преди 1 месец
Здравей, получи ли в крайна сметка средствата си от betfoxx?
Hi did you eventually receive your funds from betfoxx?
1
Здравей, получи ли в крайна сметка средствата си от betfoxx?
Hi did you eventually receive your funds from betfoxx?
Здравей, получи ли печалбите си от betfoxx, моите все още чакат.
Hi did you receive your winnings from betfoxx mine still pending.
здрасти
Аз съм в подобна ситуация като теб. Имах две висящи £500, получих една след няколко часа и все още чакам друга от 13-ти. Питам всеки ден и ми казаха 10 дни, сега е от 72 часа до 15 работни дни. Така че все още чакам.
Аз съм зад теб в най-добрия ред, тъй като чакаш по-дълго.
Надявам се да успеете да получите всичките си печалби. Те разчитат на това, че ще го отмените, обикновено го правя, но държа твърдо на това.
Ще ви информирам, ако получа моя.
поздрави
Анди
Hi
I’m in a similar situation like your good self. Had two £500 pending, receive one in a few hrs and still waiting for other since 13th. I ask daily and I was told 10days, now it’s 72hrs to 15 working days. So still waiting.
I’m behind you tho in the pecking order, since you been waiting longer.
Hope you manage to get all your winnings. Their banking on you cancelling it, I usually do, but I’m holding firm with this one.
I’ll inform you if I receive mine.
Regards
Andy
здрасти
Аз съм в подобна ситуация като теб. Имах две висящи £500, получих една след няколко часа и все още чакам друга от 13-ти. Питам всеки ден и ми казаха 10 дни, сега е от 72 часа до 15 работни дни. Така че все още чакам.
Аз съм зад теб в най-добрия ред, тъй като чакаш по-дълго.
Надявам се да успеете да получите всичките си печалби. Те разчитат на това, че ще го отмените, обикновено го правя, но държа твърдо на това.
Ще ви информирам, ако получа моя.
поздрави
Анди
Hi
I’m in a similar situation like your good self. Had two £500 pending, receive one in a few hrs and still waiting for other since 13th. I ask daily and I was told 10days, now it’s 72hrs to 15 working days. So still waiting.
I’m behind you tho in the pecking order, since you been waiting longer.
Hope you manage to get all your winnings. Their banking on you cancelling it, I usually do, but I’m holding firm with this one.
I’ll inform you if I receive mine.
Regards
Andy
Здравейте, просто имам нужда от съвет, така че на 9 октомври спечелих 1000. Получих 500 от тези пари след 5 часа 500 все още чакат 11 октомври. Оттогава спечелих още 1500, така че има 2000 в очакване. Говорих с betfoxx дневна надбавка, получавам трябва да изчакам 15 работни дни, така че трябва да се изчисти на 29 октомври и 31 октомври, просто имам чувството, че няма да го получа, тъй като някой е имал плащане на 15-ия работен ден
Hi just need a bit of advice so 9 October I won 1000 I received 500 of this money with in 5 hours 500 still pending the 11 0ctober I since won another 1500 so there is 2000 pending I've spoken to betfoxx daily allowance I get I have to to wait 15 working days so It should clear 29 October and 31 October just have a gut feeling I'm not going to get it,as anyone had a payment on the 15 th working days
Здравейте, доста съм изненадан, че имате дори едно теглене с Индекса за безопасност на казиното. Може би тяхната тактика е да дадат малко пари на играча, така че всичко да е наред и след това да не теглите нищо от казиното. Но не е задължително да е така, просто имам чувството от това, което пишат играчите, че е точно така и всички имат същия проблем. Ние също даваме на казината 14 дни да изплащат играчи и ако нищо не се случи, можете да подадете жалба, въпреки че вероятно ще бъде затворено веднага, тъй като казиното не ни отговаря, но ще получи повече черни точки и индексът на безопасност ще бъде още по-ниска.
Така че ще се опитам да изчакам до споменатия час и ако нищо не се промени и не ви уведомят, тогава не се колебайте да пишете, ако не знаете как да подадете жалба.
Hello, I'm quite surprised that you got even one withdrawal with the casino's Safety Index. Maybe it's their tactic to give the player some money so that everything is fine and then you don't withdraw anything from the casino. But it doesn't have to be like that, I just have a feeling from what players write that it is exactly like that and everyone has the same problem. We also give casinos 14 days to pay out players and if nothing happens you can file a complaint even though it will probably be closed right away since the casino doesn't respond to us, but it will get more black points and the safety index will be even lower.
So I would try to wait until the mentioned time and if nothing changes and they don't let you know, then feel free to write if you don't know how to file a complaint.
Здравейте, получих отговор от betfoxx, който ми казва да не се притеснявам, плащанията ще бъдат изплатени, бъдете сигурни, но ако плащането не бъде извършено, не знаех дали да отида в банката си и да поискам връщане на такса, но не съм съвсем сигурен как работи това 😕 благодаря Каролайн.
Hi I've had a reply off betfoxx telling me not to worry the payments will be paid rest assured,but if payment is not made I didn't know whether to goto my bank and ask for charge back but I'm not quite sure how that works 😕 thanks Caroline.
здрасти
Получих същата обратна връзка и ми казаха, че всички тегления винаги се одобряват. Така че чакам да минат 15 дни, преди да направя нов ход.
Знам, че някой в този форум беше успешен със сторнирания на плащане към банката, така че го пробвах и тъй като беше сайт за залагания, моята банка не беше толкова предстояща.
Надяваме се, че ще имате повече късмет, ако се стигне дотам.
Hi
I’ve had same feedback and been told that all withdrawals are always approved. So I’m waiting for 15days to pass before I make another move.
I know someone on this Forum was successful with chargebacks to bank, so I tried it and with it being a betting site my bank wasn’t so forthcoming.
Hopefully you’ll have better luck if it comes to that.
Здравейте, получих отговор от betfoxx, който ми казва да не се притеснявам, плащанията ще бъдат изплатени, бъдете сигурни, но ако плащането не бъде извършено, не знаех дали да отида в банката си и да поискам връщане на такса, но не съм съвсем сигурен как работи това 😕 благодаря Каролайн.
Hi I've had a reply off betfoxx telling me not to worry the payments will be paid rest assured,but if payment is not made I didn't know whether to goto my bank and ask for charge back but I'm not quite sure how that works 😕 thanks Caroline.
Ако мога да добавя и моето мнение, изобщо няма да съм толкова поносим. Според нашите открития, това казино не е за доверие. Следователно опитът да си върна депозита ми звучи добре. Ако имате нужда от помощ с това, предлагам ви да погледнете тази конкретна тема 👈👈
Несъмнено ще намерите съвети за възстановяването на плащания, ако намерите играч от вашата страна там. Наистина бих искал да си помогна, но доколкото разбирам, нещата са много различни в Обединеното кралство и възможността също може да варира в зависимост от банката.
Разбира се, вашият избор е дали предпочитате да отделите малко време на казиното. Просто разсъждавах, че вземането под внимание на възстановяването на плащането като жизнеспособна опция няма да навреди.
If I may add my opinion, I would not be so tolerable at all. According to our findings, this casino is not to be trusted. Trying to get back the deposit hence sounds good to me. If you need help with it, I suggest you look at this specific thread 👈👈
You will undoubtedly find hints about the chargebacks if you locate a player from your country there. I would really like to assist myself, but from what I understand, things are very different in the UK, and the possibility may also vary depending on the bank.
Of course, it is your choice if you would rather give the casino some time. I simply reasoned that taking the chargeback into account as a viable option would not hurt.
здрасти
Получих същата обратна връзка и ми казаха, че всички тегления винаги се одобряват. Така че чакам да минат 15 дни, преди да направя нов ход.
Знам, че някой в този форум беше успешен със сторнирания на плащане към банката, така че го пробвах и тъй като беше сайт за залагания, моята банка не беше толкова предстояща.
Надяваме се, че ще имате повече късмет, ако се стигне дотам.
Hi
I’ve had same feedback and been told that all withdrawals are always approved. So I’m waiting for 15days to pass before I make another move.
I know someone on this Forum was successful with chargebacks to bank, so I tried it and with it being a betting site my bank wasn’t so forthcoming.
Hopefully you’ll have better luck if it comes to that.
Съжалявам, че се намесих в разговора; позволете ми само да кажа, че в случай че се нуждаете от повече подробности относно сторнирания на плащания, търговски кодове и други подобни теми, предлагам да посетите нишката, която споменах по-рано. Разбира се, надявам се, че няма да имате нужда от това!
I'm sorry for stepping into the conversation; let me just say that in case you would need more details about chargebacks, merchant codes, and other similar topics, I suggest visiting the thread I mentioned earlier. Of course I hope you are not going to need that!
Здравей, кой ти каза, че те винаги обработват плащания 15 дни? Предполагам, че ако не плащаха на всички, щяха да ги затворят 👇
Hi who told you that they always process payments 15 days? I would assume if they didnt pay everyone they would be shut down 👇
Обзалагам се, че това е отговорът: „Ние (Casino Guru) също даваме на казината 14 дни да изплатят на играчите и ако нищо не се случи, можете да подадете жалба, въпреки че вероятно ще бъде затворено веднага, тъй като казиното не ни отговаря, но ще получи повече черни точки и индексът на безопасност ще бъде още по-нисък."
Просто n наблюдение.
Трябва също да спомена, че все още съществуват много уебсайтове, които не плащат. Например, ако измамно казино няма лиценз, няма право да го затворите, докато играчите поне не заведат дело. Често дори не е било достатъчно. Бих посъветвал да не разчитате на подобни очаквания.
Например, въпреки че този уебсайт все още работи, не може да бъде по-лошо:
I bet this is the answer: "We (Casino Guru) also give casinos 14 days to pay out players and if nothing happens you can file a complaint even though it will probably be closed right away since the casino doesn't respond to us, but it will get more black points and the safety index will be even lower."
Just n observation.
I should also mention that a lot of websites still exist that do not pay out. For example, if a scam casino lacks a license, there is no power to shut it down until the players at least file a lawsuit. It has frequently not even been sufficient. I would advise against relying on such expectations.
For instance, even though this website is still operational, it could not be worse:
Здравейте, само за да ви уведомя, че получих имейл от betfoxx с молба да кача снимка на картата си, за да получа печалбите си, така че получих плащането си от 9 октомври от 500 да 😁, но все още чакат 1500 само за да намеря 500 обратно към баланса ми в betfoxx, така че им изпратих имейл отново и те казаха, че 1500 за един ден не са разрешени, така че се надявам на 31 октомври да получа 1000 и 500 15 ноември имахте ли актуална информация за вашите печалби?
Hi just to let you know that I got email from betfoxx asking to upload a picture of my card in order to get my winnings,so I received my payment from the 9 October of 500 yay 😁 but still 1500 pending only to find 500 back to my betfoxx balance so I emailed them again and they said 1500 in one day is not allowed so hopefully October 31st I should get 1000 and 500 15 November have you had any update on your winnings?
Благодарим ви за тази актуализация и се надяваме скоро да получите и остатъка от парите си.
Току-що забелязах, че вероятно сте искали да зададете въпроса си на някого конкретно, така че, моля, използвайте бутона „отговор", за да може потребителят да бъде уведомен.🙂
Thank you for this update, and hopefully you will receive the rest of your money soon as well.
I just noticed that you probably wanted to ask someone in particular your question, so please use the "reply" button so the user can get notified.🙂
Аз съм в същото положение. Платих ми първото теглене за 2 дни. Оттеглих се на следващия ден и все още чакам 13 дни по-късно. губя надежда. Сега имам 1500 паунда в очакване. Те просто продължават да казват, че имат закъснения и аз ще го получа. Но се опасявам, че няма да го направя.
I’m in the same position. Paid me my first withdrawal with 2 days. I withdrew the day after and still pending 13 days later. I’m losing hope. I have £1500 now pending. They just keep saying they are having delays and I will get it. But I fear I won’t.
Здравей, изчакай, ще ти бъде изплатено, не забравяй, че са само работни дни, мисля, че те искат да отидеш да го измъчиш и да заложиш печалбите си на коя дата изтегли?
Hi just hang in there you will be paid out don't forget it's only working days I think they want you to go bugger it and gamble your winnings what date did you withdraw?
Изтеглено петък 11-ти. В моята банка понеделник, 14-ти
оттеглено в събота, 12-ти все още чака.
Withdrew Friday 11th. In my bank Monday 14th
withdrew Saturday 12th still pending.
Вие преминавали ли сте през същото? Можете ли да ми кажете какво се случи?
Have you been through the same ? Can you let me know what happened ?
Така че ще получите плащане тази седмица в петък ☺️ да, имах същия проблем, ще ви бъде платено, акаунтът ми вече беше потвърден, но получих имейл от тях миналия петък, че искат снимка на банковата ми карта, в противен случай няма да ми бъде платено изпратих го, това беше 23:00 и получих 500 в рамките на един час, късмет 🤞
So you will get payment this week on Friday ☺️ yea I had the same problem u will be paid my account was already verified but I got email off them last Friday saying they wanted a picture of my bank card otherwise I wouldn't be paid I sent it this was 11 pm and I received 500 within the hour good luck 🤞
Хей, имах същия проблем. Първото теглене премина през чакане на второто ми, което беше една седмица досега, не разбрах, че това е минимално теглене от £500, което е тежко.
Наистина правя всичко възможно да не отменя тегленето, защото очевидно това е, което искам да направя.
Hey, I’ve had same problem 1st withdrawal went through waiting on my 2nd one which had been a week so far, I didn’t realise that that it was minimum withdrawal of £500 which is harsh.
im really trying my hardest not to reverse the withdrawal cos that’s clearly what that want me to do.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.