преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetsEdge Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, регистрирах се и играх в betsedge, след това платих 300 евро и качих документите си в петък! Не получавам никакво съобщение от поддръжката и акаунтът ми все още не е потвърден
LG
Hello, I signed up and played at betsedge, then paid out € 300 and uploaded my documents on Friday! I don't get any message back from support and my account has not yet been verified
LG
Hallo habe mich bei betsedge angemeldet und gespielt ,habe dann 300€ zur Auszahlung gegeben und meine Dokumente hoch geladen am Freitag ! Ich bekomme überhaupt keine Nachricht zurück vom Support und mein Konto ist auch noch nicht verifiziert
LG
Има ли казиното чат на живо? Някои казино поддръжки не работят през уикендите, така че е възможно да получите отговор от тях днес или утре.
Does the casino have a live chat? Some casino supports don't work during weekends so it's possible you'll get the reply from them today or tomorrow.
Не, казиното няма чат на живо, само опция за съобщение ... но не получавам отговор
No, the casino doesn't have a live chat, just a message option ... but I don't get an answer
Nein das das casino hat kein live chat nur eine Mitteilung Option...aber da bekomme ich keine Antwort
Бих казал, че ако не отговорят в петък, тогава трябва да помислите за подаване на жалба, аз също бих се опитал да се свържа с тях от друг имейл адрес.
I'd say if they don't reply within Friday, then you should consider submitting a complaint, I'd also try to contact them from a different email address.
Това е странно, тъй като се свързахте с тях в петък и е сряда 😕
That's strange since you contacted them on Friday and it's Wednesday 😕
Веднага след плащането получих имейл, че е в процес ... Аз също отговорих на този имейл, но няма отговор и нещата ми не се обработват
Immediately after my payment I received an email that it was in the process ... I also replied to this email but there is no answer and my things are not processed
Habe direkt nach meiner Auszahlung eine Email bekommen das es im Prozess ist ..habe auch auf diese Mail geantwortet aber es gibt keine Antwort und meine Sachen werden nicht bearbeitet
О, прочетох всички коментари, а също и чух погрешно мнение за Bestedge Casino от приятелите си. Като цяло не е лесно да се намери надеждно онлайн казино. Тъй като приятелите ми играят в казиното от дълго време, те ми помогнаха да избера надеждно казино, където шансовете за печалба са големи. Моите любими са слотовете. Всеки път, когато искам да играя, правя малък слот депозит . Не влагам много пари в слотове и ако видя, че губя пари, веднага изтеглям средствата. Много е удобно да правите такива депозити.
Oh, I have read all the comments, and also I heard the wrong opinion about Bestedge Casino from my friends. In general, it isn't easy to find a reliable online casino. Because my friends have been playing in the casino for a long time, they helped me choose a trustworthy casino where the chances of winning are high. My favorite is slots. Every time I want to play, I make a small slot deposit. I don't put a lot of money in slots, and If I see that I lose money, I immediately withdraw the funds. Very comfortable with making such deposits.
Здравейте .. взех си парите вчера! След като написах друг имейл до органа по хазарта кюрасао и го описах. След това отново писах на поддръжката и им казах, че съм се оплакал! Тогава получих изплащането си, но до момента няма отговор от поддръжката! Няма да играя повече в това казино, защото просто има лоша поддръжка
LG
Hello .. got my money yesterday! After I wrote another email to the gambling authority curacao and described it. Then I wrote to the support again and told them that I had complained! Then I got my payout but no answer from the support so far! I will not play in this casino anymore because there is simply bad support
LG
Hallo..habe mein Geld gestern bekommen! Nachdem ich nochmal eine Email an der Glückspielbehörde curacao geschrieben habe und den das geschildert habe. Habe dann auch nochmal den Support angeschrieben und denen mitgeteilt das ich mich beschwert habe ! Habe dann meine Auszahlung bekommen aber bis jetzt noch keine Antwort vom Support!Werde in diesen Casino auch nicht mehr spielen weil einfach schlechter Support da ist
LG
Добри новини! Фактът, че сте получили парите си, е най -важният фактор, но съм съгласен, ако имате лош опит с казиното, не играйте повече там и намерете по -добър 🙂
Good news! The fact you got your money is the most important factor, but I agree, if you have bad experience with the casino, don't play there anymore and find a better one 🙂
Моят опит със сайта не е много приятен, тъй като е невъзможно да има контакт с поддръжката. На 5 август се регистрирах и направих депозит, защото харесвам игрите и това е очевидно привлекателно казино. На 06/08 той казва искането с цел печалба и качих документите за проверка. Мобилният номер може да бъде проверен само от поддръжката и тогава сагата започна ... Няма отговор! Успях само веднъж да се свържа в чата на живо, но след въпроса ми асистентът изключи чата. На 12/07 получавам автоматичен имейл, в който се посочва, че тегленето е отменено, в случай че не съм го отменил, за да се свържа с екипа за поддръжка! Така и направих ... Нищо не отговаря ... Направих още едно искане за теглене. Не знам какво друго да правя, но явно тези господа не искат да плащат! Някакви предложения какво мога да направя?
My experience with the site is not being very pleasant as it is impossible to have any contact with support. On August 5th I registered and made a deposit because I like the games and it is an apparently appealing casino. On 06/08 he says the request for the sake of winnings and I uploaded the documents for verification. The mobile number can only be verified by support and then the saga began... No answer! I managed only 1 time contact in the live chat but after my question the assistant turned off the chat. On 12/07 I receive an automatic email stating that the withdrawal has been cancelled, in case I didn't cancel it to contact support! So I did... Nothing responds... I made another withdrawal request. I don't know what else to do, but apparently these gentlemen don't want to pay! Any suggestions on what I can do?
A minha experiência com o site não está a ser muito agradável pois é impossível haver qualquer contato com o suporte. No dia 05 de Agosto registei-me e efetuei um depósito por gostar dos jogos e ser um casino aparentemente apelativo. No dia 06/08 diz o pedido de saquê dos ganhos e carreguei os documentos para verificação. O número de telemóvel apenas pode ser verificado pelo suporte e aí começou a saga... Não respondem! Consegui 1 única vez contacto no chat ao vivo mas após a minha questão o assistente desligou o chat. No dia 12/07 recebo um mail automático com a indicação que o saque foi cancelado, no caso de não ter sido eu a cancela-lo para contactar o suporte! Assim o fiz... Nada respondem... Efetuei novo pedido de saque. Não sei o que mais fazer, mas aparentemente estes senhores não querem pagar! Alguma sugestão do que posso fazer?
Hallo wende dich mal mit dein Problem an die Gamingbehörde certria@gaminglicences.com
Съжалявам да го чуя. За съжаление това е нещо, което виждаме доста често - казината не комуникират с играчите. Това не означава, че не искат да плащат. Това може просто да означава, че екипът ни за поддръжка на клиенти не разполага с достатъчно персонал и те просто нямат време да отговорят. Както и да е, ако те не отговорят и все още не можете да успеете да потвърдите акаунта си и да изтеглите печалбите си, предлагам ви да подадете жалба тук: https://casino.guru/complaints/create
I'm sorry to hear that. Unfortunately this is something we see quite often - casinos no communicating to players. It doesn't have to mean that they don't want to pay. It can simply mean that the customer support us understaffed and they simply don't have time to reply. Anyway, if they don't reply and you still can't manage to verify your account and withdraw your winnings, I suggest you to submit a complaint here: https://casino.guru/complaints/create
Да, това планирам да направя в случай, че не ми отговорят. Как получихте потвърждение на мобилен номер?
Yes, that's what I plan to do in case they don't answer me. How did you get mobile number verification?
Sim, é o que penso fazer no caso de não me responderem. Como conseguiu a verificação do número de telemóvel?
Здравейте ... не трябваше да натискате номера на мобилния ми телефон, просто го въведете! Но всичко друго трябваше да кача, за да потвърдя акаунта си! И това отне много време или подкрепата не отговори и не я обработи! Те обработиха само когато се оплаках пред органа за игри в Кюрасао и ги уведомих за това по имейл! До днес не съм имал контакт с поддръжката! Получих изплащането си и след това затворих сметката си точно там !!
Hello ... didn't have to press my cell phone number, just enter it! But everything else I had to upload to verify my account! And that took a long time or the support did not answer and did not process it! They only processed when I complained to the curacao gaming authority and informed them of this by email! Until today I haven't had any contact with support! Got my payout and then closed my account right there !!
Hallo ...musste meine Handynummer nicht betätigen nur angeben ! Aber alles andere musste ich hoch laden um mein Konto zu verifizieren ! Und das hat sehr lange gedauert bzw der Support hat nicht geantwortet und es nicht bearbeitet! Die haben erst bearbeitet als ich mich bei der curacao gaming Behörde beschwert habe und denen das per Mail mitgeteilt habe! Hatte bis heute keinen Kontakt zum Support! Hab meine Auszahlung erhalten und mein Konto dann direkt geschlossen da !!
Здравейте ... не трябваше да натискате номера на мобилния ми телефон, просто го въведете! Но всичко друго трябваше да кача, за да потвърдя акаунта си! И това отне много време или подкрепата не отговори и не я обработи! Те обработиха само когато се оплаках пред органа за игри в Кюрасао и ги уведомих за това по имейл! До днес не съм имал контакт с поддръжката! Получих изплащането си и след това затворих сметката си точно там !!
Hello ... didn't have to press my cell phone number, just enter it! But everything else I had to upload to verify my account! And that took a long time or the support did not answer and did not process it! They only processed when I complained to the curacao gaming authority and informed them of this by email! Until today I haven't had any contact with support! Got my payout and then closed my account right there !!
Hallo ...musste meine Handynummer nicht betätigen nur angeben ! Aber alles andere musste ich hoch laden um mein Konto zu verifizieren ! Und das hat sehr lange gedauert bzw der Support hat nicht geantwortet und es nicht bearbeitet! Die haben erst bearbeitet als ich mich bei der curacao gaming Behörde beschwert habe und denen das per Mail mitgeteilt habe! Hatte bis heute keinen Kontakt zum Support! Hab meine Auszahlung erhalten und mein Konto dann direkt geschlossen da !!
Благодаря ти за помощта. Вчера изпратих имейла да проверя с CC на казиното и днес парите са в сметката!
Thank you for your help. Yesterday I sent the email to check with the casino's CC and today the money is in the account!
Obrigada pela ajuda. Ontem enviei o mail para certria com o CC do casino e hoje o dinheiro está na conta!
Приятно. От колко време чакате оттеглянето?
Nice. How long time have you been waiting for the withdrawal?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.