ФорумКазинаBetsEdge Casino - обща дискусия

BetsEdge Casino - обща дискусия

преди 2 години от DeeDragee
|
7685 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetsEdge Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте, регистрирах се и играх в betsedge, след това платих 300 евро и качих документите си в петък! Не получавам никакво съобщение от поддръжката и акаунтът ми все още не е потвърден

LG

Автоматичен превод:
DeeDragee
преди 2 години

Има ли казиното чат на живо? Някои казино поддръжки не работят през уикендите, така че е възможно да получите отговор от тях днес или утре.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не, казиното няма чат на живо, само опция за съобщение ... но не получавам отговор

Автоматичен превод:
DeeDragee
преди 2 години

Бих казал, че ако не отговорят в петък, тогава трябва да помислите за подаване на жалба, аз също бих се опитал да се свържа с тях от друг имейл адрес.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вече подадох жалба .. поддръжката не отговаря обратно без имейл нищо!

Автоматичен превод:
DeeDragee
преди 2 години

Това е странно, тъй като се свързахте с тях в петък и е сряда 😕

Автоматичен превод:
преди 2 години

Веднага след плащането получих имейл, че е в процес ... Аз също отговорих на този имейл, но няма отговор и нещата ми не се обработват

Автоматичен превод:
преди 2 години

О, прочетох всички коментари, а също и чух погрешно мнение за Bestedge Casino от приятелите си. Като цяло не е лесно да се намери надеждно онлайн казино. Тъй като приятелите ми играят в казиното от дълго време, те ми помогнаха да избера надеждно казино, където шансовете за печалба са големи. Моите любими са слотовете. Всеки път, когато искам да играя, правя малък слот депозит . Не влагам много пари в слотове и ако видя, че губя пари, веднага изтеглям средствата. Много е удобно да правите такива депозити.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте .. взех си парите вчера! След като написах друг имейл до органа по хазарта кюрасао и го описах. След това отново писах на поддръжката и им казах, че съм се оплакал! Тогава получих изплащането си, но до момента няма отговор от поддръжката! Няма да играя повече в това казино, защото просто има лоша поддръжка

LG

Автоматичен превод:
DeeDragee
преди 2 години

Добри новини! Фактът, че сте получили парите си, е най -важният фактор, но съм съгласен, ако имате лош опит с казиното, не играйте повече там и намерете по -добър 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Моят опит със сайта не е много приятен, тъй като е невъзможно да има контакт с поддръжката. На 5 август се регистрирах и направих депозит, защото харесвам игрите и това е очевидно привлекателно казино. На 06/08 той казва искането с цел печалба и качих документите за проверка. Мобилният номер може да бъде проверен само от поддръжката и тогава сагата започна ... Няма отговор! Успях само веднъж да се свържа в чата на живо, но след въпроса ми асистентът изключи чата. На 12/07 получавам автоматичен имейл, в който се посочва, че тегленето е отменено, в случай че не съм го отменил, за да се свържа с екипа за поддръжка! Така и направих ... Нищо не отговаря ... Направих още едно искане за теглене. Не знам какво друго да правя, но явно тези господа не искат да плащат! Някакви предложения какво мога да направя?

Автоматичен превод:
преди 2 години
Автоматичен превод:
Li1979
преди 2 години

Съжалявам да го чуя. За съжаление това е нещо, което виждаме доста често - казината не комуникират с играчите. Това не означава, че не искат да плащат. Това може просто да означава, че екипът ни за поддръжка на клиенти не разполага с достатъчно персонал и те просто нямат време да отговорят. Както и да е, ако те не отговорят и все още не можете да успеете да потвърдите акаунта си и да изтеглите печалбите си, предлагам ви да подадете жалба тук: https://casino.guru/complaints/create

Автоматичен превод:
DeeDragee
преди 2 години

Да, това планирам да направя в случай, че не ми отговорят. Как получихте потвърждение на мобилен номер?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте ... не трябваше да натискате номера на мобилния ми телефон, просто го въведете! Но всичко друго трябваше да кача, за да потвърдя акаунта си! И това отне много време или подкрепата не отговори и не я обработи! Те обработиха само когато се оплаках пред органа за игри в Кюрасао и ги уведомих за това по имейл! До днес не съм имал контакт с поддръжката! Получих изплащането си и след това затворих сметката си точно там !!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте ... не трябваше да натискате номера на мобилния ми телефон, просто го въведете! Но всичко друго трябваше да кача, за да потвърдя акаунта си! И това отне много време или подкрепата не отговори и не я обработи! Те обработиха само когато се оплаках пред органа за игри в Кюрасао и ги уведомих за това по имейл! До днес не съм имал контакт с поддръжката! Получих изплащането си и след това затворих сметката си точно там !!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Lol, подкрепата все още не отговори? 😀 😲

Автоматичен превод:
DeeDragee
преди 2 години

Благодаря ти за помощта. Вчера изпратих имейла да проверя с CC на казиното и днес парите са в сметката!

Автоматичен превод:
Li1979
преди 2 години

Приятно. От колко време чакате оттеглянето?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

6 август. Но проблемът е, че отмениха оттеглянето ми без никакви обяснения.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини