преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BigBet24 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, днес сутринта се регистрирах в този сайт, big bet 24, пратих им документите според исканията им, дори и със селфита, но още чакам да ми дадат бонуса, както пише тук в GURU, надявам се така е..
Hi, this morning I registered on this site, big bet 24, I sent them the documents as requested by them, even with selfies, but I am still waiting for them to give me the bonus as it is written here on GURU, I hope it is Like this..
Salve, questa mattina mi sono registrato su questo sito, big bet 24, gli ho mandato i documenti come richiesto da loro, anche con selfie,ma sto aspettando ancora che mi diano il bonus come c'è scritto qui su GURU, spero che sia così..
Здравейте,
Прочетох условията за бонусите и изглежда, че казиното има 24 часа за подаване на документите, уведомете ни как работи, моля 🙂
Hello,
I read the bonuses term and it seems that the casino has 24 hours submitting the documents, let us know how it worked, please 🙂
Добро утро, когато ми се случи тази ситуация, веднага изпратих всичко, но не помогна, защото ме ликвидираха, като ми казаха, че доставчикът е казал, че ми е платено инкасо, но не е на всичко е вярно, защото освен че не ми плати печалбата от бонуса, когато той ме накара да вляза отново в играта, погледнах кредита и разбрах, че е нула, .. и това нещо ми се случи на един и същ слот на един и същи доставчик, както в National casino, така и в Bizzo casino, въпросният слот се казва BOOK OF TOMB, не можех да повярвам, казах си, че повече няма да играя в тези два сайта и така го направих, Не бих имал интерес да лъжа за факт като този и за няколко евро, но ако беше висока печалба, чудех се как щях да реагирам, нямате възможност да имате парите си, защото тези сайтове не са законни в Италия и нямат отстъпка от ADM, тогава те са недосегаеми .. Бях го попитал през двата чата c той през техния за хм оплаквания, че биха могли да ми ги дадат и под формата на бонуси, но досега не съм имал нищо от никого и просто трябва никога повече да не зареждам пари в сайтове, които КРАДАТ пари от играчи, защото ако това се случи, те го правят това за мен с много хора, много пари изчезват и не е честно ... благодаря
Good morning, when this situation happened to me, I sent it all immediately, but it didn't help, because they liquidated me, telling me that the supplier had said that I had been paid the collection, and but it is not not at all true, because in addition to not having paid me the winnings in the bonus, when he made me re-enter the game, I looked at the credit and I realized that it was zero, .. and this thing happened to me on the same slot of the same supplier, both on National casino and on Bizzo casino, the slot in question is called BOOK OF TOMB, I could not believe it, I told myself that I would no longer play on these two sites and so I did, I would have no interest to lie about a fact like this and for a few euros, but if it was a high win I wondered how I would have reacted, you have no possibility of having your money because these sites are not legal in Italy and have no concession from ADM then they are untouchables .. I had asked him through both chat c he through their forum of complaints that they could also give them to me in the form of bonuses, but so far I have not had anything from anyone and I just have to never load money again on sites that STEAL money from players, because if this happened they do it to me with many people, a lot of money disappears and it's not fair ... thanks
Buongiorno, quando mi è capitata questa situazione, gli ho inviato il tutto subito all'istante, ma non è servito a nulla, perché mi hanno liquidato, dicendomi che il fornitore aveva detto che mi era stato pagato l'incasso,e ma non è per niente vero, perché oltre a non avermi pagato il la vincita nel bonus, quando mi ha fatto rientrare nel gioco,ho guardato il credito e mi sono accorto che era a zero,..e questa cosa mi è successa sulla stessa slot dello stesso fornitore, sia su National casinò,sia su Bizzo casinò, la slot in questione si chiama BOOK OF TOMB, non ci potevo credere,ho detto a me stesso che non avrei più giocato su questi due siti e così ho fatto,non avrei nessun interesse a mentire su un fatto così e per pochi euro, ma se fosse stata una vincita alta mi sono chiesto come avrei reagito,non hai possibilità di avere i tuoi soldi perché questi siti essendo non legali in Italia e non hanno nessuna concessione da ADM allora sono intoccabili..gli avevo chiesto tramite sia chat che tramite il loro forum dei reclami che potevano darmeli anche sottoforma di bonus, ma fin'ora non ho avuto niente da nessuno e non mi resta che non caricare mai più dei soldi su siti che RUBANO soldi ai giocatori, perché se questo che è successo a me li fanno con tante persone, sono molti soldi che spariscono e non è giusto... grazie
Извинявам се, ако сгреших в отговора, размених тази ситуация, която ми се случи, с въпроса на Радка, но все пак се извинявам.
I apologize, if I was wrong to answer, I exchanged this situation that happened to me, with Radka's question, however I apologize.
Chiedo scusa,se mi sono sbagliato a rispondere, ho scambiato questa situazione che mi è capitata,con la domanda di Radka, comunque mi scuso.
Добре що се отнася до големия залог 24, все още не съм получил бонуса, минаха почти 24 часа .. благодаря
Ok as far as big bet 24 is concerned, I haven't received the bonus yet, almost 24 hours have passed .. thanks
Ok per quando riguarda big bet 24 , ancora non mi è arrivato il bonus, sono quasi passate le 24 ore.. grazie
Добро утро, когато ми се случи тази ситуация, веднага изпратих всичко, но не помогна, защото ме ликвидираха, като ми казаха, че доставчикът е казал, че ми е платено инкасо, но не е на всичко е вярно, защото освен че не ми плати печалбата от бонуса, когато той ме накара да вляза отново в играта, погледнах кредита и разбрах, че е нула, .. и това нещо ми се случи на един и същ слот на един и същи доставчик, както в National casino, така и в Bizzo casino, въпросният слот се казва BOOK OF TOMB, не можех да повярвам, казах си, че повече няма да играя в тези два сайта и така го направих, Не бих имал интерес да лъжа за факт като този и за няколко евро, но ако беше висока печалба, чудех се как щях да реагирам, нямате възможност да имате парите си, защото тези сайтове не са законни в Италия и нямат отстъпка от ADM, тогава те са недосегаеми .. Бях го попитал през двата чата c той през техния за хм оплаквания, че биха могли да ми ги дадат и под формата на бонуси, но досега не съм имал нищо от никого и просто трябва никога повече да не зареждам пари в сайтове, които КРАДАТ пари от играчи, защото ако това се случи, те го правят това за мен с много хора, много пари изчезват и не е честно ... благодаря
Good morning, when this situation happened to me, I sent it all immediately, but it didn't help, because they liquidated me, telling me that the supplier had said that I had been paid the collection, and but it is not not at all true, because in addition to not having paid me the winnings in the bonus, when he made me re-enter the game, I looked at the credit and I realized that it was zero, .. and this thing happened to me on the same slot of the same supplier, both on National casino and on Bizzo casino, the slot in question is called BOOK OF TOMB, I could not believe it, I told myself that I would no longer play on these two sites and so I did, I would have no interest to lie about a fact like this and for a few euros, but if it was a high win I wondered how I would have reacted, you have no possibility of having your money because these sites are not legal in Italy and have no concession from ADM then they are untouchables .. I had asked him through both chat c he through their forum of complaints that they could also give them to me in the form of bonuses, but so far I have not had anything from anyone and I just have to never load money again on sites that STEAL money from players, because if this happened they do it to me with many people, a lot of money disappears and it's not fair ... thanks
Buongiorno, quando mi è capitata questa situazione, gli ho inviato il tutto subito all'istante, ma non è servito a nulla, perché mi hanno liquidato, dicendomi che il fornitore aveva detto che mi era stato pagato l'incasso,e ma non è per niente vero, perché oltre a non avermi pagato il la vincita nel bonus, quando mi ha fatto rientrare nel gioco,ho guardato il credito e mi sono accorto che era a zero,..e questa cosa mi è successa sulla stessa slot dello stesso fornitore, sia su National casinò,sia su Bizzo casinò, la slot in questione si chiama BOOK OF TOMB, non ci potevo credere,ho detto a me stesso che non avrei più giocato su questi due siti e così ho fatto,non avrei nessun interesse a mentire su un fatto così e per pochi euro, ma se fosse stata una vincita alta mi sono chiesto come avrei reagito,non hai possibilità di avere i tuoi soldi perché questi siti essendo non legali in Italia e non hanno nessuna concessione da ADM allora sono intoccabili..gli avevo chiesto tramite sia chat che tramite il loro forum dei reclami che potevano darmeli anche sottoforma di bonus, ma fin'ora non ho avuto niente da nessuno e non mi resta che non caricare mai più dei soldi su siti che RUBANO soldi ai giocatori, perché se questo che è successo a me li fanno con tante persone, sono molti soldi che spariscono e non è giusto... grazie
Здравейте,
изглежда, че тази игра може да има грешки. Въпреки че според мен казиното трябва да проучи с доставчика на играта.
Не бих казал, че това се отнася до ADM, а до начина, по който казината подхождат към проблемите.
Съжалявам, но такива проблеми възникват от време на време, но казиното трябва да провери какво се е случило, не се колебайте да проверите нишката със същата тема тук . 🙂
Hello,
it seems like this game may be bugged. Although the casino should investigate with the game provider, I think.
I would not say that this concerns the ADM, just how the casinos approach issues.
I'm sorry but such problems occur from time to time, but the casino should check what has happened, feel free to check the thread with the very same topic here. 🙂
Добре що се отнася до големия залог 24, все още не съм получил бонуса, минаха почти 24 часа .. благодаря
Ok as far as big bet 24 is concerned, I haven't received the bonus yet, almost 24 hours have passed .. thanks
Ok per quando riguarda big bet 24 , ancora non mi è arrivato il bonus, sono quasi passate le 24 ore.. grazie
Добре що се отнася до големия залог 24, все още не съм получил бонуса, минаха почти 24 часа .. благодаря
Ok as far as big bet 24 is concerned, I haven't received the bonus yet, almost 24 hours have passed .. thanks
Ok per quando riguarda big bet 24 , ancora non mi è arrivato il bonus, sono quasi passate le 24 ore.. grazie
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.