo não roda! ativei promoção de 300 FS e acabei perdendo por passar do tempo! então pelo erro do site perdir meu dinheiro e perdi minhas rodadas grátis!
Има ли шанс тези игри да са били ограничени до вас, защото сте взели бонуса? За съжаление е нормално бонусът да не позволява на играчите да играят много игри, налични без бонус. Без значение какво в такава ситуация, поддръжката на клиенти или чат операторът трябва да поеме от вас!
Не мога да кажа, че ми се получи:
Е, не съм сигурен какво да правя с това, честно казано. Можете да опитате с друго оплакване, участвате ли?
Any chance those games were restricted to you because you took the bonus? Sadly, it is normal that a bonus prevents players from playing many games available without a bonus. No matter what in such a situation, customer support or a chat operator should take of you!
I can't say it worked out for me:
Well, not sure what to do with that, to be honest. You may try another complaint, are you in?
няма какво да правя в този сайт, просто си тръгнете, след 7 дни по имейл ми изпратиха отговор с молба да играя в домашни игри и те имат само DICE, тоест 300 FS, които предлагат, са безполезни, тъй като играта е сладко злато или друга игра не работи!
there is nothing to do on this site, just go away, after 7 days by email they sent me a response, asking to play in house games, and they only have DICE, that is, the 300 FS they offer is useless since the game is sweet bonanza or any other game does not work!
não têm oque fazer nesse site, só passar longe, depois de 7 dias pelo email me enviaram uma resposta, pedindo para jogar em jogos da casa, sendo que só têm DICE, ou seja os 300 FS que oferecem é inutil já que o jogo sweet bonanza ou qualquer outro jogo não funciona!
Е, това е неприятно. Получаването на имейл след 7 дни вероятно ще убеди играча да отиде в друго казино по-рано.
Също така, в този случай вероятно е най-добре да не вземате бонусите и винаги да четете правилно Правилата и условията или да видите кои игри са изключени.
Ако решите да подадете жалба, уведомете ни.
Well, that's unpleasant. Getting an email after 7 days will probably convince the player to go to another casino sooner.
Also, in this case, it's probably best not to take the bonuses and always read the Terms and Conditions properly, or see which games are excluded.
If you decide to open a complaint, let us know.
Самият бонус беше за играта Sweet Bonanza и не се отваряше! просто си тръгни и това е
The bonus itself was for the Sweet Bonanza game and it wasn't opening! just walk away and that's it
o próprio bonus era pro jogo sweet bonanza e não estava abrindo! só passar longe mesmo e pronto
Хей!
Офертите по имейл може да са доста трудни, но след като офертите бъдат изпратени, всички свързани игри трябва да работят независимо от всичко. 🤔
Въпреки това, има ли нещо положително, което можете да кажете за тях, чудя се 😀
Hey!
Email offers might be quite tricky, still, once the offers are sent all associated games must be working no matter what. 🤔
Despite that, is there anything positive you could say about them, I wonder 😀
Не е възможно да се каже нещо положително, ако първото преживяване е било ужасно! игрите не работят, просто умирам да депозирам на този сайт хаха!
It is not possible to say something positive if the first experience was horrible! the games don't work, just dying to deposit on this site lol!
não é possível dizer algo positivo se a primeira experiência foi horrível! os jogos não funcionam, só louco para depositar nesse site rs!
Откривайки, че Binobi е новосъздадено казино, има ли нещо, което бихте могли да кажете поне за неговата поддръжка или качества на чат оператор? 🙂
Просто търся информация навсякъде, където мога...
Finding the Binobi to be a freshly established casino, is there anything you could say about its support or chat operator qualities, at least? 🙂
I'm just seeking information anywhere I can...
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.