преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetMGM Casino WV - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това е хубаво събрано казино, но не много слотове и те са с ниско качество. Те силно залагат на спортните залагания. Те вземат Mastercard, но НЕ за теглене. Те се застъпват за отговорни игри, които харесвам и дори предоставят връзки за проблем с хазарта. Ако се фокусираха малко повече върху слотовете, би било хубаво.
This is a nice put together casino but not many slots and they are low quality. They lean heavily on sport betting. They take Mastercard but NOT for withdrawal. They advocate responsible gaming which I like and even provide links for gambling problem. If they focused a little more on slots it would be nice.
За съжаление много казина са само страничен проект на компании за спортни залагания. Нямам личен опит с това, но според това, което описвате тук, може да е така.
Unfortunately many casinos are just a side project of sports betting companies. I don't have personal experience with this one, but according to what you're describing here, that could be the case.
Флаш новини.
Това казино не приема играчи от Канада с изключение на жители на Онтарио и цитирам тяхната страница с често задавани въпроси:
Трябва ли да съм жител на Онтарио, за да се регистрирам и/или да играя?
Не, не е необходимо да сте жител на Онтарио. Въпреки това трябва да сте в границите на провинция Онтарио, за да се регистрирате и да играете нашите игри. Ако пътувате извън провинция Онтарио, няма да можете да играете, докато отново не сте в границите на Онтарио. Моля, вижте и нашия раздел с често задавани въпроси, озаглавен „Геолокация", който можете да намерите под заглавието „Моят акаунт" вляво.
Flash news.
This casino doesn't accept players From Canada with exception of Ontario residents, and I quote their FAQ page:
Do I need to be an Ontario resident to register and/or to play?
No, you do not need to be a resident of Ontario. However you must be within the borders of the province of Ontario to register and play our games. If you travel outside the province of Ontario, you will not be able to play until you are once again within the borders of Ontario. Please also see our FAQ section titled ‘Geolocation’ which can be found under the ‘My Account’ heading to the left.
Здравейте и благодаря за тази информация.
В момента работим върху задачата как ефективно да разделим канадските провинции, така че всички тези подробности да бъдат видими за всяка провинция поотделно.
Мисля, че винаги е добра идея да информирате казиното всеки път, когато планирате да пътувате извън провинцията.
Това е общо предложение 🙂
Hello and thank you for this information.
We're currently working on the task of how to effectively separate the Canadian provinces so all those details will be visible to each province separately.
I'd think it's always a good idea to inform the casino every time you plan to travel outside the province.
It's a general suggestion 🙂
Не е проблем. Като тестер на казино и играч, който живее в провинция Квебек, ще се радвам да предоставя колкото мога повече информация. Отсъствах поради здравословни проблеми, но ще започна да изпращам отчетите си до екипа на CasinoGuru възможно най-скоро.
наздраве
It's not a problem. As a casino tester and player who lives in Quebec Province I'm happy to provide as much information as I can. I have been away due to health issues but I will start sending my reports to CasinoGuru Team ASAP.
Cheers.
О, радвам се да се запозная с вас, г-н тестер 😉!
Дано вече си добре.
Ако сте в настроение, любезно споделете някои прозрения с нашата общност, не се колебайте да започнете своя собствена тема.😉
Oh, glad to e-meet you Mr. tester 😉!
Hope you're alright now.
If you're in the mood kindly share some insights with our community, feel free to start your own thread.😉
Здравейте, да, по-добре съм, благодаря за милите думи.
Днес изпратих преглед от едно от онлайн казината в моята провинция.
От друга страна, бавно ще изпратя на Casinogury списък с около 10 нови казина, които съм тествал и съм играл, и колко популярни са станали в Квебек, независимо от нашето местно казино.
Топли поздрави от Монреал.
Hello, yes I'm better thank you for the kind words.
Today I submitted a review from one of the online casinos in my province.
On another hand, I slowly will send to Casinogury the list of about 10 new casinos I have been testing and playing, and how popular they have become in Quebec regardless of our Local Casino.
Warms salutations from Montreal.
Здравейте, звучи добре!
Колкото повече казина тестваме, преглеждаме и публикуваме, толкова по-добре за играчите 🙂
Сърдечни поздрави от Чехия.
Hello there, sounds good!
The more casinos we test, review and publish the better for players 🙂
Warm greetings from the Czech Republic.
Чехия и моята мила Прага!!!! ох, обичам този град, бях там през 2017 г. Ще отида отново в бъдеще!
Czech Republic and my dear Prague!!!! ohh i Love that city, i was there in 2017. I will go again in the future!
О, това е хубаво!
Прага ще ви очаква 😉👍
Oh, that's nice!
Prague will be waiting for you 😉👍
Използвам, за да играя BETMGM казино онлайн миналия четвъртък, спечелих около 25 000 на безплатно въртене на допълнителни завъртания, така че няма да показва пари за печалба, докато не прекратите безплатното въртене, но играх почти 3 дни, но все още не съм приключил, защото моят интернет също не върви много добре , така че искам да спра игрите, като им се обадих да ми помогнат и те ми казаха да вляза в игрите или все още печеля пари, те могат да видят, но след като видяха колко са протеинирали лоши сървъри на телефона и ми затвориха , след това игрите бяха изтрити от уебсайта и се обаждах много пъти, всички ми казаха същото да вляза в игрите, на които съм играл, но казах, че игрите вече не са тук, те само казаха, че съжалявам, че не мога помогнете ви, ако не мога да вляза😭 Това е ужасно, загубих много пари от уебсайта и в истинското казино, но когато спечелих, просто изтрих печалбата си. Моля, наистина имам нужда от помощ, особено защото сега вече имам труден живот.
I use to play BETMGM casino online last Thursday I won about 25,000 on free spinning on extra spins so will not show win money until you end the free spinning but I was playing almost 3 days but still not finished because my internet also not go very wells, so I desire to stop the games by called them to help me out and they told me to login to the games of still win money they can see, but after they saw how much they proteined bad servers of the phone and hang up on me, after that the games has been deleted from the website and I called back many many times they all told me the same to login to the games I was played but I said the games was not here anymore,They only said sorry I couldn’t help you if I can’t login😭 This is horrible I was lost a lot of money to the website and in the real casino but when I won just deleted my win. Please I really need help specially for now I already have hard life.
Здравейте
Ще се опитам да обобщя малко всичко, така че, моля, поправете ме, ако греша:
Докато играете определена игра (името би било доста полезно, бих казал), сте задействали бонус игра с безплатно завъртане. Поради лоша интернет връзка изиграхте само част и след това напуснахте играта. Това означава, че бонус рундът не е завършен, така че спечелената сума е само частична печалба, следователно не е кредитирана в акаунта ви. нали
Сега не можете да намерите играта, за да завършите бонус рунда. Пропуснах ли нещо, моля?
Това, което не разбирам, е защо трябва да влезете в конкретната игра или игри, бих казал, че трябва да влезете в акаунта си в казиното, за да видите наличните казино игри.
Можете ли да ме посъветвате?
Hey there.
I'll try to sum it all up a bit, so please correct me if I'm wrong:
While playing a certain game (the name would be pretty useful, I'd say) you triggered a free spin bonus game. Due to a bad internet connection, you only played out a part and then left the game. Meaning, the bonus round wasn't finished, so the amount won is just partial winnings hence wasn't credited to your account. Right?
Now you can't find the game to finish the bonus round. Did I miss anything, please?
What I don't understand is why you should log in to the specific game or games, I would say you must log in to your casino account to see casino games available.
Can you advise me?
Да, много близо, не завърших безплатното въртене по средата на играта, но цената все още беше там, докато не се обадих на отдела за поддръжка на клиенти, те ми казаха да вляза, докато говоря с тях, след като видяха печалбите ми, стана той каза сега виждам и след като той видя, той се преструва, че не ме чува и затвори телефона, след което продължих да звъня отново, но сега игрите бяха изтрити от уебсайта. Вече няма игри, които играех, подобни, но не и тези, които съм играл. Съжалявам, ако английският ми не е добър. Много благодарен за вашата помощ.
Yes very close I didn’t finished free spinning in the middle of the game s, but the price still there until I called the customer support, they told me to login while I’m talking to them then after they saw my winnings became he said now I see and after he sees he pretending he doesn’t hear me and hang up the phone after that I kept calling again but now the games was deleted from the website. No more the games I was playing has one the similar but not the one I was played. I’m sorry if my English not to good. Very thankful for your help.
Мисля, че вече разбирам проблема по-добре - благодаря. Сега знам, че казиното искаше да влезете, докато им се обаждахте, за да разрешите проблема. Трябваше да влезете в сметката си в казиното - нали?
За съжаление вярвам, че сте нарушили правило, свързано с търсенето на бонуси.
Но, за да сте сигурни: Имаше ли активен бонус, докато сте затворили играта с бонус функции, моля?
Защото ако е така, това е нещо, което казината изобщо не харесват.
Чувствам, че би било добре да добавя, че само някои игри запазват напредъка ви - като цяло може да срещнете игри без тази способност.
За това, можете ли да назовете играта, която сте играли, моля?
I think I understand the issue better now - thank you. Now I know the casino wanted you to log in while you were calling them to solve the problem. You were supposed to log into your casino account - right?
Sadly, I believe you broke a rule associated with bonus hunting.
But, to be sure: Was any bonus active while you closed the bonus feature game, please?
Because if so, this is something casinos don't like at all.
I feel it would be good to add that only some games save your progress - in general you may encounter games without this ability.
For that, can you name the game you played, please?
Имам безплатно въртене от уебсайта, не съм сигурен, че имам възможност да играя? Но аз никога или не знам как да направя нещо лошо, аз наистина печеля в игрите. Играта нарича Finn golden tavern. Моля, помогни ми.
I’m got free spinning from the website not sure that I got ability to play? But I never or do not know how to do anything bad I’m really win on the games. The game call Finn golden tavern. Please help me.
За съжаление не мога да ви помогна, защото нямам достъп до историята ви на игри. Нито пък знам защо казиното блокира акаунта ви.
Въпреки това ще ви предоставя връзка, която ви позволява да създадете жалба тук, на нашия уебсайт:
https://casino.guru/complaints
Изпратете един и направете всичко възможно, за да обясните ситуацията, моля. Надяваме се, че отговорникът по жалбата ще разбере.
Sadly, I can't help you because I do not have access to your gaming history. Nor I don't know why the casino blocked your account.
I will provide you with a link that allows you to create a complaint here on our website, however:
https://casino.guru/complaints
Submit one and do your best to explain the situation, please. Hopefully, the complaint handler will understand.
Толкова съжалявам, че ви обърках с въпроса си, да, сега не мога да направя нищо в играта, защото ме блокираха, вярвам, защото продължих да се оплаквам на уебсайта. Наистина се нуждая от тези пари, но ако не мога да ги взема, защото съм глупав тайландец, разбирам. Благодаря ви, че се опитахте да помогнете.
I’m so sorry to make you confused of my question, yes now I can’t do anything on the game because they blocked me, I believe because I kept complain on the website. I really need that money but if I can’t get it because I’m stupid thai I understand. Thank you for trying to help.
Няма нужда да се извинявате 🙂.
Мисля, че трябва да опитате да създадете жалбата тук - на уебсайта на Casino Guru (използвайте зелената връзка, която ви изпратих, или щракнете точно тук сега)
Всички правим грешки и не съм особено сигурен за вашия проблем, така че вярвам, че можете само да се възползвате от жалбата.🙏
Бих го пробвал на твое място.
No need to apologize 🙂.
I think you should try to create the complaint here - on the Casino Guru website (use the green link I sent you or click right here now)
We all make mistakes, and I'm not particularly sure about your issue, so I believe you can only benefit from the complaint.🙏
I would try it if I were you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.