преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BiamoBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
спечелих 200 евро и започнах проверка в четвъртък.
Знам, че kyc процесът е част от казино, но искрено никога не са ме питали такива неща.
Предадох всичко (поискани около 8 документа), но всеки ден продължават да искат допълнителна проверка. Някои от моите документи бяха одобрени в петък и получих 4 поредни имейла, които ми казваха, че акаунтът ми е потвърден успешно.
Затова се опитах да се изтегля, но няколко часа по-късно беше отказано. Свързах се с чата, казаха ми, че вероятно е грешка и да чакам още, което направих. На следващия ден отново поискаха ID със селфи, така че го изпратих.
Днес те искат доказателство за адрес, което е изпратено в четвъртък и одобрено в петък. Така че не разбирам какво се опитват да направят...
Трябва ли да подам жалба или да изчакам, защото смятам, че не е нормално да питам едни и същи документи отново и отново, особено тези, които трябва да са вече проверени?
С Най-Добри Пожелания,
mrmileena
Hello,
i have won 200 euros and i started verification on Thursday.
I know that the kyc process is a part of a casino but sincerely i have never been asked such things.
I have submitted everything (about 8 documents asked) but every day, they keep asking an additional verification. Some of my documents were approved on Friday and i received 4 mails in a row telling me that my account was successfully verified.
So i tried to withdraw but a couple hours later it was declined. I contacted the chat, they told me it was probably an error and to wait more, which i did. The next day, they asked id with selfie again so i sent it.
Today they are asking a proof of adress which was sent on Thursday and approved on Friday. So i do not understand what they are trying to do...
Should i submit a complaint or should i wait because i think it is not normal to ask same documents again and again, especially the ones which are supposed to be already verified?
Best regards,
mrmileena
Здравей отново,
Сметката най-накрая беше потвърдена и днес ми беше платено.
Сега всичко е наред.
С Най-Добри Пожелания,
mrmileena
Hello again,
The account was finally verified and I have been paid today.
Everything is fine now.
Best regards,
mrmileena
Благодаря ви много за актуализацията и поздравления за вашата победа! Някои казина не проверяват документи през уикендите, тъй като повечето служители имат уикендите безплатни. Те по принцип просто трябва да поддържат работата на поддръжката на клиенти. Вярвам, че затова трябваше да изчакате до днес (понеделник).
Thanks a lot for the update and congratulations to your winning! Some casinos don't verify documents during weekends since most of the employees have the weekends free. They basically just need to keep the customer support running. I believe that's why you had to wait until today (Monday).
BIAMO.BET НЕЗАКОННО в Австрия
Както всички онлайн казина с изключение на win2day.at, biamo е нелегален в Австрия, тъй като няма австрийски лиценз. Следователно всички транзакции са невалидни. Казиното не трябва да ви плаща нищо, ако спечелите. Въпреки това, можете да възстановите загубите си. Ако нямате пари за адвокат, най-добре е да се свържете с www.advofin.at. Там процесът ви струва само част от приходите, но не е нужно да плащате нищо.
BIAMO.BET ILLEGAL in Austria
Like all online casinos except win2day.at, biamo is illegal in Austria because it does not have an Austrian license. Thus, all transactions are invalid. The casino doesn't have to pay you anything if you win. However, you can reclaim your losses. If you don't have money for a lawyer, it's best to contact www.advofin.at. There, the process only costs you part of the proceeds, but you don't have to pay anything.
BIAMO.BET in Österreich ILLEGAL
Wie alle Online-Casinos ausser win2day.at ist biamo in Österreich illegal weil es über keine österreichische Lizenz verfügt. Somit sind alle Transaktionen ungültig. Das Casino braucht euch überhaupt nichts zahlen wenn ihr gewinnt. Allerdings könnt ihr eure Verluste zurückfordern. Wenn ihr kein Geld für einen Anwalt habt dann am Besten bei www.advofin.at melden. Dort kostet euch der Prozess nur einen Teil des Erlöses aber ihr müsst nichts bezahlen.
Здравейте,
Бих искал да кажа, че играчите винаги трябва да играят в казино, което е лицензирано в тяхната страна, за да бъде по-добре защитено. Публикувах същия отговор на другата ви публикация по този въпрос:
https://casino.guru/forum/casinos/loss-recovery#post-25944
Hello,
I would like to say, that players should always play in a casino that is licensed in their country to be better protected. I posted the same response to your other post regarding this matter:
https://casino.guru/forum/casinos/loss-recovery#post-25944
Здравейте всички, първо съжалявам за моя английски. Играя онлайн казино от сайта biamo.bet, поне месец сайтът не може да се преразширява поради технически работи. Имам 2000 € в портфейла си и когато понякога екипът за поддръжка ми отговаря, казват да бъда търпелив... страхувам се, че това е измама. Може ли някой да ми помогне, моля?
Hello everybody, first of all sorry for my english. I play online casino by the site biamo.bet, for at least a month the site is not reashable for technicals works. I have 2000€ in my wallet and when sometimes the support team answers me they say to be patient… im afraid than it is a scam. Could someone help me please?
Здравей, мисля, че се справи добре с английския си. 🙂
Бих искал да ви попитам дали можете да влезете в акаунта си в казиното или какъв е конкретният ви проблем? Според нашата информация всичко трябва да работи нормално за старите играчи.
Освен това имаме информация, че казиното не приема нови играчи, което честно казано не звучи много надеждно.
Уведомете ни, за да можем да се опитаме да ви посъветваме или да ви помогнем.
Hi, I think you handled your English quite well. 🙂
I would like to ask you if you can log in to your casino account or what is your specific problem ? According to our information everything should work normally for old players.
Furthermore, we also have information that the casino does not accept new players, which frankly does not sound very trustworthy.
Let us know so we can try to advise you or help you.
Абсолютно! Чувствайте се свободни да обсъждате всичко, свързано с BiamoBet Casino точно тук. Независимо дали имате въпроси относно техния избор на игра, бонуси и промоции, налични методи на плащане или проблеми, които може да имате с акаунта си, Даниел е тук, за да ви помогне. Освен това, ако се интересувате да научите повече за техните функции и практики за отговорен хазарт, Даниел може да ви предостави информация и за това. Така че, продължете и споделете вашите мисли или запитвания и той ще направи всичко възможно, за да ви помогне с всички ваши запитвания относно BiamoBet Casino.
Absolutely! Feel free to discuss anything related to BiamoBet Casino right here. Whether you have questions about their game selection, bonuses and promotions, available payment methods, or any issues you may be experiencing with your account, Daniel here to help. Additionally, if you're interested in learning more about their responsible gambling features and practices, Daniel can provide you with information on that too. So, go ahead and share your thoughts or inquiries, and he will do their best to assist you with all your queries regarding BiamoBet Casino.
Благодаря за вашият отговор. Не, не мога да вляза, имам само тази страница, вижте екранната снимка. Опитах от моя телефон, моя компютър и друг компютър на друго място. Имам същата страница от 1 месец.
thanks for your answer. No i can’t login i only have this page, look at the screenshot. I tried from my phone, my computer and an other computer in an other location. I have the same page for 1 month.
Добре дошли и ви благодарим за вашата екранна снимка. Освен факта, че поддръжката ви каза да бъдете търпеливи, не разбрахте нищо друго? Попитахте ли колко време трябва да отнеме техническите настройки на казиното? Проверихте ли дали им работят социалните мрежи? В контекста на това откъде влизате, не мисля, че това ще повлияе дали сайтът ще работи, докато е в профилактика.
Също така в този случай бих ви препоръчал да подадете жалба , което може да е подходящо във вашата ситуация и нашият екип ще се опита да ви помогне.
Със сигурност ще бъдем благодарни, ако продължите да ни информирате за вашия случай и дали сайтът все още не е достъпен. Надяваме се, че скоро ще заработи отново и ще можете да изтеглите средствата си. Междувременно ти пожелавам всичко най-добро. 🙂
You're welcome and thank you for your screenshot. Apart from the fact that support told you to be patient, you didn't find out anything else? Did you ask how long the technical adjustments to the casino should take ? Have you checked if their social networks are working ? In the context of where you are logging in from, I don't think it will affect whether the site will work while it is under maintenance.
Also in this case I would recommend you to open a complaint, which might be appropriate in your situation and our team will try to help you.
We would certainly appreciate it if you would continue to update us on your case and whether the site is still unavailable. Hopefully it will be working again soon and you will be able to withdraw your funds. In the meantime, I wish you all the best. 🙂
Здравейте, последвах съвета ви и подадох оплакване, защото съм в същата ситуация и казиното вече не отговаря. Опитах по имейл, whatsapp и telegram. Толкова съм тъжен, че не мога да се доверя на онлайн казино 😓
Hello, i followed your advice and made a complain because im in the same situation and the casino do not answer any more. I tried by email, whatsapp and telegram. Im so sad i can’t trust an online casino 😓
Съжалявам, че попаднахте в тази ситуация, но нищо не е загубено. Разбирам, че ако казиното не отговори на някое от споменатите приложения, това не създава добро впечатление.
Във вашия случай обаче постъпихте правилно, като подадохте жалба, но засега ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие ситуацията, тъй като Ник каза, че казиното все още не работи за нови или стари играчи.
Както и да е, ако получите отговор от казиното, не се колебайте да ни уведомите.
За сега ти пожелавам здрави нерви.
I'm sorry that you got into this situation, but nothing is lost. I understand that if the casino does not respond to any of the mentioned applications, it does not create a good impression.
However, in your case, you did the right thing by filing a complaint, but for now we'll have to wait and see how the situation develops, as Nick said that the casino is still not working for new or old players.
Anyway, if you get a response from the casino, do not hesitate to let us know.
For now, I wish you steady nerves.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.