преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betano Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
ДОБЪР ДЕН КАЗВАМ СЕ ДЖАЙРО ЧУМБЕ ИГРАЧ СЪМ BETANO, ПРОБЛЕМЪТ МИ Е СЛЕДНИЯ.
НЕ МИ ПОЗВОЛЯВАТ ДА ИЗТЕГЛЯ ПЕЧАЛБИТЕ СИ, КОИТО ПОЛУЧИХ, ПОИСКАХА МЕ ДА ВАЛИДИРАМ СМЕТКАТА СИ.
ВЕЧЕ ПРИКЛАДИХ DNI - ОФИЦИАЛЕН ДОКУМЕНТ НА ПЕРУ ОТ ДВЕТЕ СТРАНИ
ПРИКАЧАНЕ - СЕЛФИ + ИД
ПРИКАЧАНЕ - СЕЛФИ + СМЕТКА ЗА ВОДА ИЛИ ТОК
ПРИКАЧЕТЕ ПРОВЕРКА НА БАНКОВА СМЕТКА в CCI
И ДОПЪЛНИТЕЛНО МИ ПОИСКАХА ДОПЪЛНИТЕЛЕН ДОКУМЕНТ
ПАСПОРТ ИЛИ ШОФЬОРСКА КНИЖКА ИЛИ УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА РАЖДЕНИЕ
ТОВА ПОСЛЕДНОТО Е ТОЗИ КОЕТО НЕ ПРИЕМАТ, ИМАМ ТОЗИ ПРОБЛЕМ ОТ ПОВЕЧЕ ОТ 1 МЕСЕЦ И ДОКУМЕНТИТЕ, КОИТО КАЧВАМ, АКТ ЗА РАЖДЕНИЕ И ШОФЬОРСКА КНИЖКА СЕ ОТХВЪРЛЯТ ОТ БОТА, ПОИСКАХ СЪВЕТНИК ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДА, И ТЕ НЕ ОТГОВАРЯТ СЪЩО ЧРЕЗ ИМЕЙЛ ИЛИ ОБАЖДАНИЯ, БОТЪТ ОТХВЪРЛИ ДОПЪЛНИТЕЛНИТЕ МИ ДОКУМЕНТИ ПОВЕЧЕ ОТ 200 ПЪТИ. БЕЗ ДА ПОСОЧИТЕ ПРИЧИНАТА ЗАЩО ОТКАЗВАТ. МОИТЕ ДОКУМЕНТИ СА ИСТИНСКИ ОРИГИНАЛНИ, ТРЯБВА МИ СПЕШНО РЕШЕНИЕ И МОГАТ ДА ВАЛИДИРАТ АКАУНТА МИ И ДА ОСВОБОЖДЯТ АКАУНТА МИ, ЗА ДА МОГА ДА ИЗТЕГЛЯ.
GOOD AFTERNOON MY NAME IS JAIRO CHUMBE I AM A BETANO PLAYER, MY PROBLEM IS THE FOLLOWING.
THEY DO NOT ALLOW ME TO WITHDRAW MY PROFITS THAT I OBTAINED, THEY ASKED ME TO VALIDATE MY ACCOUNT.
I ALREADY ATTACHED DNI - OFFICIAL DOCUMENT OF PERU ON BOTH SIDES
ATTACH - SELFIE + ID
ATTACH - SELFIE + WATER OR ELECTRICITY BILL
ATTACH CCI BANK ACCOUNT VERIFICATION
AND THEY ADDITIONALLY ASKED ME FOR AN EXTRA DOCUMENT
PASSPORT OR DRIVER'S LICENSE OR BIRTH CERTIFICATE
THIS LAST ONE IS THE ONE THAT THEY DO NOT ACCEPT, I HAVE BEEN HAVING THIS PROBLEM FOR MORE THAN 1 MONTH AND THE DOCUMENTS THAT I UPLOAD, BIRTH CERTIFICATE AND DRIVER'S LICENSE ARE REJECTED BY THE BOT, I ASKED FOR AN ADVISOR TO REVIEW IT, AND THEY DO NOT RESPOND VIA EMAIL OR CALLS EITHER, THE BOT REJECTED MY ADDITIONAL DOCUMENTS MORE THAN 200 TIMES. WITHOUT GIVING THE REASON WHY THEY REJECT. MY DOCUMENTS ARE REAL ORIGINAL, I NEED AN URGENT SOLUTION AND THEY CAN VALIDATE MY ACCOUNT AND RELEASE MY ACCOUNT SO I CAN WITHDRAW.
BUENAS TARDES MI NOMBRE ES JAIRO CHUMBE SOY JUGADOR DE BETANO , MI PROBLEMA ES EL SIGUIENTE.
NO ME PERMITEN RETIRAR MIS GANANCIAS QUE OBTUVE, ME PIDIERON VALIDAR MI CUENTA.
YA ADJUNTE DNI - DOCUMENTO OFICIAL DE PERU AMBOS LADOS
ADJUNTE - SELFIE `+ DNI
ADJUNTE - SELFIE + RECIBO DE AGUA O LUZ
ADJUNTE VERIFICACION DE CUENTA BANCARIA CCI
Y ME PIDIERON ADICIONALEMENTE UN DOCUMENTO EXTRA
PASAPORTE O CARNET DE CONDUCIR O PARTIDA DE NACIMIENTO
ESTE ULTIMO ES EL QUE NO ME ACEPTAN , LLEVO , MAS DE 1 MES EN ESTE PROBLEMA Y LOS DOCUMENTOS QUE SUBO PARTIDA DE NACIMIENTO Y CARNET DE CONDUCIR SON RECHAZADOS POR EL BOT , SOLICITE QUE UN ASESOR LO REVISE , Y TAMPOCO RESPONDEN VIA CORREO , NI LLAMADAS , EL BOT RECHAZO MAS DE 200 VECES MIS DOCUMENTOS ADICIONALES. SIN DAR EL MOTIVO POR EL CUAL RECHAZAN. MIS DOCUMENTOS SON ORIGINALES REALES , NECESITO SOLUCION DE MANERA URGENTE Y ME PUEDAN VALIDAR MI CUENTA Y LIBEREN MI CUENTA PARA PODER RETIRAR .
здравейте
Това наистина е дълъг процес на проверка и наистина съжалявам, че трябва да преминете през него, особено ако документите ви са валидни и няма нищо лошо в тях.
Ето защо смятам, че сте направили най-доброто, като изпратихте жалбата си тук с нашия екип.
Ние ще го прегледаме възможно най-скоро и ще ви информираме какво трябва да се направи по-нататък.
Моля, изчакайте съобщението от нашия екип за оплаквания и ни информирайте за всички актуализации.
Hello there.
This really is a long-going verification process, and I am really sorry that you have to go through it, especially if your documents are valid and there is nothing wrong with them at all.
That is why I believe that you have done the best that you submitted your complaint here with our team.
We will review it as soon as possible and inform you what needs to be done next.
Please wait for the message from our complaint team and inform us about any updates.
Здравей Роми, радвам се да те поздравя и се надявам, че можеш да ми помогнеш с моя случай.
Пак отхвърлиха документите ми въпреки комуникациите ми. Бетано беше ясен, когато ме помоли за УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА РАЖДАНЕ И/ИЛИ ШОФЬОРСКА КНИЖКА И/ИЛИ ПАСПОРТ. ИМАМ ПРИКАЧЕНИ 2 ВАРИАНТА И НЕ ГИ ВАЛИДИРАТ. ТОВА Е НАПЪЛНО НЕЧЕСТНО И РАЗОЧАРОВАВАЩО.
ПРИКАЧЕНИ ЧАТОВЕ. И МОЛЯ, МОЖЕТЕ ЛИ ДА ПОКАНИТЕ BETANO В ТОЗИ ЧАТ СПЕШНО, ЗА ДА МОГАТ ДА ОТГОВОРЯТ.
Hi Romi, nice to say hello and hope you can help me with my case.
They rejected my documents again despite my communications. Betano was clear when he asked me for a BIRTH CERTIFICATE AND/OR DRIVER'S LICENSE AND/OR PASSPORT. I HAVE 2 OPTIONS ATTACHED AND THEY DO NOT VALIDATE THEM. IT IS TOTALLY UNFAIR AND FRUSTRATING.
ATTACHED CHATS. AND PLEASE CAN YOU INVITE BETANO TO THIS CHAT URGENTLY SO THAT THEY CAN RESPOND.
hola romi un gusto saudarte y que puedas atender mi caso .
me rechazaron los documentos nuevamente a pesar de las comunicaciones . betano fue claro me solicito CERTIFICADO DE NACIMIENTO Y/O LICENCIA D CONDUCIR Y/O PASAPORTE . CUENTO CON 2 OPCIONES ADJUNTE Y NO LO VALIDAN . ES ALGO TOTALMENTE INJUSTO Y FRUSTRANTE.
ADJUNTO CHATS. Y PORFAVOR PUEDAS INVITAR A ESTE CHAT A BETANO DE MANERA URGENTE PARA QUE RESPONDAN.
За съжаление, ако тук в нашия форум няма активен представител на казиното, не можем да се свържем с казиното тук. Ще трябва да изчакате вашият специалист по разрешаване на жалби да се свърже с тях, където и да дойде времето.
Мога ли да попитам все пак в какъв формат са Ви казали да изпратите необходимия документ и ако сте го направили, моля?
Това е наистина важно нещо, защото се е случвало много пъти грешният формат да е причината за отхвърляне, всъщност.
Unfortunately, if there is no active casino representative here on our forum, we are unable to get in touch with the casino here. You will need to wait for your complaint resolver to contact them wherever the time comes.
May I ask though, in what format they told you to send the required document, and if you have done so, please?
It is a really important thing to do because it happened many times that the wrong format was the reason for rejection, actually.
Не е въпрос на формат, те просто твърдят, че снимка трябва да се появи в акта ми за раждане, което е малко нелогично, тъй като в Перу и вярвам в много страни актът за раждане няма снимка.
Сега ми поискаха шофьорска книжка, която също приложих и пак я отказаха.
Така че проблемът тук е, че този, който отхвърля най-много, е BOOT, който също не дава никакво обяснение.
Вече сме поискали консултант да го прегледа, но и той не е прегледан. Имаме този проблем от месец.
It is not a matter of format, they simply claim that a photograph should appear on my birth certificate, which is somewhat illogical, since in Peru and I believe in many countries, the birth certificate does not have a photo.
Now they asked me for a driver's license, which I also attached, and they still rejected it.
So the problem here is that the one that rejects the most is the BOOT which does not give any explanation either.
We have already requested that an advisor review it, but it is not reviewed either. We have been having this problem for a month.
no es por el tema de formato , simplemente ellos aducen que deberia aparecer una fotografia en mi partida de nacimiento , lo cual es algo , ilogico , ya que en peru y creo en muchos paises , la partida o certificado de nacimiento no lleva foto.
ahora me pidieron licencia de conducir , los cuales tambien adjunte y igual lo rechazan.
entonces el problema es aqui que el rechaza en su mayoria es el BOOT que no da tampoco explicacion.
ya solicitamos que revise un asesor. pero tampoco es revisado 1 mes llevamos en ese problema
Съжалявам, но това е наистина нелепо. Никой акт за раждане не идва със снимка, разбира се.
Сега наистина се надявам, че нашият екип за оплаквания скоро ще може да получи обяснението.🙏
I'm sorry, but that is really ridiculous. No birth certificate comes with a photograph, of course.
Now I really hope that our complaint team will be able to get the explanation soon.🙏
Всъщност поискайте и изпратете други алтернативни документи. C4 В ПЕРУ - СЪДИМОСТ, ОФИЦИАЛНИ ДОКУМЕНТИ И ДР.
А СЕГА И СЕ СПРАВЯТ, ЗАЩОТО В ШОФЬОРСКАТА МИ КНИЖКА Е СЪЩАТА СНИМКА КАТО ЛИЧНИЯ МИ ДОКУМЕНТ.
ВСИЧКИ ОФИЦИАЛНИ ДОКУМЕНТИ В МОЯТА СТРАНА ИМАТ ЕДНА СНИМКА, КОЯТО Е РЕГИСТРИРАНА В RENIEC, ОСВЕН АКО НЕ Я АКТУАЛИЗИРАМ.
ПРОСТО НЯМАТ НАМЕРЕНИЕ ДА МИ РЕШАВАТ НЕЩАТА И НА ПРАКТИКА МЕ ПРИНУДЯВАТ ДА КАЧА ПАСПОРТ.
Indeed, request and send other alternative documents. C4 IN PERU - CRIMINAL RECORDS, OFFICIAL DOCUMENTS, ETC.
AND NOW THEY ALSO ARGU BECAUSE MY DRIVER'S LICENSE HAS THE SAME PHOTO AS MY ID DOCUMENT.
ALL OFFICIAL DOCUMENTS IN MY COUNTRY HAVE A SINGLE PHOTO THAT WAS REGISTERED IN RENIEC, UNLESS I UPDATE IT.
THEY SIMPLY HAVE NO INTENTION OF SOLVING THINGS FOR ME, AND THEY PRACTICALLY FORCE ME TO UPLOAD A PASSPORT.
efectivamente , solicite y envie otros documentos alternos . C4 EN PERU - ANTECEDENTES PENALES , DOCUMENTOS OFICIALES , ETC. .
Y AHORA YA TAMBIEN , DISCUTEN PORQUE MI LICENCIA DE CONDUCIR TIENE LA MISMA FOTO QUE MI DOCUMENTO DE IDENTIDAD.
TODOS LOS DOCUMENTO OFICIALES EN MI PAIS , JALAN UNA FOTO UNICA QUE FUE INSCRITA EN RENIEC , A MENOS QUE YO ACTUALIZE.
SIMPLEMENTE NO TIENEN INTENCION DE SOLUCIONARME LAS COSAS , Y PRACTICAMENTE OBLIGAN A QUE SUBA UN PASAPORTE.
Съжалявам, но това са наистина странни аргументи.
Иска ми се представителят на казиното да е активен в тази тема, за да можем да получим някакво обяснение за всичко това. Със сигурност би било полезно и за други играчи.
Моля, задръжте. 🙏
I'm sorry, but these are really strange arguments indeed.
I wish there was the casino representative active in this thread so we could get some explanation about all this. It would surely be helpful also for other players.
Please hold in there. 🙏
ПРИЛОЖИХ ШОФЬОРСКА КНИЖКА, А ТЕ НЕ ГО ПРИЕМАТ.
ЗА СЪЖАЛЕНИЕ БОТЪТ Е ТОЗИ, КОЙТО АВТОМАТИЧНО ОТХВЪРЛЯ БЕЗ ИСТИНСКИ СЪВЕТНИК, КОЙТО ДА ГИ ВАЛИДИРА. И ТЕ НЕ МИ ДАВАТ ОТГОВОР
I ATTACHED A DRIVER'S LICENSE, AND THEY DON'T ACCEPT IT.
UNFORTUNATELY THE BOT IS THE ONE THAT AUTOMATICALLY REJECTS WITHOUT A REAL ADVISOR BEING ABLE TO VALIDATE THEM. AND THEY DON'T GIVE ME AN ANSWER EITHER
ADJUNTE LICENCIA DE CONDUCIR , Y NO LO ACEPTAN.
LASTIMOSAMENTE EL BOT ES EL QUE RECHAZA AUTOMATICAMENTE SIN QUE UN ASESOR REAL PUEDE VALIDARLOS. Y NO ME DAN RESPUESTA TAMPOCO
здравей
любезно бъдете по-внимателни с личните си данни. Никога повече не споделяйте публично такива екранни снимки. Вашата самоличност може да бъде открадната, наред с други неща.
Признавам, че грубо разглеждам темата, така че ме извинете, ако съм пропуснал подробности. Все още ли поддържате връзка с помощните работници? Опасявам се, че трябва да изчакаме казиното да обясни всички обстоятелства чрез жалбата, щом дойде времето. Почакай, моля те.
Hello,
kindly be more careful with your personal data. Never again share such screenshots publicly. Your identity may be stolen, among other things.
I admit I roughly browse the thread so pardon me if I overlooked details. Are you still in touch with the support workers? I fear we have to wait for the casino to explain all the circumstances through the complaint once the time comes. Hold on, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.