ФорумКазинаBetsafe Casino - обща дискусия

Betsafe Casino - обща дискусия

преди 2 години от Magda
|
2305 преглеждания 11 отговора |
|
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betsafe Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

BETSAFE, от Betsson Group: Най-лошото казино някога


Като част от Betsson Group, вярвах и се доверих на тази компания на име Betsafe


Създадох своя акаунт, депозирах, играх и направих няколко печалби (160,05)


Сайтът обаче не е платил за тегленето ми досега


И така, това е сайт за измама: той съществува само за да получава регистрации и депозити и не плаща на играча, който спечели нещо


Бих искал да получа парите си обратно в моята сметка (160,05), за да продължа да играя


Дотогава мислите ми са негативни за тази компания


Автоматичен превод:
ALEXS81
преди 2 години

Здравейте, мога ли да ви попитам кога поискахте тегленето? Виждам, че вече сте подали жалба по този въпрос. Има дори две оплаквания по един и същи въпрос. Моля, информирайте Кристина за всички подробности, тя вече ви отговори. Надявам се всичко да е наред.


Автоматичен превод:
ALEXS81
преди 2 години

Здравейте, една любезна бележка: „Може да отнеме известно време, преди парите ви да се появят в сметката ви. Това забавяне може да е причинено от незавършена KYC проверка или голям обем заявки за теглене.

Ето защо ние съветваме играчите да бъдат търпеливи, да сътрудничат напълно на казиното и да изчакат поне 14 дни, след като поискат тегленията си, преди да подадат жалба ."

Затова ви моля да бъдете търпеливи.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Имах същите проблеми, за които говори потребителят "ALEXS81".


Не знам защо уебсайтът предоставя услуги за бразилци, тъй като не предоставя необходимите средства за извършване на теглене за бразилски клиенти.


Те дори не изискват необходимите данни, за да извършат теглене към Бразилия, те очевидно са непълни. Теглене никога няма да бъде направено с данните, които те изискват.


Те също така не позволяват цифров портфейл да се използва за тегления.


Едно от най-лошите изживявания, които съм имал на който и да е уебсайт. Парите стоят там, просто се отказах да ги тегля, защото е невъзможно.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
controller8
преди 9 месеца

Здравей, виждам, че и ти имаш проблем с тегленето. Какъв вид данни обаче изисква казиното от вас? Опитвате ли се да теглите по същия начин, по който сте депозирали? Колко време се опитвате да изтеглите парите?

Уведомете ме, за да се опитаме да помогнем, ако можем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

След като публикувахме тук, успяхме да го разрешим с поддръжката на betsson, която е от същата група.


Считайте този проблем за разрешен.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
controller8
преди 9 месеца

Е, радвам се да чуя, че проблемът ви с тегленето е решен. 😉

До какво решение стигнахте в крайна сметка, ако мога да знам?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Ние, бразилците, предоставяме номера на агенцията и номера на сметката, за да извършваме тегления.


Betsafe има място, наречено „bank BRUNCH NAME", когато всъщност трябва да е „номер на агенция".


Също така трябва да кажа, че НОМЕРЪТ НА BRUNCH на банката също би бил различен, тъй като се отнася до трицифрения код на банката, а не към номера на агенцията.


Поддръжката на Betsson забеляза това и го докладва. После стана лесно.

Автоматичен превод:
controller8
преди 9 месеца

Благодаря ви, че описахте как решихте проблема. Може би ще бъде полезно за други играчи, които може да имат същия проблем. Радвам се също, че си получи парите.

Както и да е, ще останеш ли в това казино, тъй като накрая всичко се оказа добре или ще играеш другаде?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Добре е, мисля, че мога да остана, но има по-добри възможности.

Автоматичен превод:
controller8
преди 9 месеца

Хм, попитах, защото повечето играчи отиват в друго казино след проблема и само няколко дават нов шанс. Но благодаря за честния отговор.

Надявам се, че ще се справите добре тук, ако опитате отново.

Успех и по-приятни изживявания. 😊

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини