преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betano Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
В списъка на Betano Casino Guru ли е? Искам да напиша преглед на Betano. Щракването върху връзката просто ме отвежда до страницата за преглед на казиното и при търсенето тя просто се появява във форума.
Is Betano listed Casino Guru?I want to review Betano. Clicking on the link just gets me to the casino review page and in the search it just turns up on the forum.
Здравей Франки,
Betano е в списъка , трябва да можете да го прегледате в раздела Потребителски рецензии в браузъра на страницата или като алтернатива щракнете върху тази връзка, моля:
https://casino.guru/user-reviews
Можете ли да го направите, моля?
Искам да го проверя, защото и аз не успях да намеря сайта, докато използвах VPN, зададен на DE.
Ще ви актуализира.
Благодарим ви, че ни докладвахте.
Hello Frankey,
Betano is listed, you should be able to review it through the User reviews tab under the page browser, or alternatively click this link, please:
https://casino.guru/user-reviews
Can you do that, please?
I get it to check because I was not able to find the site too while using the VPN set to DE.
Will update you.
Thank you for reporting it to us.
Мога да направя прегледа, но дори директно щракване върху него ме отвежда направо към първата страница с преглед на казино. Отидох в Betano CZ и това работи добре. Щракването върху Betano de обаче не работи, щракването върху stoixman до него ме доведе до него, както трябва. Опитах с brave browser и fire fox, използвайки моята WLAN у дома, след това моя мобилен доставчик и след това отново използвайки различни местоположения с AdGuard VPN. Резултатът беше всеки път, както е описано в тази публикация.
I can do the review, however even directly clicking on it gets me straight to casino review front-page. I went to Betano CZ and this is working fine. However clicking on Betano de is not working, clicking on stoixman next to it got me to it as it should. I tried with brave browser and fire fox , using my WLAN at home, then my mobile provider, and then again using different locations with AdGuard VPN. The result was each time as described in this post.
Здравей Франки,
Междувременно се опитвах да разреша проблема, но все пак чаках някаква актуализация.
Ще те уведомя.
Hello Frankey,
I was trying to solve the problem in the meantime, waiting for some sort of update though.
I will let you know.
здравейте всички
Някой има ли опит с бетано? Парите ми трябваше да бъдат изплатени преди 2 месеца, но все още нищо не се е случило! Всеки път, когато се свързвам с отдела за обслужване на клиенти, моят случай не може да бъде намерен, а след като заплаших случая, те го намериха! Подадох жалба до ggl! какво да правя сега В сряда ми изпратиха имейл и ме увериха, че парите ми ще бъдат там до днес, петък. Когато помолих за поддръжка, те казаха да не се надявам! Това е присвояване на средства, умишлена измама и измама! Свързах се също с BaFin и ggl и сега ще подам жалба поради точките, споменати по-горе. Основната ми грижа вече не са парите, но би било хубаво все пак да бъдат изплатени! Притеснението ми е, че те просто лъжат и поддържат клиентите в добро настроение и се надяват, че ще се разреши. Въпросът ми към вас е какво друго мога да направя и някой имал ли е нещо подобно преди?
поздрави
Hello everyone,
Does anyone have experience with betano? My money was supposed to be paid out 2 months ago but nothing has happened yet! Every time I contact customer service my case cannot be found, then after I threatened the case they did find it! I have submitted a complaint to the ggl! What should I do now? I was sent an email on Wednesday and was assured that my money would be there by today, Friday. When I asked support they said not to get my hopes up! This is embezzlement of funds, deliberate deception and fraud! I have also contacted BaFin and the ggl and will now file a complaint because of the points mentioned above. My main concern is no longer the money, but it would be nice if it was paid out after all! My concern is that they are just lying and keeping customers in a good mood and hoping that it will be resolved. My question to you is what else can I do and has anyone ever had something like this before?
greetings
Hallo zusammen,
hat jemand Erfahrung bei betano, mein Geld sollte vor 2 Monaten ausgezahlt werden bis heute nichts passiert! Jedes Mal bei Kontakt Aufnahme mit dem Kundenservice kann mein Fall nicht gefunden werden, dann nach Drohung meinerseits wurde der fall doch gefunden! Hab eine Beschwerde bei der ggl eingereicht! Was soll ich jetzt tun mit wurde am Mittwoch eine email zugesandt und versichert das mein Geld bist heute Freitag da ist, auf Nachfrage beim Support hieß es dann machen sie sich da keine Hoffnungen! Das ist Unterschlagung von Geldern, vorsätzliche Täuschung und Betrug! Hab mich auch an die BaFin gewandt And das ggl, und werde jetzt Anzeige erstatten wegen den oben genannten Punkten es geht mir in erster Linie nicht mehr um das Geld, wäre aber schön wenn es doch noch ausgezahlt wird! Es geht mir darum das nur gelogen und die Kunden bei guter Laune gehalten werden und in Hoffnung bleiben, das es doch noch gelöst wird, meine Frage an euch was kann ich noch machen und hatte jemand schon mal sowas
grüsse
здравейте Не, чудно, че сте толкова подозрителни, мина доста време и доколкото мога да предположа, не сте придвижили напред решението.
Можете ли да обясните къде и кога сте подали жалбата, която споменахте? Това трябва ли да са германските власти? Ако е така, бих очаквал да ви дадат някаква актуализация.
Ако може, за какво конкретно е оплакването - имало ли е някакво обяснение защо плащането е толкова забавено, може би някаква проверка за сигурност например?
Все пак ще чакам отговора ти.
Hi there. No, wonder you are so suspicious, it has been quite some time, and as far a sI can guess you have not move forward the solution.
Can you please explain where and when did you lodged the complaint you mentioned? Is this suppossed to be the German Authority? If so, I would expect them to give you some sort of update.
If I may, what is the complaint about specifically - has there been any explanation of why the payment is so much overdue, perhaps some sort of security check for example?
I'll wait for your answer, though.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.