преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetFlip Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Сайтът е 100% измама, отне повече от месец, за да ги накара да „платят" и оттогава се показва като „Платено", но никога не е получил средства. блокира моя чат и игнорира имейлите ми с искане за доказателство за плащане.
Свързах се и със Skype: live:.cid.591fe719ca0f3b93
компания, която обработва Visa и MC за тях, за да можете да таксувате обратно
Site is 100% Fraud, took over a month to make them "pay" and since then it shows as "Paid" but never got funds. blocked my chat and igmore my emails asking for proof of payment.
Also contacted Skype: live:.cid.591fe719ca0f3b93
company that does Visa and MC proccesing for them so you can charge back
Здравейте
Съжалявам за неприятностите ви, добре е, че подадохте жалбата . Винаги ли е добра идея да сте предпазливи, като проверявате прегледа на казиното предварително, съгласни ли сте?
Надявам се жалбата ви да бъде разрешена, въпреки че репутацията ме настръхва.🤞
Hey there.
I'm sorry for your trouble, it's good you have submitted the complaint. Is it always a good idea to be cautious by checking the casino review in advance, do you agree?
I hope your complaint we get resolved, though the reputation gives me the creeps.🤞
Вижте потребителската оценка - засега е доста лоша 🙁
https://casino.guru/betflip-casino-review#tab=js-tab-reviews
Вместо това бих искал да кажа нещо положително, съжалявам.
Check out the user rating - it is quite bad so far 🙁
https://casino.guru/betflip-casino-review#tab=js-tab-reviews
I'd love to say something positive instead, I'm sorry.
Няма отговор в чата на живо, няма имейли, но след влизане балансът ми е намален от 5k+ на 1k, както и тегленето ми е отхвърлено. Ще се опита да тегли отново
No reply on live chat, no e-mails but after logging in my balance has been reduced from 5k+ to 1k, as well as my withdrawal rejected. Will try withdrawing again
Това не звучи много добре. Има ли причина балансът ви да спадне с толкова голяма сума?
Както и да е, забелязах, че сте подали жалба , така че ако казиното не отговори и нямате нова информация за вашето теглене, мисля, че това е умен ход.
Бихте ли ни информирали, ако успешно сте успели да изтеглите за втори път или все още имате проблеми?
That doesn't sound very good. Is there a reason why your balance dropped by such a large amount ?
Anyway, I noticed that you filed a complaint, so if the casino doesn't respond and you have no new information about your withdrawal, I think it's a smart move.
Could you update us if you have successfully managed to withdraw for the second time or are you still having problems ?
С мен се случи по същия начин, както с всички останали. В продължение на 4 месеца депозирах над 1 700,00 € в BetFlip.io, използвайки изключително моята Visa.
В момента съм в процес на връщане на плащания за тези депозити, които към момента изглеждат успешни.
Ако НЯКОЙ има НЯКАКВА информация за хората зад този сайт, моля, уведомете ме. Ще се свържа с властите през следващите дни и имам нужда от всичко, което може да помогне.
It happened to me the same way it happened to everybody else. Over the course of 4 months I have deposited over 1.700,00€ on BetFlip.io, exclusively using my Visa.
I am currently in the process of chargebacks for these deposits which as of now seem to be successful.
If ANYBODY had ANY information about the people behind that site, please let me know. I will contact the authorities in the coming days and I need everything that might help.
Поздрави, можете ли също така да опишете вашата ситуация, поради която прибягнахте до възстановяване на плащания? Казиното не искаше да ви плати парите или какво стои зад това?
Чувствайте се свободни да споделите с мен, ако проявявате интерес.
Greetings, could you also describe your situation why you resorted to chargebacks? The casino didn't want to pay you your money or what's behind it?
Feel free to share with me if you are interested.
Загубих броя на пъти, в които съм искал теглене на парите си и винаги е отхвърлян.
Казвайки, че акаунтът ми е правилно потвърден и всеки път, когато се свържа с тях чрез чат, те ми дават някакво ново извинение, приключвайки разговора с това, че трябва да чакам отговорния отдел да ми отговори...
Тук съм от седмици и изпратих няколко имейла. ТЕ НИКОГА НЕ ОТГОВАРЯТ, АКО ПРОБЛЕМЪТ Е ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ВАШИТЕ ПАРИ!
Ако въпросът ви е по друг въпрос, те отговарят на имейли. Те правят това, за да не плащат, чакат да мине време и да се отчаеш. От това, което виждам, не съм единственият, който е попаднал на тази измама. Имат моите 1327,82 евро и ги пазят само защото...
Вече им казах да заведат дело, а на тях не им пука... Отговорът им е, че отговорният отдел ще се свърже с мен.
Законно ли е тези измамници да правят каквото си искат без последствия?
I have lost count of the times I have requested a withdrawal of my money and it is always rejected.
Saying that my account is correctly verified and every time I contact them via chat they give me some new excuse, ending the conversation with me having to wait for the department in charge to answer me...
I've been here for weeks and have sent several emails. THEY NEVER REPLY IF THE ISSUE IS ABOUT WITHDRAWING YOUR MONEY!
If your question is about any other matter, they do answer emails. They do this to avoid paying, they wait for time to pass and you to despair. From what I see, I am not the only one who has fallen for this fraud. They have my €1327.82 and they keep it just because...
I have already told them to file a lawsuit and they don't care... Their response is that the department in charge will contact me.
Is it legal for these scammers to do whatever they want without consequences?
He perdido la cuenta de las veces que he solicitado la retirada de mi dinero y siempre es rechazada.
Decir que mi cuenta se encuentra correctamente verificada y cada vez que contacto por chat me dicen alguna excusa nueva, finalizando la conversación en que debo esperar a que me conteste el departamento encargado...
Llevo semanas y he enviado varios emails. ¡NUNCA CONTESTAN SI EL TEMA ES SOBRE RETIRADA DE TU DINERO!
Si tu duda es sobre cualquier otro asunto si contestan los emails. Hacen esto para no pagar, esperan a que pase el tiempo y te desesperes. Por lo que veo no soy el único que ha caído en este fraude. Tienen mis 1327,82 € y se los quedan porque sí...
Ya les he dicho de iniciar una demanda judicial y les da igual... Su respuesta es que ya me contactará el departamento encargado.
¿Es legal que estos estafadores hagan lo que les de la gana sin que tenga consecuencias?
Здравейте, най-важният въпрос вероятно е защо казиното прави това, какво конкретно ви казаха защо все още нямате парите си?
Също така бих искал да знам колко време отнема целият процес на теглене на пари. Даваме на казината две седмици, за да изпратят парите на играча и след като бъдете успешно потвърдени, не виждам какъв може да е проблемът.
Играхте ли с някакъв бонус?
Ако не, не правете нищо с парите, просто отговорете на въпросите ми и ще видим дали можем да ви помогнем.
Hello, the most important question is probably why the casino is doing this, what specifically did they tell you why you don't have your money yet?
I would also like to know how long the whole process of withdrawing money takes. We give the casinos two weeks to send the money to the player and once you are successfully verified I don't see what the problem could be.
Did you play with any bonus?
If not, don't do anything with the money, just answer my questions and we'll see if we can help you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.