преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bingo Bonga Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Играя онлайн казино от години, винаги глупости с проверка или изплащания и един приятел ми каза за bingobango, така че реших да го пробвам и да, наистина спечелих голяма сума и си помислих, че пак глупости с всичко, но без проверка в рамките на ден и изплащания като в политиката са описани. И обслужването на клиентите ви помага много бързо, наистина давам голяма 10 на това казино.
I've been playing online casino for years always bullshit with verification or payouts and a friend told me about bingobango so thought I'd try it and yes I really won a large amount and I thought okay again bullshit with everything but no verification within a day and payouts like in the policy has been described. And the customer service you are helped really quickly, I really give this casino a big 10.
Здравей Hamza19, поздравления 🎉 и се радвам, че се забавлявахте в това казино. Можете ли да споделите някои хубави печалби с нас?🙂 Въпреки че го описахте добре тук, ще бъде по-ефективно да създадете потребителския преглед тук , където му е мястото. Бихте ли го направили, моля? Ще бъде много по-полезно за другите играчи. Благодаря ти
Hello Hamza19, congratulations 🎉 and I am happy you had fun in this casino. Can you share some nice winnings with us?🙂 Even though you described it nicely here, it will be more effective to create the user review here where it belongs. Could you do that please? It will be much more beneficial for other players. Thank you
BingoBonga Casino, моля, не играйте там. Докато губите, всичко е наред, но внимавайте да спечелите и да поискате изплащане. Подадох всички документи и след това се провали със селфи, понякога ръката не се виждаше, после личната карта не можеше да се прочете и т.н., всички глупости, само за да не трябва да плащам. Срещал съм много казина през годините, но това е най-лошото от всички по отношение на изплащанията...
BingoBonga Casino please do not play there. As long as you're losing, everything's ok, but beware of winning and requesting a payout. I submitted all the documents and it then failed with a selfie, sometimes the hand couldn't be seen, then the ID couldn't be read, etc., all bullshit, just to avoid having to pay out. I have experienced many casinos over the years, but this is the worst of all in terms of payouts...
BingoBonga-Casino, bitte spielt dort nicht. So lange ihr verliert, alles oki, aber wehe man gewinnt und beantragt eine Auszahlung. Ich habe alle Unterlagen eingereicht und an einem Selfie ist es dann gescheitert, mal war die Hand nicht zu sehen, dann die ID nicht zu lesen usw., alles Bullshit, nur um nicht auszahlen zu müssen. Ich habe in all den Jahren viele Casinos erlebt, aber das ist im Punkt Auszahlung das aller aller schlechteste...
Здравейте huebbie69, да, проверката на вашия акаунт понякога може да отнеме много време, но ви препоръчваме да си сътрудничите с казиното, доколкото е възможно. Изпращането на документи според изискванията на казиното е наистина необходимо и няма причина веднага да мислите, че казиното не иска да изплати печалбите ви, въпреки че от самото начало може да изглежда обратното.
Моля, колко дни са минали от началото на процеса на потвърждаване? Имате ли конкретен проблем с предоставянето на вашата документация или снимка? За ваша информация ние даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат проверката и за тегленето като цяло. За съжаление, не всички проверки протичат гладко, както ни се иска, но се надявам, че в крайна сметка ще успеете. Моля, дръжте ни в течение. Благодаря ти
Hello huebbie69, yes, verification of your account can sometimes take a long time, but we recommend that you cooperate with casino as much as possible. Sending documents according to the casino's requirements is really necessary and there is no reason to immediately think that the casino doesn't want to pay out your winnings, although it may seem opposite from the beginning.
How many days has it take since you started with the verification process, please? Do you have any specific problem with providing your documentation or a photo? For your information, we allow casinos 14 full days to complete the verification and for the withdrawal in general. Unfortunately, not all verifications are smooth as we wish to be, but I hope you will succeed in the end. Please keep us informed. Thank you
Здравейте всички,
Съмнявам се, че ще си получа парите.
Депозитът мина гладко, изплащанията просто се анулират.
Седя пред същия проблем като huebbi69.
От 24.11.22 г. не мога да стигна повече.
Първо преминава през добра функция от hooqu, където се проверяват всички съответни данни (видео разпознаване, лична карта и потвърждение на адреса).
след това продължаваме с изданията на
Бинго Бонга
-Снимка с лична карта и надпис „Здравей Бинго Бонга Казино с дата".
-ДОКУМЕНТ ЗА САМОЛИЧНОСТ
- Доказателство за адрес
-Извлечение от сметката с точен час и име трябва да е на касовата бележка.
За мен всичко е тормоз, но тъй като спечелих €2000, а не €200, не мога просто да го оставя.
Играя много и обичам да играя, ако платежните транзакции просто се извършват, бих играл с тях отново.
за разбирането
Hello, everyone,
I doubt I will receive my money.
Deposit went smoothly, payouts are simply canceled.
I'm sitting in front of the same problem as huebbi69.
Since 11/24/22 I can't get any further.
It first runs through a good function from hooqu, where all relevant data is checked (video recognition, ID card and confirmation of the address).
then we continue with the editions of
Bingo Bonga
-Picture with ID card and a label "Hello Bingo Bonga Casino with date".
-ID
- Address proof
-Account statement with the exact time and name must be on the receipt.
For me it's all harassment, but since I won €2000 and not €200 I can't just let it go.
I play a lot and I like to play, if the payment transactions just take place, I would play with them again.
regards
Hallo zusammen,
ich bezweifle, dass ich mein Geld erhalten werde.
Einzahlung lief reibungslos, Auszahlung werden einfach storniert.
Ich sitze vor dem selben Problem wie huebbi69.
Seit dem 24.11.22 komme ich nicht weiter.
Es läuft zuerst über eine gute Funktion von hooqu, dort werden alle relevanten Daten überprüft (Videoerkennung, Personalausweis und eine Bestätigung der Adresse).
danach geht es weiter mit den Auflagen von
Bingo Bonga
-Bild mit Personalausweis und einem zetteln „hallo Bingo Bonga Casino mit Datum".
-Ausweis
-Adresse Nachweis
-Kontoauszug mit der genauen Zeit und Name muss auf dem Beleg stehen.
Für mich ist das alles Schikane, da ich aber 2000€ gewonnen habe und nicht 200€ kann ich das nicht einfach gut sein lassen.
Ich spiele viel und gerne, wenn der Zahlungsverkehr einfach stattfindet, würde ich ja wieder bei denen spielen.
grüsse
@Magda: Това си беше чист тормоз. При проверката ще бъдете помолени да изпратите данните си чрез услугата Hooyu. Направих това и оттам получих потвърждение за автентичността си. Но това не беше достатъчно за казиното (защо изобщо да използвате Hooyu???). Качих повече от 10 селфита с лична карта и бележка и НИТО ЕДНО не отговаряше на изискванията на казиното. Направих снимка на 20 см от камерата, не, беше твърде размазано!!!!. Това са мафиотски структури с единствената цел да не се изплаща печалбата. Свързах се и с мениджъра без отговор!!! При мен беше 400 евро. След това заложих парите и днес затворих акаунта си. Никога не съм го преживявал така, това е най-лошото.
@Brown: Съчувствам ти и знам през какво преминаваш. С 2K обаче също си струва да предприемете правни действия срещу това казино. Правете екранни снимки на всичко!!!! Пожелавам ти повече успехи, отколкото аз...
@Magda: It was pure harassment. In the verification, you will be asked to submit your data via the Hooyu service. I did that and got confirmation of my authenticity from there. But that wasn't enough for the casino (why use Hooyu at all???). I uploaded more than 10 selfies with ID and the note and NONE met the casino's requirements. I took a picture 20cm away from the cam, no, it was too blurry!!!!. These are mafia structures with the sole aim of not paying out the profit. Also contacted the manager with no response!!! For me it was 400 euros. I then gambled away the money and had my account closed today. I've never experienced it like this, it's the worst.
@Brown: I feel for you and know what you're going through. With 2K, however, it is also worth taking legal action against this casino. Take screenshots of everything!!!! I wish you more success than I had...
@Magda: Es war die reinste Schikane. In der Verifikation wird man angehalten, seine Daten über den Service der Fa. Hooyu einzureichen. Das habe ich getan und habe von dort die Bestätigung für meine Echtheit bekommen. Das reichte aber dem Casino nicht (warum dann überhaupt Hooyu nutzen???).Ich habe mehr als 10 Selfies mit ID und dem Zettel hochgeladen und KEINES entsprach den Anforderungen des Casinos. Ich habe 20cm von der Cam entfernt eine Aufnahme gemacht, nein war zu unscharf!!!!. Das sind mafiöse Strukturen mit dem einzigen Ziel, den Gewinn nicht auszuzahlen. Habe auch den Manager kontaktiert, ohne Antwort!!! Bei mir waren es 400 Euro. Ich habe die Kohle dann verzockt und mein Konto heute schließen lassen. Habe das niemals so erlebt, das ist das allerletzte.
@Brown: Ich fühle mit dir und weiß, was du durchmachst. Bei 2K lohnt es sich allerdings auch gerichtlich gegen dieses Casino vorzugehen. Mache Screenshots von allem!!!! Ich wünsche dir mehr Erfolg als ich ihn hatte...
Интересно е какво сте описали и двамата тук. Виждам много негативни коментари предимно от немски играчи в нашата секция за потребителски отзиви. Казиното дори реагира на най-стария, но след това изглежда се отказа.
Надявам се, че ще получите печалбата си, просто имам чувството, че може да отнеме повече време от обикновено.
It's interesting what you both described here. I see very negative comments mostly from German players in our user reviews section. The casino even reacted to the oldest one, but then it seems they gave up.
I hope you'll get your winnings, I just have a feeling that it may take a longer time than usual.
Здравей Браун,
мога ли да знам кой документ ви беше най-трудно да предоставите? Също така забелязах, че немските играчи като цяло са много по-разстроени от KYC дори в други казина. Доколкото мога да кажа, най-големият проблем изглежда е доказателството за депозит/транзакция. Някои играчи трябва да отидат лично в банката, за да го получат.
Така че сега се чудя кое изглежда най-лошото за вас.
Hello Brown,
may I know what document you found the hardest to provide? I also noticed that German players are in general much more upset by the KYC even in other casinos. As far as I can tell the biggest problem seems to be the proof of deposit/transaction. Some players have to go to the bank personally to get it.
So now I'm wondering what seems to be the worst for you.
Имаше проблеми само през последните два дни поради изплащането, което беше отменено всеки път, въпреки че всичко беше проверено. Това казино е само за вашите пари!!
Only had problems for the last two days because of the payout, which was canceled every time, even though everything was verified. This casino is only out for your money!!
Hatte die letzten zwei Tage auch nur Probleme wegen der Auszahlung,die würde jedes Mal storniert,obwohl alles verifiziert war.Dieses Casino ist nur auf euer Geld aus!!
Здравейте,
Бих казал, че е важно да споменем защо вашите тегления продължават да отхвърлят. Знаете ли причината, моля? Попитахте ли казиното какво не е наред?
Можете ли да изберете друга опция за плащане? Може да реши проблема. 🤔
Моля, споделете всеки отговор, който получите.
Hello,
I'd say that it is important to mention why your withdrawals keep rejecting. Do you know the reason, please? Did you ask the casino what's wrong?
Can you opt for a different payment option? It may solve the issue. 🤔
Kindly share any reply you got.
Искаше се всеки път да докаже депозита (документ), с дата час от коя банка и т.н. Бях им изпратил екранни снимки на депозита и те не бяха доволни от нищо!
Was asked every time to prove the deposit (document), with date time from which bank and so on. Had sent them screenshots of the deposit and they were not happy with anything!
Wurde jedesmal aufgefordert,die Einzahlung zu beweisen (belegen),mit Datum Uhrzeit von welcher Bank und so weiter.hatte ihnen von der Einzahlung Screenshots geschickt und mit nix waren sie zu Frieden!!
Факт е, няма да играя повече там. Заложих печалбите от чиста ярост. Те трябва да резервират изплащанията също толкова бързо, колкото събират депозитите!!
It's a fact, I won't play there anymore. I gambled away the winnings out of sheer rage. They should book the payouts just as quickly as they collect the deposits!!
Fackt ist,ich werde dort nicht mehr spielen.habe vor lauter Wut den Gewinn verspielt.Die sollten Mal die Auszahlungen genauso schnell verbuchen ,wie sie auch die Einzahlungen kassieren!!
Съжалявам да го чуя. 🙁
Просто депозитите не се проверяват от казиното, играчът просто доброволно депозира парите. Тегленето обаче е съвсем друга история, казиното трябва да е 100% сигурно, че печалбата ще отиде при правилния човек.
Sorry to hear that. 🙁
It's just that deposits are not checked by the casino, the player simply willingly deposits the money. The withdrawal, however, is a completely different story, the casino must be 100% sure that the winning will go to the proper person.
Здравейте всички,
Играя на bingobonga.com от ноември 2022 г
В началото също имах проблеми с проверката.
Но с помощта на ВИП мениджъра се получи.
И успях да изплатя 12x успешно.
Тогава направих грешка и изтрих качените документи в профила си.
Сега е време за повторна проверка. 🫣
Нека да видим как работи.
Тогава ще ви дам обратна връзка.
След като преминете през проверката, изплащанията работят невероятно добре.
Обикновено получавах плащане в рамките на един ден чрез Skrill.
Hello, everyone,
I've been playing on bingobonga.com since November 2022
Had trouble with verification at first too.
But with the help of the VIP manager it worked out.
And I was able to pay out 12x successfully.
Then I made a mistake and deleted the uploaded documents in my profile.
Now it's time to re-verify. 🫣
Let's see how it works.
I'll give you feedback then.
Once you've gone through the verification, the payouts work incredibly well.
I was usually paid out within a day via Skrill.
Hallo zusammen,
ich spiele seit November 2022 auf bingobonga.com
Hatte anfänglich auch Schwierigkeiten mit der Verifizierung.
Aber mit der Hilfe des VIP Managers hat es dann geklappt.
Und ich konnte schon 12x erfolgreich auszahlen.
Dann habe ich ein Fehler gemacht und die hochgeladen Dokumente in meinem Profil gelöscht.
Nun heißt es wieder Neu verifizieren. 🫣
Mal schauen wie es klappt.
Da gebe ich noch Rückmeldung.
Wenn man einmal die Verifizierung durch hat, klappt es unglaublich gut mit den Auszahlungen.
Per Skrill wurde mir meist innerhalb eines Tages ausgezahlt.
Здравейте,
Благодаря ви за тази обратна връзка, винаги е приятно да видите, че играчите се чувстват щастливи. 🙂 Да се надяваме, че повторната проверка ще бъде гладка и бърза! 🤞
Дайте като вой, когато сте готови 🙂.
Hello,
Thank you for this feedback, it is always nice to see that players feel happy. 🙂 Let's hope the re-verification will be smooth and quick! 🤞
Give as howl when you're done 🙂.
Трябва да изпратя доказателство за плащане, след което трябва да работи отново. 😎
Ще дам обратна връзка как работи.
I'm supposed to submit proof of payment, then it should work again. 😎
I'll give feedback on how it works.
Ich soll noch ein Nachweis einer Zahlung einreichen, dann sollte es wieder klappen. 😎
Ich gebe ein Feedback, wie es funktioniert.
Звучи ми доста разумно 😉. Ще чакам друга новина!
Sounds quite reasonable to me 😉. I'll wait for another news!
Проработи 😃
Потвърждението ми беше прието и днес отново можех да очаквам прилично изплащане.
Трябва да кажа, че играя в онлайн казина от 20 години.
Но е рядкост да се намери казино с качеството на услугата, което Bingobonga предлага.
Не мога да разбера негативните отзиви.
Момчета, просто бъдете търпеливи и изкажете притесненията си и всичко ще бъде наред. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
It worked 😃
My verification was accepted and I was able to look forward to a decent payout again today.
I have to say, I've been playing online casinos for 20 years.
But it's rare to find a casino with the quality of service that Bingobonga offers.
I can't understand the negative reviews.
Guys, just be patient and communicate your concerns and everything will be fine. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Es hat funktioniert 😃
Meine Verifizierung wurde akzeptiert und ich konnte mich heute wieder über eine Ordentliche Auszahlung freuen.
Ich muss sagen, ich Spiele schon 20 Jahre Online Casino.
Aber es ist selten ein Casino mit der Service Qualität von Bingobonga zu finden.
Ich kann die negativen Bewertungen nicht verstehen.
Leute, habt einfach Geduld und kommuniziert euer Anliegen dann wird alles gut. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Страхотен!
И така, колко време отне общо? 🙂
Съгласен съм, че търпението е най-добрият подход, сътрудничеството със сигурност спестява и време. Само ако не се срещаше толкова рядко. 😀
Great!
So, how long did it take in total? 🙂
I agree that being patient is the best approach cooperation surely saves time too. If only it wasn't so rarely seen. 😀
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.