ФорумКазинаBetfoxx измами с теглене и поддръжка

Betfoxx измами с теглене и поддръжка (страница 3)

преди 3 месеца от marvinrossififa
|
13949 преглеждания 509 отговора |
|
12 3 4...26
perch081184
преди 1 месец

Здравей, получи ли в крайна сметка средствата си от betfoxx?

Автоматичен превод:
jzgf6m7796
преди 1 месец

Здравей, получи ли печалбите си от betfoxx, моите все още чакат.

Автоматичен превод:
Caz7890
преди 1 месец

здрасти

Аз съм в подобна ситуация като теб. Имах две висящи £500, получих една след няколко часа и все още чакам друга от 13-ти. Питам всеки ден и ми казаха 10 дни, сега е от 72 часа до 15 работни дни. Така че все още чакам.

Аз съм зад теб в най-добрия ред, тъй като чакаш по-дълго.

Надявам се да успеете да получите всичките си печалби. Те разчитат на това, че ще го отмените, обикновено го правя, но държа твърдо на това.


Ще ви информирам, ако получа моя.


поздрави

Анди

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здрасти

Аз съм в подобна ситуация като теб. Имах две висящи £500, получих една след няколко часа и все още чакам друга от 13-ти. Питам всеки ден и ми казаха 10 дни, сега е от 72 часа до 15 работни дни. Така че все още чакам.

Аз съм зад теб в най-добрия ред, тъй като чакаш по-дълго.

Надявам се да успеете да получите всичките си печалби. Те разчитат на това, че ще го отмените, обикновено го правя, но държа твърдо на това.


Ще ви информирам, ако получа моя.


поздрави

Анди

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, печалбите ви трябва да бъдат изчистени на 1 ноември, моите трябва да са вторник следващата седмица, така че ще ви позволя да не.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, просто имам нужда от съвет, така че на 9 октомври спечелих 1000. Получих 500 от тези пари след 5 часа 500 все още чакат 11 октомври. Оттогава спечелих още 1500, така че има 2000 в очакване. Говорих с betfoxx дневна надбавка, получавам трябва да изчакам 15 работни дни, така че трябва да се изчисти на 29 октомври и 31 октомври, просто имам чувството, че няма да го получа, тъй като някой е имал плащане на 15-ия работен ден

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Здравейте, доста съм изненадан, че имате дори едно теглене с Индекса за безопасност на казиното. Може би тяхната тактика е да дадат малко пари на играча, така че всичко да е наред и след това да не теглите нищо от казиното. Но не е задължително да е така, просто имам чувството от това, което пишат играчите, че е точно така и всички имат същия проблем. Ние също даваме на казината 14 дни да изплащат играчи и ако нищо не се случи, можете да подадете жалба, въпреки че вероятно ще бъде затворено веднага, тъй като казиното не ни отговаря, но ще получи повече черни точки и индексът на безопасност ще бъде още по-ниска.

Така че ще се опитам да изчакам до споменатия час и ако нищо не се промени и не ви уведомят, тогава не се колебайте да пишете, ако не знаете как да подадете жалба.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 седмици

Здравейте, получих отговор от betfoxx, който ми казва да не се притеснявам, плащанията ще бъдат изплатени, бъдете сигурни, но ако плащането не бъде извършено, не знаех дали да отида в банката си и да поискам връщане на такса, но не съм съвсем сигурен как работи това 😕 благодаря Каролайн.

Автоматичен превод:
Caz7890
преди 4 седмици

здрасти

Получих същата обратна връзка и ми казаха, че всички тегления винаги се одобряват. Така че чакам да минат 15 дни, преди да направя нов ход.

Знам, че някой в този форум беше успешен със сторнирания на плащане към банката, така че го пробвах и тъй като беше сайт за залагания, моята банка не беше толкова предстояща.

Надяваме се, че ще имате повече късмет, ако се стигне дотам.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Здравейте, получих отговор от betfoxx, който ми казва да не се притеснявам, плащанията ще бъдат изплатени, бъдете сигурни, но ако плащането не бъде извършено, не знаех дали да отида в банката си и да поискам връщане на такса, но не съм съвсем сигурен как работи това 😕 благодаря Каролайн.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Ако мога да добавя и моето мнение, изобщо няма да съм толкова поносим. Според нашите открития, това казино не е за доверие. Следователно опитът да си върна депозита ми звучи добре. Ако имате нужда от помощ с това, предлагам ви да погледнете тази конкретна тема 👈👈

Несъмнено ще намерите съвети за възстановяването на плащания, ако намерите играч от вашата страна там. Наистина бих искал да си помогна, но доколкото разбирам, нещата са много различни в Обединеното кралство и възможността също може да варира в зависимост от банката.

Разбира се, вашият избор е дали предпочитате да отделите малко време на казиното. Просто разсъждавах, че вземането под внимание на възстановяването на плащането като жизнеспособна опция няма да навреди.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

здрасти

Получих същата обратна връзка и ми казаха, че всички тегления винаги се одобряват. Така че чакам да минат 15 дни, преди да направя нов ход.

Знам, че някой в този форум беше успешен със сторнирания на плащане към банката, така че го пробвах и тъй като беше сайт за залагания, моята банка не беше толкова предстояща.

Надяваме се, че ще имате повече късмет, ако се стигне дотам.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Съжалявам, че се намесих в разговора; позволете ми само да кажа, че в случай че се нуждаете от повече подробности относно сторнирания на плащания, търговски кодове и други подобни теми, предлагам да посетите нишката, която споменах по-рано. Разбира се, надявам се, че няма да имате нужда от това!

Автоматичен превод:
perch081184
преди 4 седмици

Здравей, кой ти каза, че те винаги обработват плащания 15 дни? Предполагам, че ако не плащаха на всички, щяха да ги затворят 👇

Автоматичен превод:
Caz7890
преди 3 седмици

Обзалагам се, че това е отговорът: „Ние (Casino Guru) също даваме на казината 14 дни да изплатят на играчите и ако нищо не се случи, можете да подадете жалба, въпреки че вероятно ще бъде затворено веднага, тъй като казиното не ни отговаря, но ще получи повече черни точки и индексът на безопасност ще бъде още по-нисък."

Просто n наблюдение.

Трябва също да спомена, че все още съществуват много уебсайтове, които не плащат. Например, ако измамно казино няма лиценз, няма право да го затворите, докато играчите поне не заведат дело. Често дори не е било достатъчно. Бих посъветвал да не разчитате на подобни очаквания.

Например, въпреки че този уебсайт все още работи, не може да бъде по-лошо:

file

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте, само за да ви уведомя, че получих имейл от betfoxx с молба да кача снимка на картата си, за да получа печалбите си, така че получих плащането си от 9 октомври от 500 да 😁, но все още чакат 1500 само за да намеря 500 обратно към баланса ми в betfoxx, така че им изпратих имейл отново и те казаха, че 1500 за един ден не са разрешени, така че се надявам на 31 октомври да получа 1000 и 500 15 ноември имахте ли актуална информация за вашите печалби?

Автоматичен превод:
Caz7890
преди 3 седмици

Благодарим ви за тази актуализация и се надяваме скоро да получите и остатъка от парите си.

Току-що забелязах, че вероятно сте искали да зададете въпроса си на някого конкретно, така че, моля, използвайте бутона „отговор", за да може потребителят да бъде уведомен.🙂

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Аз съм в същото положение. Платих ми първото теглене за 2 дни. Оттеглих се на следващия ден и все още чакам 13 дни по-късно. губя надежда. Сега имам 1500 паунда в очакване. Те просто продължават да казват, че имат закъснения и аз ще го получа. Но се опасявам, че няма да го направя.

Автоматичен превод:
wengy7187
преди 3 седмици

Здравей, изчакай, ще ти бъде изплатено, не забравяй, че са само работни дни, мисля, че те искат да отидеш да го измъчиш и да заложиш печалбите си на коя дата изтегли?

Автоматичен превод:
Caz7890
преди 3 седмици

Изтеглено петък 11-ти. В моята банка понеделник, 14-ти


оттеглено в събота, 12-ти все още чака.

Автоматичен превод:
Caz7890
преди 3 седмици

Вие преминавали ли сте през същото? Можете ли да ми кажете какво се случи?

Автоматичен превод:
wengy7187
преди 3 седмици

Така че ще получите плащане тази седмица в петък ☺️ да, имах същия проблем, ще ви бъде платено, акаунтът ми вече беше потвърден, но получих имейл от тях миналия петък, че искат снимка на банковата ми карта, в противен случай няма да ми бъде платено изпратих го, това беше 23:00 и получих 500 в рамките на един час, късмет 🤞

Автоматичен превод:
Caz7890
преди 3 седмици

благодаря Ще продължа да се надявам

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Хей, имах същия проблем. Първото теглене премина през чакане на второто ми, което беше една седмица досега, не разбрах, че това е минимално теглене от £500, което е тежко.


Наистина правя всичко възможно да не отменя тегленето, защото очевидно това е, което искам да направя.

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
12 3 4...26
Отидете на страницаот 26 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини