преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetFlip Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Сайтът е 100% измама, отне повече от месец, за да ги накара да „платят" и оттогава се показва като „Платено", но никога не е получил средства. блокира моя чат и игнорира имейлите ми с искане за доказателство за плащане.
Свързах се и със Skype: live:.cid.591fe719ca0f3b93
компания, която обработва Visa и MC за тях, за да можете да таксувате обратно
Site is 100% Fraud, took over a month to make them "pay" and since then it shows as "Paid" but never got funds. blocked my chat and igmore my emails asking for proof of payment.
Also contacted Skype: live:.cid.591fe719ca0f3b93
company that does Visa and MC proccesing for them so you can charge back
Здравейте
Съжалявам за неприятностите ви, добре е, че подадохте жалбата . Винаги ли е добра идея да сте предпазливи, като проверявате прегледа на казиното предварително, съгласни ли сте?
Надявам се жалбата ви да бъде разрешена, въпреки че репутацията ме настръхва.🤞
Hey there.
I'm sorry for your trouble, it's good you have submitted the complaint. Is it always a good idea to be cautious by checking the casino review in advance, do you agree?
I hope your complaint we get resolved, though the reputation gives me the creeps.🤞
Вижте потребителската оценка - засега е доста лоша 🙁
https://casino.guru/betflip-casino-review#tab=js-tab-reviews
Вместо това бих искал да кажа нещо положително, съжалявам.
Check out the user rating - it is quite bad so far 🙁
https://casino.guru/betflip-casino-review#tab=js-tab-reviews
I'd love to say something positive instead, I'm sorry.
Няма отговор в чата на живо, няма имейли, но след влизане балансът ми е намален от 5k+ на 1k, както и тегленето ми е отхвърлено. Ще се опита да тегли отново
No reply on live chat, no e-mails but after logging in my balance has been reduced from 5k+ to 1k, as well as my withdrawal rejected. Will try withdrawing again
Това не звучи много добре. Има ли причина балансът ви да спадне с толкова голяма сума?
Както и да е, забелязах, че сте подали жалба , така че ако казиното не отговори и нямате нова информация за вашето теглене, мисля, че това е умен ход.
Бихте ли ни информирали, ако успешно сте успели да изтеглите за втори път или все още имате проблеми?
That doesn't sound very good. Is there a reason why your balance dropped by such a large amount ?
Anyway, I noticed that you filed a complaint, so if the casino doesn't respond and you have no new information about your withdrawal, I think it's a smart move.
Could you update us if you have successfully managed to withdraw for the second time or are you still having problems ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.