преди 2 седмици
Както споменах преди, единственият път, когато ми беше изплатено и ми беше изпратен имейл, беше в неделя, 13-ти.
As I’ve mentioned before, The only time I got paid out and email sent was on Sunday 13th.
0
Както споменах преди, единственият път, когато ми беше изплатено и ми беше изпратен имейл, беше в неделя, 13-ти.
As I’ve mentioned before, The only time I got paid out and email sent was on Sunday 13th.
Поради актуализация на нашата система, имахме забавяне в одобрението на тегления, извиняваме се за причиненото неудобство, уведомяваме ви, че вашата карта е получена, информирахме екипа, за да могат да ускорят тегленето ви.
Благодаря ви за разбирането.
поздрави
Екипът за плащания на BetFoxx
беше това, което получих
Due to an update in our system, we have had delays in the approval of withdrawals, we apologize for the inconvenience caused, we inform you that your card was received, we have informed the team, so they can speed up your withdrawal.
Thank you for your understanding.
Regards,
BetFoxx Payments Team
was what I got
Така че, ако сте надхвърлили 14-те дни, мислили ли сте да подадете жалба? Виждам, че някои играчи чакат, някои получиха пари, но отне две седмици. Ние даваме на казината точно това време и ако те не могат да разрешат проблема, ние се опитваме да помогнем, ако подадете жалба.
Ако проявявате интерес можете да го направитена този линк .
Или ще изчакате още малко?
So if you have exceeded the 14 days, have you thought about filing a complaint? I see that some players are waiting, some got paid but it took two weeks. We give casinos exactly that time and if they can't resolve it we try to help if you file a complaint.
If you are interested you can do so on this link.
Or will you wait a little longer?
Таксувате ли подаването на жалба? Някога получаваш ли пари на хората там?
Do you charge to put a complaint in ? Do you ever get people there money ?
здравейте!
Разбира се, ние не таксуваме нищо. Можете да прегледате какво е необходимо точно тук:
https://casino.guru/complaints/resolved
Ръководството също така обяснява не само основите: https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints
Конкретните обстоятелства и съдействието на казиното очевидно са необходими, за да получите парите за играча. Ако имате допълнителни въпроси, не се притеснявайте да ги зададете. Ще обясним възможно най-добре!
Hi there!
Of coure we do not charge anything. You are welcome to review what it takes right here:
https://casino.guru/complaints/resolved
The guide also explains not just the basics: https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints
The specific circumstances and the casino's cooperation are obviously necessary to get the money for the player. If you have additional questions, do not be afraid to ask them. We will explain as best we can!
не Току-що изпратих още един имейл, заплашвайки ги със съдебни действия като последен шанс
загуби всяка надежда сега tbh
Nope. I’ve just sent another email threatening them with legal action as a last chance
lost all hope now tbh
Същите лайна. Това е с екипа за обработка. Нищо не могат да направят. Просто няма да дойде. Някои прегледи на TP хората чакат повече от 70 дни.
Same shit. It’s with the processing team. They can’t do anything. It’s just not going to come. Some reviews on TP people been waiting over 70 days.
още не Но всеки имейл, който получих от тях, беше от 20:00 ч. и нататък
Not yet. But every email I’ve had off them has been from 8pm and onwards
Получих отказ за теглене вчера
" Извиняваме се за забавянето при одобряването на вашето теглене. Прегледахме вашата заявка за теглене и за съжаление не можем да я обработим в момента, тъй като не отговаря на едно от заявените от нас изисквания. Според нашите политики максималната обща сума, която всеки един играч може да изтегли от портфейла си не може да надвишава 250% от общата депозирана сума 9.11.2
Тъй като заявената сума надвишава този лимит, вашата заявка за теглене е отхвърлена.
Ако имате допълнителни въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка на клиенти, ние ще се радваме да ви помогнем."
абсолютен позор за място
Got my withdrawal rejected yesterday
" We apologize for the delay in approving your withdrawal. We have reviewed your withdrawal request and unfortunately, we are unable to process it at this time as it does not meet one of our stated requirements. According to our policies, the maximum total amount that any one player may withdraw from his or her wallet cannot exceed 250% of the total amount deposited. T&C 9.11.2
Because the requested amount exceeds this limit, your withdrawal request has been rejected.
If you have any further questions please do not hesitate to contact our customer support team, we will be happy to assist you."
absolute disgrace of a place
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.