преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bets24 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Някой опитвал ли е теглене от този уебсайт и ако да, колко време отне или изобщо не е платил? Всякакви отзиви ще бъдат оценени
Did anyone try a withdrawal on this website and if so, how long did it take or did they not pay at all? Any feedback would be appreciated
За съжаление, ние също нямаме много информация; например бяха изпратени само 2 потребителски отзива. Можете да ги прочетете тук , за да видите, че не са много положителни.🤷♀️
Надявам се да стоите далеч от това казино сега.
Unfortunately, we have not much information either; only 2 user reviews were submitted, for example. You can read them here to see that they are not very positive, though.🤷♀️
I hope you stay away from this casino now.
здравейте, регистриран съм тук и винаги проверявам личните си данни и те внезапно се промениха, чаках 60 часа за проверка, изтеглянето ми вече беше отменено 5 пъти.
hello registered here and I always check my personal details and they suddenly changed, I have been waiting for 60 hours for verification, my whitdraw has already been cancelled 5 times.
Здравейте, как е възможно личните ви данни да са се променили? Имате ли скрийншот преди и след? Какво конкретно се е променило? Няма да получите тегленето, докато не преминете успешно проверката, така че ще трябва да изчакате това.
Бихте ли ми казали как ще се развие по-нататък?
Hello, how is it possible that your personal info has changed? Do you have any screenshot of before and after? What specifically has changed? You won't get the withdrawal until you pass the verification successfully so you'll have to wait for that.
Could you let me know how it will develop further?
здравейте, датата ми на раждане е променила месеца и деня и номера на къщата ми. Нямам доказателство, но винаги съм много внимателен, че казват, че проверката може да отнеме 92 часа, което е утре, така че съм любопитен
hello my date of birth has changed the month and day and my house number I have no proof but I am always very careful about that they say verification can take 92 hours that is tomorrow so I am curious
Разбира се, моля, уведомете ме какво са ви казали, защото е странно, ако това се случи. Може да направя екранна снимка сега за бъдещи справки, в случай че нещо се промени отново и ще видим как ще е.
Ще чакам вашия отговор.
Sure, please let me know what they told you, because it's strange if that happened. I might take a screenshot now for future reference in case something changes again and we'll see how it goes.
I'll wait for your reply.
здравей
направих екранна снимка, трябва да изчакам 96 часа, казват, че е утре след 96 часа, уведомявам ви, благодаря
hello
i have make screenshot i need wait 96 hours they say that is tommorow after 96 hours i let you know thankyou
След 90 часа най-накрая бях верифициран, въпреки че в началото беше странно. Регистрирах се с правилната информация, но те промениха датата ми на раждане, но все пак бях потвърден и си помислих, че мога да тегля, но продължава да се анулира и когато попитам причината в чата, те ме молят да изпратя имейл за отговор, но никога не изпращат нищо обратно. В понеделник вече бях изпратил имейл, сега е петък, няма отговор. Чатът уж не може да направи нищо и иска да изпрати имейл, за да обясни защо изплащането ми не е успешно (не използвам бонус).
After 90 hours I was finally verified, although it was strange at first. I registered with the correct information, but they changed my date of birth, but I was still verified and I thought I could cash out, but it keeps getting canceled and when I ask the reason in the chat, they ask me to send an email for the answer, but they never send anything back. On Monday I had already sent an email, it is now Friday, no response. The chat supposedly cannot do anything and asks to send an email to explain why my payout is not successful (I do not use a bonus).
Чудесно е, че акаунтът ви е потвърден сега, със сигурност.
И да, обикновено чатът на живо не знае никакви подробности относно тегленията и затова винаги е по-добре да се свържете с поддръжката по имейл.
Непременно ни уведомете обаче, ако ви отговорят и ако смятате, че всичко не върви напред, нашият екип за оплаквания със сигурност ще се опита да го разгледа.
It is great that your account is verified now, for sure.
And, yeah, usually the live chat doesn't know any details regarding withdrawals, and that is why it is always better to get to the support by email.
Surely let us know, though, if they reply to you, and if you feel that the whole thing isn't moving forward, our complaint team will surely try to look into it.
Абсолютно същото нещо ми се случи преди няколко месеца. Постоянните извинения и заявките за теглене непрекъснато се анулират. След няколко седмици от това, в крайна сметка загубих всичко.
Надявам се да си вземеш парите, но мисля, че е трудно. Успех
The exact same thing happened to me a few months ago. Constant excuses, and withdrawal requests kept getting canceled. After a couple of weeks of this, I ended up losing everything.
I hope you get your money, but I think it's difficult. Good luck.
A mí me pasó exactamente lo mismo hace unos meses. Excusas todo el rato y las solicitudes de retiro se cancelan una y otra vez. Después de estar así un par de semanas, terminé perdiéndolo todo.
Ojalá consigas tu dinero, pero lo veo difícil. Mucha suerte
здравей
изтеглянето ми все още е в очакване, мисля, че по-късно през деня ще бъде отхвърлено без причина и имейл без отговор, уведомявам ви
hello
my whitdraw is stil pending i think later on the day it wil be rejected whitout a reason and email no response i let you know
това е тъжно, те отхвърлиха всяко уитдроу без причина, ако попитате за причина, те искат имейл, те никога не отговарят, не знам какво да правя и никога не залагам на казино, което не е в моята страна, и не залагам моето уитдроу, напускам го
that is sad they rejected every whitdraw for no reason if you ask a reason they ask for a email they never answer im dont know what to do and im never gamble on a casino that is not in my country and im dont gamble my whitdraw i leave it
Ако продължават да отхвърлят оттеглянето ви, без да ви посочват причина и ви казват да пишете на имейл, на който те не отговарят, тогава определено ги уведомете и тогава вероятно ще ви препоръчам да подадете жалба. Може да е вярно, че те имат голям обем тегления, но определено не трябва да отнеме много време, за да разберете, че не знаете нищо за парите си.
Така че ще чакам.
If they keep rejecting your withdrawal without giving you a reason and tell you to write to an email to which they don't reply, then definitely let them know and then I will probably recommend you to open a complaint. It may be true that they have a high volume of withdrawals, but it definitely shouldn't take long to know that you don't know anything about your money.
So I will wait.
здравей
те все още не отговарят и не искат да дават информация, чакам до утре и тогава започвам да се оплаквам
hello,
they stil dont answer and dont want give information i waiting till tommorow and then i start a complain
Наясно ли си, че имаш пари от VIP ниво? Поискахте ли го или го получихте въз основа на нещо, което трябваше да изпълните? Според това, което е написано в имейла, няма да можете да теглите, докато не завършите залагането, защото не виждате никакви методи за плащане.
Are you aware that you got some VIP level money? Did you ask for it or did you get it based on something you had to fulfill? According to what is written in the email you will not be able to withdraw until you complete the wagering, because you don't see any payment methods.
Моят съвет е да пуснете жалба. Вероятно няма да получите парите си обратно, но това е единственият начин да намалите рейтинга на казиното и да предупредите другите играчи.
късмет
My advice is to file a complaint. You probably won't get your money back, but it's the only way to get the casino's rating lowered and alert other players.
good luck
Mi consejo es que pongas una queja. Es probable que ni aún así recuperes tu dinero, pero es la única forma de que le bajen la valoración al casino y alertes así a otros jugadores.
mucha suerte
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.