НачалоФорумКазинаBetano Casino - обща дискусия

Betano Casino - обща дискусия

 от jairochumbe7
|
433 преглеждания 10 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betano Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.


ДОБЪР ДЕН КАЗВАМ СЕ ДЖАЙРО ЧУМБЕ ИГРАЧ СЪМ BETANO, ПРОБЛЕМЪТ МИ Е СЛЕДНИЯ.


НЕ МИ ПОЗВОЛЯВАТ ДА ИЗТЕГЛЯ ПЕЧАЛБИТЕ СИ, КОИТО ПОЛУЧИХ, ПОИСКАХА МЕ ДА ВАЛИДИРАМ СМЕТКАТА СИ.


ВЕЧЕ ПРИКЛАДИХ DNI - ОФИЦИАЛЕН ДОКУМЕНТ НА ​​ПЕРУ ОТ ДВЕТЕ СТРАНИ


ПРИКАЧАНЕ - СЕЛФИ + ИД


ПРИКАЧАНЕ - СЕЛФИ + СМЕТКА ЗА ВОДА ИЛИ ТОК


ПРИКАЧЕТЕ ПРОВЕРКА НА БАНКОВА СМЕТКА в CCI




И ДОПЪЛНИТЕЛНО МИ ПОИСКАХА ДОПЪЛНИТЕЛЕН ДОКУМЕНТ


ПАСПОРТ ИЛИ ШОФЬОРСКА КНИЖКА ИЛИ УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА РАЖДЕНИЕ


ТОВА ПОСЛЕДНОТО Е ТОЗИ КОЕТО НЕ ПРИЕМАТ, ИМАМ ТОЗИ ПРОБЛЕМ ОТ ПОВЕЧЕ ОТ 1 МЕСЕЦ И ДОКУМЕНТИТЕ, КОИТО КАЧВАМ, АКТ ЗА РАЖДЕНИЕ И ШОФЬОРСКА КНИЖКА СЕ ОТХВЪРЛЯТ ОТ БОТА, ПОИСКАХ СЪВЕТНИК ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДА, И ТЕ НЕ ОТГОВАРЯТ СЪЩО ЧРЕЗ ИМЕЙЛ ИЛИ ОБАЖДАНИЯ, БОТЪТ ОТХВЪРЛИ ДОПЪЛНИТЕЛНИТЕ МИ ДОКУМЕНТИ ПОВЕЧЕ ОТ 200 ПЪТИ. БЕЗ ДА ПОСОЧИТЕ ПРИЧИНАТА ЗАЩО ОТКАЗВАТ. МОИТЕ ДОКУМЕНТИ СА ИСТИНСКИ ОРИГИНАЛНИ, ТРЯБВА МИ СПЕШНО РЕШЕНИЕ И МОГАТ ДА ВАЛИДИРАТ АКАУНТА МИ И ДА ОСВОБОЖДЯТ АКАУНТА МИ, ЗА ДА МОГА ДА ИЗТЕГЛЯ. filefilefile

Автоматичен превод:
jairochumbe7

здравейте

Това наистина е дълъг процес на проверка и наистина съжалявам, че трябва да преминете през него, особено ако документите ви са валидни и няма нищо лошо в тях.

Ето защо смятам, че сте направили най-доброто, като изпратихте жалбата си тук с нашия екип.

Ние ще го прегледаме възможно най-скоро и ще ви информираме какво трябва да се направи по-нататък.

Моля, изчакайте съобщението от нашия екип за оплаквания и ни информирайте за всички актуализации.

Автоматичен превод:

Здравей Роми, радвам се да те поздравя и се надявам, че можеш да ми помогнеш с моя случай.

Пак отхвърлиха документите ми въпреки комуникациите ми. Бетано беше ясен, когато ме помоли за УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА РАЖДАНЕ И/ИЛИ ШОФЬОРСКА КНИЖКА И/ИЛИ ПАСПОРТ. ИМАМ ПРИКАЧЕНИ 2 ВАРИАНТА И НЕ ГИ ВАЛИДИРАТ. ТОВА Е НАПЪЛНО НЕЧЕСТНО И РАЗОЧАРОВАВАЩО.

ПРИКАЧЕНИ ЧАТОВЕ. И МОЛЯ, МОЖЕТЕ ЛИ ДА ПОКАНИТЕ BETANO В ТОЗИ ЧАТ СПЕШНО, ЗА ДА МОГАТ ДА ОТГОВОРЯТ.

filefile

Автоматичен превод:
jairochumbe7

За съжаление, ако тук в нашия форум няма активен представител на казиното, не можем да се свържем с казиното тук. Ще трябва да изчакате вашият специалист по разрешаване на жалби да се свърже с тях, където и да дойде времето.

Мога ли да попитам все пак в какъв формат са Ви казали да изпратите необходимия документ и ако сте го направили, моля?

Това е наистина важно нещо, защото се е случвало много пъти грешният формат да е причината за отхвърляне, всъщност.

Автоматичен превод:

Не е въпрос на формат, те просто твърдят, че снимка трябва да се появи в акта ми за раждане, което е малко нелогично, тъй като в Перу и вярвам в много страни актът за раждане няма снимка.

Сега ми поискаха шофьорска книжка, която също приложих и пак я отказаха.

Така че проблемът тук е, че този, който отхвърля най-много, е BOOT, който също не дава никакво обяснение.

Вече сме поискали консултант да го прегледа, но и той не е прегледан. Имаме този проблем от месец.

Автоматичен превод:
jairochumbe7

Съжалявам, но това е наистина нелепо. Никой акт за раждане не идва със снимка, разбира се.

Сега наистина се надявам, че нашият екип за оплаквания скоро ще може да получи обяснението.🙏


Автоматичен превод:

Всъщност поискайте и изпратете други алтернативни документи. C4 В ПЕРУ - СЪДИМОСТ, ОФИЦИАЛНИ ДОКУМЕНТИ И ДР.

А СЕГА И СЕ СПРАВЯТ, ЗАЩОТО В ШОФЬОРСКАТА МИ КНИЖКА Е СЪЩАТА СНИМКА КАТО ЛИЧНИЯ МИ ДОКУМЕНТ.

ВСИЧКИ ОФИЦИАЛНИ ДОКУМЕНТИ В МОЯТА СТРАНА ИМАТ ЕДНА СНИМКА, КОЯТО Е РЕГИСТРИРАНА В RENIEC, ОСВЕН АКО НЕ Я АКТУАЛИЗИРАМ.

ПРОСТО НЯМАТ НАМЕРЕНИЕ ДА МИ РЕШАВАТ НЕЩАТА И НА ПРАКТИКА МЕ ПРИНУДЯВАТ ДА КАЧА ПАСПОРТ.

Автоматичен превод:
jairochumbe7

Съжалявам, но това са наистина странни аргументи.

Иска ми се представителят на казиното да е активен в тази тема, за да можем да получим някакво обяснение за всичко това. Със сигурност би било полезно и за други играчи.

Моля, задръжте. 🙏


Автоматичен превод:

ПРИЛОЖИХ ШОФЬОРСКА КНИЖКА, А ТЕ НЕ ГО ПРИЕМАТ.

ЗА СЪЖАЛЕНИЕ БОТЪТ Е ТОЗИ, КОЙТО АВТОМАТИЧНО ОТХВЪРЛЯ БЕЗ ИСТИНСКИ СЪВЕТНИК, КОЙТО ДА ГИ ВАЛИДИРА. И ТЕ НЕ МИ ДАВАТ ОТГОВОР

Edited
Автоматичен превод:
jairochumbe7

здравей

любезно бъдете по-внимателни с личните си данни. Никога повече не споделяйте публично такива екранни снимки. Вашата самоличност може да бъде открадната, наред с други неща.

Признавам, че грубо разглеждам темата, така че ме извинете, ако съм пропуснал подробности. Все още ли поддържате връзка с помощните работници? Опасявам се, че трябва да изчакаме казиното да обясни всички обстоятелства чрез жалбата, щом дойде времето. Почакай, моля те.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини