ФорумКазинаBiamoBet Casino - обща дискусия

BiamoBet Casino - обща дискусия

преди 1 година от mrmileena
|
2126 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BiamoBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте,


спечелих 200 евро и започнах проверка в четвъртък.

Знам, че kyc процесът е част от казино, но искрено никога не са ме питали такива неща.


Предадох всичко (поискани около 8 документа), но всеки ден продължават да искат допълнителна проверка. Някои от моите документи бяха одобрени в петък и получих 4 поредни имейла, които ми казваха, че акаунтът ми е потвърден успешно.


Затова се опитах да се изтегля, но няколко часа по-късно беше отказано. Свързах се с чата, казаха ми, че вероятно е грешка и да чакам още, което направих. На следващия ден отново поискаха ID със селфи, така че го изпратих.


Днес те искат доказателство за адрес, което е изпратено в четвъртък и одобрено в петък. Така че не разбирам какво се опитват да направят...


Трябва ли да подам жалба или да изчакам, защото смятам, че не е нормално да питам едни и същи документи отново и отново, особено тези, които трябва да са вече проверени?


С Най-Добри Пожелания,


mrmileena

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей отново,


Сметката най-накрая беше потвърдена и днес ми беше платено.

Сега всичко е наред.

С Най-Добри Пожелания,

mrmileena

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 1 година

Благодаря ви много за актуализацията и поздравления за вашата победа! Някои казина не проверяват документи през уикендите, тъй като повечето служители имат уикендите безплатни. Те по принцип просто трябва да поддържат работата на поддръжката на клиенти. Вярвам, че затова трябваше да изчакате до днес (понеделник).

Автоматичен превод:
преди 1 година

BIAMO.BET НЕЗАКОННО в Австрия


Както всички онлайн казина с изключение на win2day.at, biamo е нелегален в Австрия, тъй като няма австрийски лиценз. Следователно всички транзакции са невалидни. Казиното не трябва да ви плаща нищо, ако спечелите. Въпреки това, можете да възстановите загубите си. Ако нямате пари за адвокат, най-добре е да се свържете с www.advofin.at. Там процесът ви струва само част от приходите, но не е нужно да плащате нищо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Бих искал да кажа, че играчите винаги трябва да играят в казино, което е лицензирано в тяхната страна, за да бъде по-добре защитено. Публикувах същия отговор на другата ви публикация по този въпрос:

https://casino.guru/forum/casinos/loss-recovery#post-25944


Автоматичен превод:
преди 1 година

За съжаление, това казино се развали. Не играй

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте всички, първо съжалявам за моя английски. Играя онлайн казино от сайта biamo.bet, поне месец сайтът не може да се преразширява поради технически работи. Имам 2000 € в портфейла си и когато понякога екипът за поддръжка ми отговаря, казват да бъда търпелив... страхувам се, че това е измама. Може ли някой да ми помогне, моля?

Автоматичен превод:
axelgentile
преди 9 месеца

Здравей, мисля, че се справи добре с английския си. 🙂

Бих искал да ви попитам дали можете да влезете в акаунта си в казиното или какъв е конкретният ви проблем? Според нашата информация всичко трябва да работи нормално за старите играчи.

Освен това имаме информация, че казиното не приема нови играчи, което честно казано не звучи много надеждно.

Уведомете ни, за да можем да се опитаме да ви посъветваме или да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Абсолютно! Чувствайте се свободни да обсъждате всичко, свързано с BiamoBet Casino точно тук. Независимо дали имате въпроси относно техния избор на игра, бонуси и промоции, налични методи на плащане или проблеми, които може да имате с акаунта си, Даниел е тук, за да ви помогне. Освен това, ако се интересувате да научите повече за техните функции и практики за отговорен хазарт, Даниел може да ви предостави информация и за това. Така че, продължете и споделете вашите мисли или запитвания и той ще направи всичко възможно, за да ви помогне с всички ваши запитвания относно BiamoBet Casino.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Благодаря за вашият отговор. Не, не мога да вляза, имам само тази страница, вижте екранната снимка. Опитах от моя телефон, моя компютър и друг компютър на друго място. Имам същата страница от 1 месец. file

Автоматичен превод:
axelgentile
преди 9 месеца

Добре дошли и ви благодарим за вашата екранна снимка. Освен факта, че поддръжката ви каза да бъдете търпеливи, не разбрахте нищо друго? Попитахте ли колко време трябва да отнеме техническите настройки на казиното? Проверихте ли дали им работят социалните мрежи? В контекста на това откъде влизате, не мисля, че това ще повлияе дали сайтът ще работи, докато е в профилактика.

Също така в този случай бих ви препоръчал да подадете жалба , което може да е подходящо във вашата ситуация и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Със сигурност ще бъдем благодарни, ако продължите да ни информирате за вашия случай и дали сайтът все още не е достъпен. Надяваме се, че скоро ще заработи отново и ще можете да изтеглите средствата си. Междувременно ти пожелавам всичко най-добро. 🙂

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, последвах съвета ви и подадох оплакване, защото съм в същата ситуация и казиното вече не отговаря. Опитах по имейл, whatsapp и telegram. Толкова съм тъжен, че не мога да се доверя на онлайн казино 😓

Автоматичен превод:
axelgentile
преди 9 месеца

Съжалявам, че попаднахте в тази ситуация, но нищо не е загубено. Разбирам, че ако казиното не отговори на някое от споменатите приложения, това не създава добро впечатление.

Във вашия случай обаче постъпихте правилно, като подадохте жалба, но засега ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие ситуацията, тъй като Ник каза, че казиното все още не работи за нови или стари играчи.

Както и да е, ако получите отговор от казиното, не се колебайте да ни уведомите.

За сега ти пожелавам здрави нерви.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини