преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BillionVegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Не мога да повярвам, че Casino Guru дава на това казино 1,9 като резултат. Трябва да получи 0.0, тъй като е измамно казино с фалшив лиценз, което се опитва да подмами играчите да се присъединят към тях, докато са нелицензирани, което означава, че играчите не са защитени тук
I can not believe Casino Guru is giving this casino a 1.9 as score. It should get 0.0 as it is a scam casino with a fake license trying to trick players to join them while they are unlicensed meaning that players are not protected here
Здравей.
Благодаря ви за вашето мнение. Наистина ли вярвате, че настоящият рейтинг плюс всички тези предупреждения не са достатъчни? Подозирам, че са ви измамени там, нали?
Ако е така, можете да подадете друга жалба и ако установим, че сте били малтретирани от казиното, рейтингът му може да бъде засегнат.
Hello there.
Thank you for your opinion. Do you truly believe that the current rating plus all those warnings are not enough? I suspect you were cheated there, didn't you?
If so, you can submit another complaint, and if we find you were mistreated by the casino its rating could be affected.
Здравей Радка,
Моят случай е доста сложен, тъй като продължава със SpiderVegas и този случай беше отхвърлен, тъй като притежателят на лиценз го отхвърли. Впоследствие се оказа, че те просто изобщо не са свързани с тях лицензодател/холдинг с казиното.
Тъй като собственикът на Billionvegas е същият собственик като на SpiderVegas, изпратих жалбата си до тях и, разбира се, те не отговориха на нея. Затова се обърнах към притежателя на лиценз от тях, с когото твърдяха, че са лицензирани. По време на този процес казиното премахна DiamondMarketing NV от своите T&C, сякаш никога не е било написано в него (вместо да пусне актуализация) и в този процес казиното също се свърза с мен, предлагайки ми бонус, ако пусна случая си и каза, че не са свързан с DiamondMarketing NV. Но когато отхвърлих предложението им, те ме наклеветиха и ме заплашиха със съд, ако не откажа делото. Най-голямата шега е, че никога няма да ме съдят, тъй като знаят, че тогава ще бъдат разкрити.
Както и да е, докато измина известно време, притежателят на лиценз приключи разследването си и потвърди твърдението ми, въпреки че казиното отричаше кой е собственикът на казиното и сега съм в моята страна, получавайки съвет от юридическа фирма как да ги закрия с всички техни замесени страни и да ми върна парите с иск за обезщетение.
И докато казиното все още работи, те сега използват същата измама (всъщност се нарича фалшификация), като поставят логото на Antilephone на уебсайта си, за да подмамят играчите. Виждате, че според мен това струва 0,0 като резултат, тъй като играчите никога не трябва да се опитват да се присъединят към тях.
Разбира се, мога да ви предоставя имейлите насаме, за да ги прегледате, тъй като това е нещо, което не мога да споделя в платформата тук.
Hi Radka,
My case is quite complicated as it has been ongoing with SpiderVegas and that case got rejected as the License Holder dismissed it. Afterwards it turned out that they simply where not their licensor/holding ties with the casino at all.
As the owner of Billionvegas is the same owner as of SpiderVegas I sent my complaint over to them and of course they did not respond on it. So I reached out to the License Holder of them they claimed to be licensed with. During that process the casino removed DiamondMarketing N.V. from its T&C like it was never written in it (instead of releasing an update) and in this process the casino also reached out to me offering me a bonus if I drop my case and said they are not linked to DiamondMarketing N.V.. But when I rejected their offer they slandered me and threatened me with a lawsuit if I did not drop the case. The biggest joke is that they never will sue me as they know that they will get exposed then.
Anyway as we passed a while the License Holder finished its investigation and confirmed my claim even though the casino was denying it about who is the owner of the casino and now I am in my country getting advise from a lawfirm on how to shut them down with all their involved parties and get my money back with a compensation claim.
And while the casino is still operating they are now using the same fraud(actually its called forgery) by setting the Antillephone logo on their website to trick players. You see thats worth a 0.0 as score in my opinion as players should never try to join them.
Of course I can provide you the mails in private to review them as this is something I can not share on the platform here.
Здравей Юсст,
Нямах представа за цялата тази афера - благодаря за обяснението.
Очевидно е, че тяхното поведение е далеч от това, което смятаме за честно и честно.
Също така мисля, че не желаят да се излагат, така че просто ритат.
Както и да е, ние вече покрихме и липсата на официален лиценз и предоставихме информация, че казиното работи без официален лиценз, въпреки че логото на Antilephone е поставено на сайта!
Ще уведомя нашия ръководител на екипа за данни - Йозеф, сигурен съм, че може да се заинтересува от това.
Hi Yousst,
I had no idea about this whole affair - thank you for the explanation.
It's obvious that their behavior is far from what we see as fair and honest.
I also think that they do not wish to be exposed so they're just kicking around.
Anyway, we already covered the lack of an official license as well and provide information, that casino operates without an official license, even though the Antillephone logo is placed on the site!
I will notify our head of the data team - Jozef, I'm sure he might get interested in this.
Здравей Yousst.
Благодаря ви много, че споделихте целия си опит. Току-що актуализирах техния преглед с допълнителна информация за фалшивия лиценз, тъй като го проверих два пъти и си прав. Що се отнася до имейлите, ще съм много благодарен, ако можете да ги препратите на моя имейл адрес jozef.k@casino.guru .
Hello Yousst.
Thank you very much for sharing all your experiences. I have just updated their review with additional info about the fake licence since I have double-checked it, and you are right. Regarding the emails, I would highly appreciate it if you can forward them to my email address, jozef.k@casino.guru.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.