ФорумКазинаBetfoxx тегли печалби

Betfoxx тегли печалби

преди 1 месец от stevenpaling32
|
656 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 месец

Здравейте, в момента чакам проверка и потвърждение за теглене от сайта за залагания Betfoxx.. Влязох в това сляпо, след като прочетох всички ревюта от Betfoxx, не съм много сигурен, че някога ще видя парите... Има ли някой действително са получавали плащания от тях. Ако е така, колко време отне?.. Всякакви отговори ще бъдат много оценени...


Стив.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хей, аз самият не съм използвал Betfoxx, но съм виждал смесени отзиви за техните изплащания. Някои хора казват, че са получили парите си, но е отнело известно време, докато други са имали проблеми. Ако вече сте в процеса, надяваме се, че ще се получи, но просто бъдете внимателни. Може би опитайте да се свържете с тяхната поддръжка за актуализации.

Успех!

Автоматичен превод:
PgSlots
преди 1 месец

Да, в момента е в процес на оттегляне. Но след като прочетох някои от отзивите, съм много загрижен, че това е просто масивна измама.

Автоматичен превод:
stevenpaling32
преди 1 месец

Може и да е било

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, в момента чакам проверка и потвърждение за теглене от сайта за залагания Betfoxx.. Влязох в това сляпо, след като прочетох всички ревюта от Betfoxx, не съм много сигурен, че някога ще видя парите... Има ли някой действително са получавали плащания от тях. Ако е така, колко време отне?.. Всякакви отговори ще бъдат много оценени...


Стив.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, не мисля, че все още е време да бъдем скептични. Ако сте преминали през проверка, няма да получите парите в момента, първо трябва да я завършите успешно. Успяхте ли или още не? Ако е така, сега трябва да се съсредоточите върху тегленето и да видите дали състоянието му се променя или, както препоръчва друг играч, проверявайте от време на време поддръжката, за да видите къде се намирате във вашата ситуация.

От друга страна, видях индекса за безопасност на казиното, който е доста лош и нисък, така че предполагам, че не съм толкова изненадан защо се притеснявате. Но засега бих запазил хладнокръвие и ще видя какво ще се случи по-нататък.

Даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко, което трябва да се направи, и да ви изпратят парите. Ако това не се случи, можете да ни кажете и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Мислиш ли, че можеш да се справиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

В момента навлиза в 5-ия работен ден, откакто качих документите си за потвърждение и кандидатствах за 2 тегления на £500.. Обслужването на клиенти почти отговаря веднага. Все още не съм имал хладното рамо.


Автоматичен превод:
stevenpaling32
преди 1 месец

Тъй като проверката все още не е завършена досега, можем да я считаме за прекъсване на сделката, преди парите да са пристигнали. Когато получите съобщение, че сте успешно потвърдени, тогава трябва да е по-добре. Но не мога да го гарантирам, защото споменах индекса на безопасност и Бог знае какво ще измисли казиното. Но да оставим лошите мисли настрана и да изчакаме как ще се развие ситуацията.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

За съжаление не сте уведомени, че акаунтът ви е потвърден, разбрах, че документите ми са приети, просто като проверих страницата с подробности за акаунта си. Те също така ви казват, че тегленията на 62.1 от условията на T&C отнемат от 72 часа до 15 работни дни

Автоматичен превод:
jzgf6m7796
преди 1 месец

Разбирам, но ако можете просто да го потърсите някъде в профила, тогава няма да видя сериозен проблем.

Що се отнася до Общите условия, бих бил малко озадачен, защото срокът е доста дълъг. Въпреки това вече споменах, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления, така че ако не успеят да го изпратят, определено ще се свържа и ще се опитаме да помогнем.

Наистина съм любопитен дали играчите и вие ще успеете да извадите парите. Ще се радвам, ако го направят.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

как свърши този случай? взехте ли парите си? Бях в ден 4 на чакане, но след това трябваше да променя адреса на портфейла и монетата и да предположим, че това ще нулира и таймера за изчакване.

Автоматичен превод:
vladinc
преди 2 седмици

Е, както виждам, все още не научихме резултата, но опитайте да използвате бутона „отговор" и този играч ще бъде уведомен за вашата публикация и въпрос.😉

Сега, бихте ли искали да ни кажете повече подробности относно вашия случай, може би?

Вие сте прав; ще нулира таймера, както казахте. Но каква беше причината да трябва да го промените?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

о, по дяволите..така че отново 5 дни..но аз говорих с чат на живо и те казаха да се свържа с финансовия отдел на , което направих и обясних ситуацията, заявявайки, че не е моя грешка, че системата им не е добра, така че да позволи на потребителите да се поправят, без да нулират таймера.

целта на това време е неизвестна наистина..както и да е..чакаме да видим какво те ..като се има предвид всичко, отговорът ще бъде Божие дело хаха.

Автоматичен превод:
vladinc
преди 2 седмици

Може би се опитайте да се свържете с казиното на .

Прочетете също тази тема за казиното, където има много играчи с подобни случаи и можете да получите много информация там.

И ни информирайте за всякакви актуализации, моля. бихте ли

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини