преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetComets Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Всякакви други качества, за които трябва да знаем 😉
Any other qualities we should know about 😉
Благодаря ви, изпратих това на нашия екип за данни за проверка и ако наистина е така, те ще премахнат този доставчик от прегледа. Как разбра? Имате ли любима игра от този доставчик? 🙂
Thank you, I have sent this to our data team for checking and if it is really so, they will remove this provider from the review. How did you find out? Do you have a favorite game from this provider ? 🙂
да, това е любимият ми доставчик, но малко места имат този доставчик
yes this is my favorite provider, but few places have this provider
да это мой любимый провайдер,но мало где есть этот провайдер
Здравейте, бяхте прав, този доставчик не е там, затова го премахваме от нашия преглед. Благодаря ви много за острото ви око.
Както и да е, коя е любимата ви игра от тях? 😊
Hello, you were right, this provider is not there so we remove it from our review. Thank you very much for your keen eye.
Anyway, what is your favourite game form them ? 😊
Бих искал да знам дали това казино все още е отворено? Вече трети ден следя активността им и секцията Recently Played е празна. Поддръжката не отговаря. Стая за мултиплейър - всичко е офлайн
I would like to know if this casino is still open? I’ve been monitoring their activity for three days now, and the Recently Played section is empty. Support is not responding. Multiplayer Room - everything is offline
Хотелось бы узнать - работает ли это казино и сейчас? Уже третий день мониторю их активность, в разделе Recently Played - пусто. Поддержка - не отвечает. Multiplayer Room - все оффлайн
Освен това неговият бонус раздел не е достъпен за мен. Поне това ще проверя
Уведомете ме, ако успеете да намерите нещо, моля.
Additionally, its bonus section is not available to me. I'll get that checked, at least
Let me know if you manage to find something, please.
Здравей отново,
Членовете на нашия екип за данни съобщават, че всички основни функции, като игри, депозити и регистрация, изглежда работят, въпреки че не успяхме да се свържем с поддръжката.
За да получим актуализация, ние се опитахме да им изпратим имейл; ако не отговорят в рамките на следващите 14 дни, вероятно ще бъде настроено на зомби казино.
Hi again,
Our Data Team members report that all main features, such as games, deposits, and registration, appear to be operational, even though we were unable to contact support.
In order to get an update, we attempted to email them; if they do not reply within the following 14 days, it will probably be set to a zombie casino.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.