преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betinia Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
О, току-що намерих тази публикация.
Въпреки че току-що ти отговорих другаде, това е по-подходящото място.
Затова позволете да поставите моя отговор тук:
Има огромна разлика между оплакването тук във форума и игнорирането на сериозни оплаквания, които възнамерявахме да проучим, за да открием всички нередности, които вероятно споменавате сега.
Изглеждате доста загрижени за това, затова ви моля да разгледате отново затворената си жалба.
Напълно съм убеден, че вероятно сте пренебрегнали това:
„За съжаление, не получихме решението на алтернативната служба за разрешаване на спорове от играча. Въпреки че признахме, че последното ни взаимодействие се случи преди известно време, ние имахме за цел да преразгледаме по подходящ начин статуса и класификацията на жалбата въз основа на изминалото време. За съжаление, без играчът вход, това става невъзможно, което ни кара да затворим случая като „отхвърлен".
Играчът е добре дошъл да се свърже с вас в бъдеще, ако иска да отвори отново тази жалба. Можем да го прекласифицираме по подходящ начин при представяне на потвърждаващи доказателства за решението на Органа (ARN). Дотогава оценяваме вашето разбиране."
Но не се притеснявайте, можете да отворите отново случая по всяко време, като изберете „повторно отваряне".
Мога да ви уверя, че няма нищо, което целим да скрием, и вашата жалба е напълно достъпна точно тук .
🙏
Oh, just found this post.
Even though I just replied to you elsewhere, this is a more appropriate place.
Thus, allow to paste my reply here:
There is a huge difference between complaining here on the forum and ignoring serious complaints we intended to investigate in order to find any irregularities you are probably mentioning now.
You seem quite concerned about that, Thus, I ask you to address your closed complaint again.
I'm quite convinced you probably overlooked this:
"Regrettably, we have not received the ruling of the alternative dispute service from the player. Despite acknowledging that our last interaction occurred some time ago, we aimed to appropriately revise the complaint's status and classification based on the elapsed time. Regrettably, without the player's input, this becomes impossible, leading us to close the case as "rejected."
The player is welcome to reach out in the future, should they wish to reopen this complaint. We can appropriately reclassify it upon submission of substantiating evidence of the Authority's (ARN) verdict. Until then, we appreciate your understanding."
But don't worry, you can reopen the case at any time by choosing "reopen".
I can assure you there is nothing we aim to hide, and your complaint is fully available right here.
🙏
Така че те са заключили всичките ми тегления, докато не бъда потвърден
Изпратиха всичко необходимо преди 1 седмица, но нищо не се случи. Имам баланс от 5912 SEK, който искам да изтегля
So they have locked all my withdrawals until I am verified
Sent in everything they needed 1 week ago but nothing happens. I have a balance of SEK 5912 that I want to withdraw
De har alltså låst alla mina uttag tills jag verifieras
Skickade in allt de behövde för 1 vecka sen men inget händer .har saldo på 5912 kronor som jag vill få ut
Здравейте, така или иначе не бихте могли да изтеглите парите по време на този процес, така че всъщност не е толкова важно, че са блокирали тегленията ви.
Предполагам, че след като преминете успешно KYC, това ще се промени.
Но когато изпратихте документите, успяхте ли да разберете дали има одобрени или отхвърлени или не? Ние даваме на казината 14 дни, за да проверят играч и виждам, че сте чакали цяла седмица, така че ако нищо не се случи през тази седмица, можете да подадете жалба и ние ще се опитаме да ви помогнем.
какво ще кажеш
Hello, you wouldn't have been able to withdraw the money during this process anyway, so it's not really that important that they blocked your withdrawals.
I suppose once you pass KYC successfully, then that will change.
But when you sent the documents, did you manage to find out if any were approved or rejected or not at all? We give casinos 14 days to verify a player and I see that you have been waiting for a week, so if nothing happens in this week, then you can file a complaint and we will try to help you.
What do you say?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.