преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bingorella Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Опитвах се с дни, всичко, което продължавате да казвате, е, че ще ескалираме, но все още нищо, опитайте се да се свържете с персонала ви е груб, имам записани обаждания, за да го докажа
Been trying for days all you keep saying is we will escalate but still nothing try reaching out your staff are rude I have the calls recorded to prove it
Опитайте да се обадите отново, човекът беше толкова груб, след което ми затвори отново, бедното казино препоръчвам да стоите далеч от него, без да бъдете груби, но никой не говори английски, когато се обаждате, толкова е трудно да се реши нещо, разбирам, че парите ми са изчезнали сега, така че ще публикувам това за да помогне на хората да стоят настрана и да не бъдат измамени, както направих аз
Try calling again the guy was so rude then he hung up on me again poor casino recommend staying away from it not being rude but nobody speaks English when you call so really hard to solve anything I understand my money gone now so I’ll post this to help people stay away not get scammed like I did
Здравей James89richard, съжалявам за проблемите ти и да чуя, че казиното се отнася с теб по този начин. Благодаря ви, че споделихте опита си и информирахте другите за него. Виждам, че вече сте изпратили жалбата, което е чудесно. Надявам се, че Кристина може да ви помогне.
Просто ми е интересно на какъв език са ти говорили в крайна сметка? Или искаш да кажеш, че английският им беше толкова лош? Благодаря ти
Hello James89richard, I am sorry for your troubles and to hear that casino treats you this way. Thank you for sharing your experience and to inform others about. I can see you have already submitted the complaint what is great. I hope Kristina can help you.
I am just curious, what language did they talk to you in the end? Or do you mean their English was so bad? Thank you
Там английският беше толкова лош, че линията продължаваше да се прекъсва и те ми крещяха по телефона, казвайки, че е ескалирал, но е ескалирал повече от седмица
There English was so bad the line kept breaking up and they were shouting down the phone at me say it been escalated but been escalated for over a week now
Ох, страхотно! Мога ли да ви поздравя, всичко е наред?🎉Можете ли да се свържете с Кристина, моля, за да затвори успешно жалбата ви? Благодаря ти
Ohh, great! Can I congratulate, all is well?🎉Can you contact Kristina please, that she can successfully close your complaint? Thank you
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.