ФорумКазинаBetPat Casino- Вашето мнение за него!

BetPat Casino- Вашето мнение за него!

преди 2 години от paclmaya
|
3149 преглеждания 3 отговора |
|
преди 2 години

Екипът на Casino-Guru знае моя случай - но мисля, че трябва да ви се каже какво се е случило, за да не изпаднете в тази ситуация.


В един момент отворих сметка там и използвах първите 3 бонуса за депозит.

В един момент всъщност получавах седмичен имейл, че има нов бонус за мен. Приех бонусите. Не мислех нищо за това.


Проверих правилото за бонуси – кои игри можете да играете и кои не, какъв е максималният залог и т.н.


мина няколко пъти - казиното ми изпрати съобщение по имейл, че имам наличен бонус - приех го.

Тогава приех бонус - погледнах отново - колко често трябва да залагате, залагате, кои игри могат да се играят. И не пише, че само максимум 10 пъти се изплаща. 25 евро са 250 евро. Никога не бих приел бонус като този - просто застанете пред вас и имате около 5000 евро в сметката си, но можете да изтеглите само 250 - затова никога не бих се съгласил на такъв бонус.


Тази вечер направих всичко, което трябваше да направя - и имах 1000 евро в сметката си. Исках да го изплатя. Бях отказан!


Причина: Не трябваше да използвам повече от половината от депозитите си с бонуси. Това означава, че плащам 10 пъти и трябваше да използвам само 5 бонуса !!!

Дотогава не бях чел за регламент.

Въпреки че казиното ми предложи бонуса, бях озаглавен като бонус субстанция. Тогава казиното каза, и ако те теглят, тогава максимум 250 евро - 10 пъти депозита. Въпреки че го нямаше.

Екипът на казино гуру също се включи и беше много озадачен от този регламент.

Разбрахме се за тези 250 евро, защото беше твърде глупаво за мен.

Но сега ми хрумна, че това казино казва, че съм използвал повече бонуси от позволеното. Въпреки че казиното ми предложи бонусите по имейл, трябва да предполагам, че те умишлено са приели да мамят. Защото нищо друго не е това, което правят.

Те ви предлагат бонус, въпреки че нямате право да използвате този бонус - но дори и да го използвате, те отказват да изплатят, защото има това правило.

Не трябва ли тогава казиното да възстанови направените депозити? Защото не трябваше да използвам бонуса




Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
paclmaya
преди 2 години

Не бях запознат с вашия случай, но когато го гледам, нашата позиция е доста ясна в този случай. Всеки път, когато казино ви предложи бонус и вие го приемете, той е ваш. Ако не искат да ви дават бонуси, те могат просто да спрат да изпращат имейлите ви за промоция.

Друг е случаят, когато играч намери някои промоционални кодове онлайн и ги добави в акаунта си, но когато казиното го изпрати директно на вашия имейл адрес и решите да приемете бонуса, тогава той е ваш.

Вярвам, че това е свързано и с цялостното качество на казиното. Не би ви се случило в най-добрите казина. Те имат свои собствени начини как да го избегнат и дори да се случи, те напълно биха приели грешката си.

Подобно е и в случаите, когато клиентската поддръжка ви дава фалшива информация, тогава вие например нарушавате правило, за което не сте знаели. Първата група казина ще ви каже, че все още е ваша отговорност да прочетете правилата и условията, друга група ще ви каже: „Добре, нашият агент за поддръжка ви даде невярна информация, така че ние сме виновни, че нарушихте нашите правила. Не можете знам, че правиш нещо нередно."

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

можете да прочетете случая под моите оплаквания ^^

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 2 години

Разбира се, това направих 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини