преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetBRX Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Изглежда, че сте го разбрали сами 👍.
Трябва да изчакате малко:
„Моля, имайте предвид, че препоръчваме да изчакате поне 14 дни, за да бъде обработена вашата проверка/теглене, особено ако това е първата ви заявка."
Останете спокойни и ни информирайте, моля.
Hello,
Seems that you figured it out on your own 👍.
You should wait a bit:
"Please note that we recommend to wait at least 14 days for your verification/withdrawal to be processed specially if it’s your first ever request."
Stay calm and update us, please.
Индексът на безопасност е ВИСОК, 8,1/10, и виждам оплаквания, всички ще загубим пари там. Беше ли твърде щедро да дадете 8,1 на чисто ново казино, регистрирано в Кюрасао?
Safety Index is HIGH, 8,1/10, and I see complaints, we all will lose money there. It was a bit too generous to give 8,1 to a brand new casino, registered in Curacao?
Доколкото можете да видите, няма предишен негативен опит с тях. Имаше само една одобрена жалба и тази беше разрешена. Нямаше причина да смятаме, че има нещо лошо в казиното.
As far as you can see, there was no previous negative experience with them. There was only one approved complaint and that one was resolved. There was no reason to believe there's anything bad about the casino.
А какво да кажем за СЕГА? Измина почти един месец, откакто казиното спря да плаща на никого, но вие все още поддържате рейтинга му непроменен. Има проблем с вашата рейтингова система и мисля, че трябва да реагирате по-бързо на случващото се в реално време.
And what about NOW? It is almost one month that the casino stopped paying to anybody but you still keep their rating unchanged. There is a problem with your rating system and I think you should react more swiftly to what happens in the real time.
Здравейте,
Забелязали ли сте, че казиното е затворено?
https://casino.guru/betbrx-casino-review
Бих казал, че това е причината играчите да не могат да получат своите печалби. Тъжно е, но докато никой друг не може да играе там, няма смисъл да променяте рейтинга на затворени казина.
Въпреки това съм съгласен с вас, бихме използвали всякакви свежи отзиви, които можем да получим - можете ли да ни помогнете с това? Вместо уроци? 🙂
Искам да кажа, че тази функция е достъпна 24/7:
За всяко казино поотделно.
Благодаря ви предварително за любезното съдействие! ✨🙌
Hello,
Have you noticed the casino has closed?
https://casino.guru/betbrx-casino-review
I would say this is the reason why players can't get their winnings. It's sad, yet, as long as no one else is able to play there, no point in changing the rating to closed casinos.
I agree with you though, we could use any fresh feedback we can get - can you help us with that? Instead of tutoring? 🙂
I mean this feature is available 24/7:
For each casino separately.
Thank you in advance for your kind cooperation! ✨🙌
Добър ден, подадох оплакване тук на гуруто относно уебсайта на betbrx и просто не получих печалбите си и те блокираха акаунта ми, а също и на няколко други играчи, тук изпратих всичко необходимо, но в крайна сметка получих отговора че уебсайтът на казино guru не можех да направя нищо друго, защото уебсайтът на betbrx не отговори на жалбата, бях информиран, че уебсайтът е деактивиран, но видях, че уебсайтът все още работи. Разбрах за уебсайта чрез guru casino, затова се регистрирах и депозирах, защото тук се оказа, че уебсайтът е от пълна сигурност и на самия betbrx има реклама за guru casino, което би ми вдъхнало повече увереност, но не го направих да получа печалбите си, нито това, което беше депозирано, направих
всичко, което беше поискано и нищо, не получих отговор от гуруто на казиното по имейл, само отговорът, че не могат да направят нищо друго, мисля, че е много странно, защото трябва да направят нещо, защото депозирах само на сайта защото смятах, че е надежден и защото имаше рекламата на гуруто на уебсайта. собствен уебсайт, бих искал да знам дали ще остане така, ако гуруто на казиното има друг начин да помогне, тъй като опитах всичко, което можах.
Good afternoon, I made a complaint here on the guru about the betbrx website and I simply didn't receive my winnings and they blocked my account and also several other players, here I sent everything that was necessary but in the end I got the answer that the guru casino website didn't I could do nothing else because the betbrx website did not respond to the complaint, I was informed that the website was deactivated, but I saw that the website was still working. I found out about the website through guru casino, that's why I registered and deposited, because here it showed that the website was from total security and on betbrx itself there is an advertisement for the guru casino which would give more confidence but I didn't receive my winnings nor what was deposited I did
everything that was requested and nothing, I didn't get a response from the casino guru via email, only the response that they couldn't do anything else, I think it's very strange because they should do something because I only deposited on the site because I thought it was trustworthy and because it had the guru's advertisement on the website. own website, I would like to know if it will stay like this if the casino guru has another way to help as I have tried everything I could.
Boa tarde fiz uma reclamação aqui no guru a respeito do site betbrx que simplesmente não recebi meus ganhos e ainda bloquearam minha conta e também de vários outros jogadores , aqui enviei tudo que era necessário só que no fim obtive a resposta que o site guru casino não poderia fazer mais nada pois o site betbrx não respondeu a reclamação foi informado que o site foi desativado só que vi que o site ainda esta funcionando conheci o site pelo guru casino só por isso fiz meu registro e depósitos pois aqui mostrava que o site era de total segurança e no próprio betbrx tem uma propaganda do guru casino o que daria mais confiança só que não recebi meus ganhos nem o que foi depositado fiz
tudo que foi pedido e nada não obtive reposta do guru casino por e-mail só a resposta que não poderiam fazer mais nada acho muito estranho pois deveriam faze algo pois só depositei no site por pensar que era confiável e por ter a propaganda do guru no próprio site , gostaria de saber se vai ficar assim mesmo se o guru casino tem outra forma de ajudar pois tentei tudo o que podia .
Здравейте, съжалявам, че се поставихте в тази ситуация. Забелязах, че жалбата ви е затворена като неразрешена, защото казиното не отговори. Ние нямаме власт да принудим казиното да го направи. Напротив, той получи черни точки, които ще бъдат отразени в неговия индекс на безопасност. Въпреки че знам, че това не е това, което играчите биха очаквали, нищо повече не може да се направи, освен ако казиното не е заинтересовано да сътрудничи.
Забелязах обаче, че Питър препоръчва в жалбата си да се свържете с лицензиращия орган на този имейл: (info@gaming-curacao.com) и да подадете жалба тук, което може да помогне. Опитахте ли го вече?
Hello, I'm sorry you got yourself into this situation. I noticed that your complaint was closed as unresolved because the casino did not respond. We have no power to force the casino to do so. On the contrary, it has received black points which will be reflected in its saftey index. While I know this is not what players would expect, there is nothing more that can be done unless the casino is interested in cooperating.
However, I noticed that Peter recommended in his complaint that you contact the licensing authority at this email: (info@gaming-curacao.com) and file a complaint here, which might help. Have you tried that yet?
Добър ден, Хайро, да, свързах се с Кюрасао, а също и с Питър, като информирах, че не съм получил никакъв отговор от Кюрасао и г-н Питър също не ми отговори. Благодаря ви за вниманието, очаквам вашия отговор.
Good afternoon Jairo, yes, I contacted Curacao and also Peter informing that I did not receive any response from Curacao and Mr. Peter didn't answer me either. Thank you for your attention, I await your response.
Boa tarde Jairo sim entrei em contato com o curacao e também com o Peter informando que não recebi nenhuma resposta do curacao e o sr. Peter também não me respondeu . Obrigado pela sua atenção fico aguardando alguma resposta.
Здравейте.
Е, тук във форума не можем да направим много за вас. Моля, дайте малко време на Питър. Целият екип се занимава с невероятно количество жалби.
Съжалявам. Трябва да изчакате.
Hello.
Well, there is not much we can do for you here on the forum. Kindly give Peter some time. The whole Team is dealing with an incredible amount of complaints.
I'm sorry. You need to wait.
Здравей, защо питаш? Имате ли проблеми с пари или теглене в казиното?
Hi, why are you asking ? Do you have any money or withdrawal problems in the casino ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.