ФорумКазинаBetMGM Casino WV - обща дискусия

BetMGM Casino WV - обща дискусия

преди 2 години от sherrbeth2
|
3193 преглеждания 18 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetMGM Casino WV - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Това е хубаво събрано казино, но не много слотове и те са с ниско качество. Те силно залагат на спортните залагания. Те вземат Mastercard, но НЕ за теглене. Те се застъпват за отговорни игри, които харесвам и дори предоставят връзки за проблем с хазарта. Ако се фокусираха малко повече върху слотовете, би било хубаво.

Автоматичен превод:
sherrbeth2
преди 2 години

За съжаление много казина са само страничен проект на компании за спортни залагания. Нямам личен опит с това, но според това, което описвате тук, може да е така.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 1 година

Флаш новини.


Това казино не приема играчи от Канада с изключение на жители на Онтарио и цитирам тяхната страница с често задавани въпроси:

Трябва ли да съм жител на Онтарио, за да се регистрирам и/или да играя?
Не, не е необходимо да сте жител на Онтарио. Въпреки това трябва да сте в границите на провинция Онтарио, за да се регистрирате и да играете нашите игри. Ако пътувате извън провинция Онтарио, няма да можете да играете, докато отново не сте в границите на Онтарио. Моля, вижте и нашия раздел с често задавани въпроси, озаглавен „Геолокация", който можете да намерите под заглавието „Моят акаунт" вляво.
Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 година

Здравейте и благодаря за тази информация.

В момента работим върху задачата как ефективно да разделим канадските провинции, така че всички тези подробности да бъдат видими за всяка провинция поотделно.

Мисля, че винаги е добра идея да информирате казиното всеки път, когато планирате да пътувате извън провинцията.

Това е общо предложение 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не е проблем. Като тестер на казино и играч, който живее в провинция Квебек, ще се радвам да предоставя колкото мога повече информация. Отсъствах поради здравословни проблеми, но ще започна да изпращам отчетите си до екипа на CasinoGuru възможно най-скоро.

наздраве

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 година

О, радвам се да се запозная с вас, г-н тестер 😉!

Дано вече си добре.

Ако сте в настроение, любезно споделете някои прозрения с нашата общност, не се колебайте да започнете своя собствена тема.😉

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, да, по-добре съм, благодаря за милите думи.

Днес изпратих преглед от едно от онлайн казината в моята провинция.

От друга страна, бавно ще изпратя на Casinogury списък с около 10 нови казина, които съм тествал и съм играл, и колко популярни са станали в Квебек, независимо от нашето местно казино.

Топли поздрави от Монреал.

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 година

Здравейте, звучи добре!

Колкото повече казина тестваме, преглеждаме и публикуваме, толкова по-добре за играчите 🙂

Сърдечни поздрави от Чехия.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Чехия и моята мила Прага!!!! ох, обичам този град, бях там през 2017 г. Ще отида отново в бъдеще!

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 година

О, това е хубаво!

Прага ще ви очаква 😉👍

Автоматичен превод:
преди 1 година

Използвам, за да играя BETMGM казино онлайн миналия четвъртък, спечелих около 25 000 на безплатно въртене на допълнителни завъртания, така че няма да показва пари за печалба, докато не прекратите безплатното въртене, но играх почти 3 дни, но все още не съм приключил, защото моят интернет също не върви много добре , така че искам да спра игрите, като им се обадих да ми помогнат и те ми казаха да вляза в игрите или все още печеля пари, те могат да видят, но след като видяха колко са протеинирали лоши сървъри на телефона и ми затвориха , след това игрите бяха изтрити от уебсайта и се обаждах много пъти, всички ми казаха същото да вляза в игрите, на които съм играл, но казах, че игрите вече не са тук, те само казаха, че съжалявам, че не мога помогнете ви, ако не мога да вляза😭 Това е ужасно, загубих много пари от уебсайта и в истинското казино, но когато спечелих, просто изтрих печалбата си. Моля, наистина имам нужда от помощ, особено защото сега вече имам труден живот.

Автоматичен превод:
thipsudaoh
преди 1 година

Здравейте

Ще се опитам да обобщя малко всичко, така че, моля, поправете ме, ако греша:

Докато играете определена игра (името би било доста полезно, бих казал), сте задействали бонус игра с безплатно завъртане. Поради лоша интернет връзка изиграхте само част и след това напуснахте играта. Това означава, че бонус рундът не е завършен, така че спечелената сума е само частична печалба, следователно не е кредитирана в акаунта ви. нали

Сега не можете да намерите играта, за да завършите бонус рунда. Пропуснах ли нещо, моля?

Това, което не разбирам, е защо трябва да влезете в конкретната игра или игри, бих казал, че трябва да влезете в акаунта си в казиното, за да видите наличните казино игри.

Можете ли да ме посъветвате?




Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, много близо, не завърших безплатното въртене по средата на играта, но цената все още беше там, докато не се обадих на отдела за поддръжка на клиенти, те ми казаха да вляза, докато говоря с тях, след като видяха печалбите ми, стана той каза сега виждам и след като той видя, той се преструва, че не ме чува и затвори телефона, след което продължих да звъня отново, но сега игрите бяха изтрити от уебсайта. Вече няма игри, които играех, подобни, но не и тези, които съм играл. Съжалявам, ако английският ми не е добър. Много благодарен за вашата помощ.

Автоматичен превод:
thipsudaoh
преди 1 година

Мисля, че вече разбирам проблема по-добре - благодаря. Сега знам, че казиното искаше да влезете, докато им се обаждахте, за да разрешите проблема. Трябваше да влезете в сметката си в казиното - нали?

За съжаление вярвам, че сте нарушили правило, свързано с търсенето на бонуси.

Но, за да сте сигурни: Имаше ли активен бонус, докато сте затворили играта с бонус функции, моля?

Защото ако е така, това е нещо, което казината изобщо не харесват.

Чувствам, че би било добре да добавя, че само някои игри запазват напредъка ви - като цяло може да срещнете игри без тази способност.

За това, можете ли да назовете играта, която сте играли, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам безплатно въртене от уебсайта, не съм сигурен, че имам възможност да играя? Но аз никога или не знам как да направя нещо лошо, аз наистина печеля в игрите. Играта нарича Finn golden tavern. Моля, помогни ми. file

Автоматичен превод:
thipsudaoh
преди 1 година

За съжаление не мога да ви помогна, защото нямам достъп до историята ви на игри. Нито пък знам защо казиното блокира акаунта ви.

Въпреки това ще ви предоставя връзка, която ви позволява да създадете жалба тук, на нашия уебсайт:

https://casino.guru/complaints

Изпратете един и направете всичко възможно, за да обясните ситуацията, моля. Надяваме се, че отговорникът по жалбата ще разбере.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Толкова съжалявам, че ви обърках с въпроса си, да, сега не мога да направя нищо в играта, защото ме блокираха, вярвам, защото продължих да се оплаквам на уебсайта. Наистина се нуждая от тези пари, но ако не мога да ги взема, защото съм глупав тайландец, разбирам. Благодаря ви, че се опитахте да помогнете.

Автоматичен превод:
thipsudaoh
преди 1 година

Няма нужда да се извинявате 🙂.

Мисля, че трябва да опитате да създадете жалбата тук - на уебсайта на Casino Guru (използвайте зелената връзка, която ви изпратих, или щракнете точно тук сега)

Всички правим грешки и не съм особено сигурен за вашия проблем, така че вярвам, че можете само да се възползвате от жалбата.🙏

Бих го пробвал на твое място.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини