НачалоФорумКазинаBetinia Casino - обща дискусия

Betinia Casino - обща дискусия

преди 1 година от Grande2020
|
1 391 преглеждания 4 отговора |
|
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betinia Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Те са измамници

Автоматичен превод:
Grande2020
преди 1 година

О, току-що намерих тази публикация.

Въпреки че току-що ти отговорих другаде, това е по-подходящото място.

Затова позволете да поставите моя отговор тук:

Има огромна разлика между оплакването тук във форума и игнорирането на сериозни оплаквания, които възнамерявахме да проучим, за да открием всички нередности, които вероятно споменавате сега.

Изглеждате доста загрижени за това, затова ви моля да разгледате отново затворената си жалба.

Напълно съм убеден, че вероятно сте пренебрегнали това:

„За съжаление, не получихме решението на алтернативната служба за разрешаване на спорове от играча. Въпреки че признахме, че последното ни взаимодействие се случи преди известно време, ние имахме за цел да преразгледаме по подходящ начин статуса и класификацията на жалбата въз основа на изминалото време. За съжаление, без играчът вход, това става невъзможно, което ни кара да затворим случая като „отхвърлен".

Играчът е добре дошъл да се свърже с вас в бъдеще, ако иска да отвори отново тази жалба. Можем да го прекласифицираме по подходящ начин при представяне на потвърждаващи доказателства за решението на Органа (ARN). Дотогава оценяваме вашето разбиране."

Но не се притеснявайте, можете да отворите отново случая по всяко време, като изберете „повторно отваряне".

Мога да ви уверя, че няма нищо, което целим да скрием, и вашата жалба е напълно достъпна точно тук .

🙏

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Така че те са заключили всичките ми тегления, докато не бъда потвърден

Изпратиха всичко необходимо преди 1 седмица, но нищо не се случи. Имам баланс от 5912 SEK, който искам да изтегля

Автоматичен превод:
Tega123aa
преди 2 дни

Здравейте, така или иначе не бихте могли да изтеглите парите по време на този процес, така че всъщност не е толкова важно, че са блокирали тегленията ви.

Предполагам, че след като преминете успешно KYC, това ще се промени.

Но когато изпратихте документите, успяхте ли да разберете дали има одобрени или отхвърлени или не? Ние даваме на казината 14 дни, за да проверят играч и виждам, че сте чакали цяла седмица, така че ако нищо не се случи през тази седмица, можете да подадете жалба и ние ще се опитаме да ви помогнем.

какво ще кажеш

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини