Здравейте, не мисля, че все още е време да бъдем скептични. Ако сте преминали през проверка, няма да получите парите в момента, първо трябва да я завършите успешно. Успяхте ли или още не? Ако е така, сега трябва да се съсредоточите върху тегленето и да видите дали състоянието му се променя или, както препоръчва друг играч, проверявайте от време на време поддръжката, за да видите къде се намирате във вашата ситуация.
От друга страна, видях индекса за безопасност на казиното, който е доста лош и нисък, така че предполагам, че не съм толкова изненадан защо се притеснявате. Но засега бих запазил хладнокръвие и ще видя какво ще се случи по-нататък.
Даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко, което трябва да се направи, и да ви изпратят парите. Ако това не се случи, можете да ни кажете и нашият екип ще се опита да ви помогне.
Мислиш ли, че можеш да се справиш?
Hi, I don't think it's time to be skeptical yet. If you've been through verification you won't get the money at this time, you have to complete it successfully first. Have you succeeded or not yet? If so, you should now focus on the withdrawal and see if its status changes or, as another player recommended, check with support from time to time to see where you stand in your situation.
On the other hand, I've seen the casino safety index which is pretty bad and low so I guess I'm not so surprised why you are worried. But for now I would keep a cool head and see what happens next.
We give the casinos 14 days to sort out everything that needs to be done and send you the money. If this doesn't happen, you can tell us and our team will try to help you.
You think you can handle it?
Автоматичен превод: