НачалоФорумКазинаBets24 Casino - обща дискусия

Bets24 Casino - обща дискусия

 от niconivram
|
593 преглеждания 19 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bets24 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Някой опитвал ли е теглене от този уебсайт и ако да, колко време отне или изобщо не е платил? Всякакви отзиви ще бъдат оценени

Автоматичен превод:
niconivram

За съжаление, ние също нямаме много информация; например бяха изпратени само 2 потребителски отзива. Можете да ги прочетете тук , за да видите, че не са много положителни.🤷‍♀️

Надявам се да стоите далеч от това казино сега.

Автоматичен превод:

здравейте, регистриран съм тук и винаги проверявам личните си данни и те внезапно се промениха, чаках 60 часа за проверка, изтеглянето ми вече беше отменено 5 пъти.

Автоматичен превод:
stefanjagtt

Здравейте, как е възможно личните ви данни да са се променили? Имате ли скрийншот преди и след? Какво конкретно се е променило? Няма да получите тегленето, докато не преминете успешно проверката, така че ще трябва да изчакате това.

Бихте ли ми казали как ще се развие по-нататък?

Автоматичен превод:
Jaro

здравейте, датата ми на раждане е променила месеца и деня и номера на къщата ми. Нямам доказателство, но винаги съм много внимателен, че казват, че проверката може да отнеме 92 часа, което е утре, така че съм любопитен





Автоматичен превод:
stefanjagtt

Разбира се, моля, уведомете ме какво са ви казали, защото е странно, ако това се случи. Може да направя екранна снимка сега за бъдещи справки, в случай че нещо се промени отново и ще видим как ще е.

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:

здравей


направих екранна снимка, трябва да изчакам 96 часа, казват, че е утре след 96 часа, уведомявам ви, благодаря

Автоматичен превод:

сега съм потвърден, чакам изтеглянето, сега продължавам да актуализирам

Автоматичен превод:

След 90 часа най-накрая бях верифициран, въпреки че в началото беше странно. Регистрирах се с правилната информация, но те промениха датата ми на раждане, но все пак бях потвърден и си помислих, че мога да тегля, но продължава да се анулира и когато попитам причината в чата, те ме молят да изпратя имейл за отговор, но никога не изпращат нищо обратно. В понеделник вече бях изпратил имейл, сега е петък, няма отговор. Чатът уж не може да направи нищо и иска да изпрати имейл, за да обясни защо изплащането ми не е успешно (не използвам бонус).

Автоматичен превод:
stefanjagtt

Чудесно е, че акаунтът ви е потвърден сега, със сигурност.

И да, обикновено чатът на живо не знае никакви подробности относно тегленията и затова винаги е по-добре да се свържете с поддръжката по имейл.

Непременно ни уведомете обаче, ако ви отговорят и ако смятате, че всичко не върви напред, нашият екип за оплаквания със сигурност ще се опита да го разгледа.

Автоматичен превод:
stefanjagtt

Абсолютно същото нещо ми се случи преди няколко месеца. Постоянните извинения и заявките за теглене непрекъснато се анулират. След няколко седмици от това, в крайна сметка загубих всичко.

Надявам се да си вземеш парите, но мисля, че е трудно. Успех

Автоматичен превод:
Romi

здравей


изтеглянето ми все още е в очакване, мисля, че по-късно през деня ще бъде отхвърлено без причина и имейл без отговор, уведомявам ви

Автоматичен превод:
juliobit8

file това е тъжно, те отхвърлиха всяко уитдроу без причина, ако попитате за причина, те искат имейл, те никога не отговарят, не знам какво да правя и никога не залагам на казино, което не е в моята страна, и не залагам моето уитдроу, напускам го

Edited
Автоматичен превод:
stefanjagtt

Ако продължават да отхвърлят оттеглянето ви, без да ви посочват причина и ви казват да пишете на имейл, на който те не отговарят, тогава определено ги уведомете и тогава вероятно ще ви препоръчам да подадете жалба. Може да е вярно, че те имат голям обем тегления, но определено не трябва да отнеме много време, за да разберете, че не знаете нищо за парите си.

Така че ще чакам.

Автоматичен превод:
Jaro

здравей


те все още не отговарят и не искат да дават информация, чакам до утре и тогава започвам да се оплаквам

Автоматичен превод:

file получавам този имейл много странен

Автоматичен превод:

file инструмент опцията за изтегляне далеч от мен

Автоматичен превод:
stefanjagtt

Наясно ли си, че имаш пари от VIP ниво? Поискахте ли го или го получихте въз основа на нещо, което трябваше да изпълните? Според това, което е написано в имейла, няма да можете да теглите, докато не завършите залагането, защото не виждате никакви методи за плащане.

Автоматичен превод:
stefanjagtt

Моят съвет е да пуснете жалба. Вероятно няма да получите парите си обратно, но това е единственият начин да намалите рейтинга на казиното и да предупредите другите играчи.


късмет

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини