преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betsafe Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
BETSAFE, от Betsson Group: Най-лошото казино някога
Като част от Betsson Group, вярвах и се доверих на тази компания на име Betsafe
Създадох своя акаунт, депозирах, играх и направих няколко печалби (160,05)
Сайтът обаче не е платил за тегленето ми досега
И така, това е сайт за измама: той съществува само за да получава регистрации и депозити и не плаща на играча, който спечели нещо
Бих искал да получа парите си обратно в моята сметка (160,05), за да продължа да играя
Дотогава мислите ми са негативни за тази компания
BETSAFE, of Betsson Group: The worst casino ever
As part of the Betsson Group, I believed and trusted in this company named Betsafe
I created my account, deposited, played and done a few profits (160,05)
However, the site has not paid for my withdrawal so far
So, it is a scam site: it exists only to receive registrations and deposits, and does not pay the player who wins something
I would like to get my money back to my account (160,05) to continue playing
Until then, my thoughts are negative about this company
Здравейте, мога ли да ви попитам кога поискахте тегленето? Виждам, че вече сте подали жалба по този въпрос. Има дори две оплаквания по един и същи въпрос. Моля, информирайте Кристина за всички подробности, тя вече ви отговори. Надявам се всичко да е наред.
Hello, may I ask you when did you request the withdrawal? I can see you have already submitted a complaint regarding this issue. There are even two complaints regarding to the same issue. Please keep Kristina informed with all details, she already answered you. I hope all things will be alright.
Здравейте, една любезна бележка: „Може да отнеме известно време, преди парите ви да се появят в сметката ви. Това забавяне може да е причинено от незавършена KYC проверка или голям обем заявки за теглене.
Ето защо ние съветваме играчите да бъдат търпеливи, да сътрудничат напълно на казиното и да изчакат поне 14 дни, след като поискат тегленията си, преди да подадат жалба ."
Затова ви моля да бъдете търпеливи.
Hello just a kind note: "It may take some time before your money appears in your account. This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests.
That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint."
So I ask you kindly to be patient.
Имах същите проблеми, за които говори потребителят "ALEXS81".
Не знам защо уебсайтът предоставя услуги за бразилци, тъй като не предоставя необходимите средства за извършване на теглене за бразилски клиенти.
Те дори не изискват необходимите данни, за да извършат теглене към Бразилия, те очевидно са непълни. Теглене никога няма да бъде направено с данните, които те изискват.
Те също така не позволяват цифров портфейл да се използва за тегления.
Едно от най-лошите изживявания, които съм имал на който и да е уебсайт. Парите стоят там, просто се отказах да ги тегля, защото е невъзможно.
I had the same problems that user "ALEXS81" talked about.
I don't know why the website provides services for brazilians, as it does not provide the necessary means to make a withdrawal for brazilian customers.
They don't even request the necessary data to make a withdrawal to Brazil, it is clearly incomplete. A withdrawal would never be made with the data they request.
They also do not allow a digital wallet to be used for withdrawals.
One of the worst experiences I've ever had on any website. The money is sitting there, I just gave up withdrawing it because it's impossible.
Здравей, виждам, че и ти имаш проблем с тегленето. Какъв вид данни обаче изисква казиното от вас? Опитвате ли се да теглите по същия начин, по който сте депозирали? Колко време се опитвате да изтеглите парите?
Уведомете ме, за да се опитаме да помогнем, ако можем.
Hi, I see you also have a problem with the withdrawal. However, what kind of data does the casino require from you ? Are you trying to withdraw the same way you deposited ? How long have you been trying to withdraw the money ?
Let me know so we can try to help if we can.
След като публикувахме тук, успяхме да го разрешим с поддръжката на betsson, която е от същата група.
Считайте този проблем за разрешен.
After posting here we managed to resolve it with betsson support, which is from the same group.
Consider this issue resolved.
Е, радвам се да чуя, че проблемът ви с тегленето е решен. 😉
До какво решение стигнахте в крайна сметка, ако мога да знам?
Well, I'm glad to hear that your withdrawal problem has been solved. 😉
What solution did you eventually come to if I may know ?
Ние, бразилците, предоставяме номера на агенцията и номера на сметката, за да извършваме тегления.
Betsafe има място, наречено „bank BRUNCH NAME", когато всъщност трябва да е „номер на агенция".
Също така трябва да кажа, че НОМЕРЪТ НА BRUNCH на банката също би бил различен, тъй като се отнася до трицифрения код на банката, а не към номера на агенцията.
Поддръжката на Betsson забеляза това и го докладва. После стана лесно.
We brazilians provide the agency number and account number to make withdrawals.
Betsafe has a space called "bank BRUNCH NAME" when it should actually be "agency number".
I also need to say that the bank BRUNCH NUMBER would also be different, as it refers to the bank's three-number code and not the agency number.
Betsson support noticed this and reported it. Then it became easy.
Благодаря ви, че описахте как решихте проблема. Може би ще бъде полезно за други играчи, които може да имат същия проблем. Радвам се също, че си получи парите.
Както и да е, ще останеш ли в това казино, тъй като накрая всичко се оказа добре или ще играеш другаде?
Thank you for describing how you solved the problem. Maybe it will be helpful for other players who might have the same issue. I'm also glad you got your money.
Anyway, are you going to stay with this casino since everything turned out well in the end or are you going to play elsewhere ?
Добре е, мисля, че мога да остана, но има по-добри възможности.
It's ok I think I could stay but there are better options out there.
Хм, попитах, защото повечето играчи отиват в друго казино след проблема и само няколко дават нов шанс. Но благодаря за честния отговор.
Надявам се, че ще се справите добре тук, ако опитате отново.
Успех и по-приятни изживявания. 😊
Hmm, I asked because most of the players go to another casino after the problem and only a few give another chance. But thank you for your honest answer.
I hope you will do well here if you try again.
Good luck and have a more pleasant experience. 😊
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.