ФорумКазинаBetBRX Casino - обща дискусия

BetBRX Casino - обща дискусия

преди 1 година от havaidreans
|
1976 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetBRX Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Как да оттегля жалба

Автоматичен превод:
havaidreans
преди 1 година

Здравейте,

Изглежда, че сте го разбрали сами 👍.

Трябва да изчакате малко:

„Моля, имайте предвид, че препоръчваме да изчакате поне 14 дни, за да бъде обработена вашата проверка/теглене, особено ако това е първата ви заявка."

Останете спокойни и ни информирайте, моля.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Индексът на безопасност е ВИСОК, 8,1/10, и виждам оплаквания, всички ще загубим пари там. Беше ли твърде щедро да дадете 8,1 на чисто ново казино, регистрирано в Кюрасао?

Автоматичен превод:
pass67
преди 1 година

Доколкото можете да видите, няма предишен негативен опит с тях. Имаше само една одобрена жалба и тази беше разрешена. Нямаше причина да смятаме, че има нещо лошо в казиното.

Автоматичен превод:
преди 1 година

А какво да кажем за СЕГА? Измина почти един месец, откакто казиното спря да плаща на никого, но вие все още поддържате рейтинга му непроменен. Има проблем с вашата рейтингова система и мисля, че трябва да реагирате по-бързо на случващото се в реално време.

Автоматичен превод:
zudocs
преди 1 година

Здравейте,

Забелязали ли сте, че казиното е затворено?

https://casino.guru/betbrx-casino-review

Бих казал, че това е причината играчите да не могат да получат своите печалби. Тъжно е, но докато никой друг не може да играе там, няма смисъл да променяте рейтинга на затворени казина.

Въпреки това съм съгласен с вас, бихме използвали всякакви свежи отзиви, които можем да получим - можете ли да ни помогнете с това? Вместо уроци? 🙂

Искам да кажа, че тази функция е достъпна 24/7:

file

За всяко казино поотделно.

Благодаря ви предварително за любезното съдействие! ✨🙌

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добър ден, подадох оплакване тук на гуруто относно уебсайта на betbrx и просто не получих печалбите си и те блокираха акаунта ми, а също и на няколко други играчи, тук изпратих всичко необходимо, но в крайна сметка получих отговора че уебсайтът на казино guru не можех да направя нищо друго, защото уебсайтът на betbrx не отговори на жалбата, бях информиран, че уебсайтът е деактивиран, но видях, че уебсайтът все още работи. Разбрах за уебсайта чрез guru casino, затова се регистрирах и депозирах, защото тук се оказа, че уебсайтът е от пълна сигурност и на самия betbrx има реклама за guru casino, което би ми вдъхнало повече увереност, но не го направих да получа печалбите си, нито това, което беше депозирано, направих

всичко, което беше поискано и нищо, не получих отговор от гуруто на казиното по имейл, само отговорът, че не могат да направят нищо друго, мисля, че е много странно, защото трябва да направят нещо, защото депозирах само на сайта защото смятах, че е надежден и защото имаше рекламата на гуруто на уебсайта. собствен уебсайт, бих искал да знам дали ще остане така, ако гуруто на казиното има друг начин да помогне, тъй като опитах всичко, което можах.

Автоматичен превод:
mengobsb77
преди 11 месеца

Здравейте, съжалявам, че се поставихте в тази ситуация. Забелязах, че жалбата ви е затворена като неразрешена, защото казиното не отговори. Ние нямаме власт да принудим казиното да го направи. Напротив, той получи черни точки, които ще бъдат отразени в неговия индекс на безопасност. Въпреки че знам, че това не е това, което играчите биха очаквали, нищо повече не може да се направи, освен ако казиното не е заинтересовано да сътрудничи.

Забелязах обаче, че Питър препоръчва в жалбата си да се свържете с лицензиращия орган на този имейл: (info@gaming-curacao.com) и да подадете жалба тук, което може да помогне. Опитахте ли го вече?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добър ден, Хайро, да, свързах се с Кюрасао, а също и с Питър, като информирах, че не съм получил никакъв отговор от Кюрасао и г-н Питър също не ми отговори. Благодаря ви за вниманието, очаквам вашия отговор.

Автоматичен превод:
mengobsb77
преди 11 месеца

Здравейте.

Е, тук във форума не можем да направим много за вас. Моля, дайте малко време на Питър. Целият екип се занимава с невероятно количество жалби.

Съжалявам. Трябва да изчакате.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Някакви новини за това казино? Накрая платиха ли на някого?

Автоматичен превод:
zudocs
преди 9 месеца

Здравей, защо питаш? Имате ли проблеми с пари или теглене в казиното?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини