преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betico Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добър ден! Регистрирах се в казиното, минах през суб. Всичко е наред
Реших да допълня малка сума, за да тествам казиното.
Играл на живо в казино, бакара. спечели. Преди да играете по-нататък, проверете тегленето.
Чакане 3 дни и блокиране на акаунта.
Причина. Открих уязвимост в играта на живо. бакара онлайн)
Или по-скоро причината за блокирането е, че спечелихте :)
Добавете казиното в черния списък, това е ИЗМАМА!
Good day! I registered at the casino, went through the sub. Everything is okay.
I decided to top up a small amount to test the casino.
Played live casino, baccarat. Won. Before playing further, checked the withdrawal.
Waiting for 3 days and blocking of the account.
Reason. I found a vulnerability in the live game. baccarat online)
Or rather, the reason for blocking is that you won :)
Add the casino to the blacklist, it's a SCAM!
Добрый день!Зарегался в казино,прошел сам саб.все окей.
Решил пополнить маленькую сумму для проверки казино.
Сыграл в казино лайв,баккара. Выиграл. Прежде чем играть дальше,проверил вывод.
Ожидание 3 дня.и блокировка аккаунта.
Причина.я нашел уязвимость в live игре. баккарат онлайн)
А точнее,причина блокировки,что вы выиграли :)
Добавьте казино в черный список,это SCAM!
Здравейте, това ли ви каза казиното, че сте открили аномалия и затова няма да ви плати? Случи ли се само в един кръг, в който спечелихте, или в няколко или какво беше? Казиното не е говорило с вас, блокира ли акаунта ви и е взело парите ви или просто прави някакво разследване?
Моля, уведомете ме как е и ще видим дали можем да помогнем.
Hi, is that what the casino told you, that you found an anomaly and that's why it won't pay you? Did it only happen on one round where you won or on several or what was it? Did the casino not talk to you, blocked your account and took your money or is it just making some kind of investigation?
Please let me know how it is and we'll see if we can help.
здравей
Цитирам отговора им:
„Здравейте
Информираме ви, че акаунтът ви ще бъде блокиран за постоянно в нашата платформа.
Нашият отдел за сигурност е открил, че сте използвали техническа уязвимост на платформата за финансова печалба.
В резултат на разследването беше взето решение акаунтът ви да бъде закрит без възможност за възстановяване."
Играх бакара онлайн само веднъж, след което реших да проверя как става тегленето... и ме блокираха с такова писмо.
Не разбирам как мога да намеря уязвимост в бакара онлайн, казиното просто не иска да плаща пари...
Hello!
I quote their response:
"Hello
We inform you that your account will be permanently blocked on our platform.
Our security department has detected that you have exploited a technical vulnerability on the platform for financial gain.
As a result of the investigation, a decision was made to close your account without the possibility of recovery."
I played baccarat online only once, then decided to check how the withdrawal works... and I was blocked with such a letter.
I don't understand how I can find a vulnerability in baccarat online, the casino just doesn't want to pay money...
Привет!
Цитирую их ответ :
"Здравствуйте
Мы сообщаем вам, что ваш аккаунт будет навсегда заблокирован на нашей платформе.
Наш отдел безопасности выявил, что вы использовали техническую уязвимость на платформе с целью получения материальной выгоды.
В результате проведенного расследования было принято решение о закрытии вашего счета без возможности восстановления" .
Я сыграл только один раз в бакара онлайн,после решил проверить как работает вывод ..и меня заблокировали с таким письмом.
Я не понимаю как я могу найти уязвимость в бакара онлайн,просто казино не хочет платить деньги...
Добре тогава, бих ви посъветвал даподадете жалба на нашия сайт и нашият екип ще се опита да ви помогне.
какво ще кажеш
Може би те ще получат повече от казиното, ако сътрудничат и ще видим, ако наистина направите нещо или от друга страна, ние ще бъдем на ваша страна.
Ще го направиш ли?
Well then, I would advise you to open a complaint on our site and our team will try to assist.
What you say?
Maybe they will get more from the casino if they will cooperate and we will see, if you really do something or on the other hand, we would be on your side.
Will you go for it?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.