преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetGlobal Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Затова реших да опитам това ново казино и сега тегленето ми се забави. Казаха, че времето за обработка на моето теглене (криптовалута) е само 24 часа. Това време измина (малко над 11 часа) и сега те казаха, че имат технически проблеми "от страна на интернет доставчика" Бих искал да попитам, някой чувал ли е за подобни технически проблеми с казино, което предотвратява оттегляне? Това ми се струва странно, но не съм експерт. Във всеки случай се надявам, че проблемът ще бъде разрешен скоро и ще актуализирам общността на casino.guru, когато тегленето в крайна сметка бъде обработено или ако се сблъскам с още проблеми. Стискайте палци това да бъде разрешено днес!
So I decided to give this new casino a try and now my withdrawal is delayed. They said that the processing time for my withdrawal (cryptocurrency) is only 24 hours. That time has passed (by just over 11 hours) and now they've said that they are having technical problems "on the ISP side" I'd like to ask, has anyone has ever heard of such technical problems with a casino preventing a withdrawal? This seems strange to me but I'm not an expert. In any case I hope that the issue will be resolved soon and I will update the casino.guru community when the withdrawal is eventually processed or if I run into more problems. Fingers crossed that this is resolved today!
Здравейте!
Съжалявам да чуя, че тегленето ви се е забавило! Е, чувал съм за много технически проблеми, които пречат на играчите или казиното да завършат тегленията. Според мен е безсмислено дори да се опитвате да сравнявате вашата ситуация с тази на някой друг, защото не мога да кажа какво означава този интернет доставчик... Може да е доставчик на интернет услуги, доколкото мога да предположа, но все пак не изглежда като много близко предположение. Е, бих дал на тази ситуация няколко дни.
С късмет, каквито и технически проблеми да отминат, обикновено отнема определено време. И аз стискам палци! 🤞🤞
Дръжте ни в течение, моля.
Hey there!
I'm sorry to hear your withdrawal has been delayed! Well, I have heard of many technical issues preventing players or casino s from finishing withdrawals. The way I see it, it is pointless to even try to compare your situation with someone else's because I can't tell what this ISP stands for,... Could be an Internet Service Provider, as far as I can guess, yet it does not feel like a very close guess. Well, I would give this situation a few days.
With luck, whatever technical problems may just pass, usually it takes a certain amount of time. My fingers are crossed too! 🤞🤞
Keep us posted, please.
Проблемът беше решен задоволително! Обясниха ми, че проблемът е в доставчика на плащания, така че ме помолиха да направя минимален депозит, използвайки друг метод на плащане и след това да тегля, без да се налага да играя през новия минимален депозит. Преминах през процеса и след това отидох в чата на живо, за да ги информирам и след това те обработиха тегленето в рамките на минути и също кредитираха акаунта ми с бонус без депозит, за да се извинят за неудобството. Като цяло те се справиха много добре с този проблем и съм много доволен.
The issue was satisfactory resolved! They explained to me that the problem was with the payment provider so they asked me to make a minimum deposit using another payment method and then withdraw without having to play through the new minimum deposit. I went through the process, and then I went to the live chat to inform them and then after that they processed the withdrawal within minutes and they also credited my account with a no deposit bonus to apologize for the inconvenience. All in all they handled this issue very well and I am very pleased.
Страхотно е да видиш, че казиното уважава своите клиенти и те са ти помогнали да разрешиш ситуацията и дори са ти дали нещо допълнително. Мисля, че ако всяко казино се държи така, играчите биха имали повече доверие.
Така че поздравления за победата и се надявам да ви хареса. Предполагам, че след този опит с казиното ще останете отново тук, прав ли съм? 🤔😎
It's great to see that the casino respects its customer and they helped you to resolve the situation and even gave you a little something extra. I think that if every casino behaved like that, the players would have more trust.
So congratulations on getting the win and I hope you enjoy it. I suppose after this experience with the casino you will stay here again, am I right ? 🤔😎
Може би ще си струва и ще бъде полезно за другите, ако решите да напишете честен потребителски преглед на това казино, а?
Изпробвайте го сега, ако желаете: Тази връзка трябва да помогне .
😉
Maybe it will be worthwhile and also handy for others if you decide to write an honest user review of this casino, huh?
Try it out now, if you like: This link should help.
😉
Бих искал, но тъй като съм само спортен залагащ, позволено ли ми е да прегледам?
I'd like to but since I'm only a sports bettor am I allowed to review?
Ако цялата ви потребителска рецензия се отнася само до спортни залагания, тогава ще бъде отхвърлена. Не играеш на ротативки или нещо подобно? 🙂
If your entire user review was concerned only with sports betting then it would be rejected. You don't play slots or anything like that ? 🙂
здрасти За съжаление не играя никакви слотове. Това, което мога да направя, е да напиша честен преглед само за процеса на теглене, без изобщо да споменавам опита със залаганията. Кажете ми дали ще е добре.
Hi. I don't play any slots unfortunately. What I could do is write an honest review just about the withdrawal process without mentioning the betting experience at all. Let me know if that would be fine.
Това е жалко, но разбира се можете да опишете процеса на теглене на пари, поддръжка на клиенти и така нататък. Мисля, че това ще бъде информативно за играчите. Благодаря за проявения интерес. 🙂
That's a pity, but of course you can describe the process of withdrawing money, customer support and so on. I think that will be informative for players. Thanks for your interest. 🙂
Не разбирам какво се опитвате да постигнете тук.🤷♀️ Бихте ли ни обяснили, моля?
Do not understand what are you trying to achieve here.🤷♀️ Could you explain it to us, please?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.