ФорумКазинаBetano Casino - обща дискусия

Betano Casino - обща дискусия

преди 1 година от hlavacpetr661
|
2252 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betano Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Някакъв промо код

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имате ли кой да върти безплатно?

Автоматичен превод:
hlavacpetr661
преди 1 година

Здравейте

Ако щракнете върху зелената връзка, върху която може да се кликне, в заглавието на темата, ще бъдете отведени до самия раздел казино, където можете да разгледате секцията „бонуси".

Той е празен по отношение на броя безплатни бонуси. За жалост.

file

Добавям и линк към бонусите:

https://kasinoguru-cz.com/betano-casino-cz-recenze#tab=js-tab-bonuses

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имате ли кой да върти безплатно?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако търсите безплатни точки 😉, препоръчвам да се съсредоточите върху горните раздели - бонуси:

file

Ето линк към безплатни завъртания в казина с чешки лиценз .

Желая ви късмет и се надявам да прочетете правилата за бонуса, безплатните завъртания не са като безплатните завъртания 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Здравейте, те се нуждаят от съвет, имах такова преживяване в казино Betano, винаги съм мислил, че е казино на ниво, но след преживяването, за съжаление бях много разочарован, пиша ви за ситуацията:

На 15.9. 2024 г. в 14:00 ч. на играта Zeus (Synot) спечелих бронзов джакпот в размер на 1650 чешки крони, който не беше кредитиран по сметката ми. Започнах да се свързвам с чата и ми казаха, че ще го проверят и ще ме уведомят, за да мога да изчакам.

Чаках почти 2 дни, нито картина, нито звук, пак пиша в чата, пак беше съобщено точно същото изречение - вярваме, че ще ви уведомим, чакайте. След още 2 дни чакане, нито картина, нито звук, вместо да пишат ми се обаждат, обясняват какво се е случило с моята ситуация и познайте какво не ми казаха? Да, точно така, пак същото. Чакам още 2 дни, нищо не чакам. За известно време, следващите 2 дни нищо, пак се обаждат, никой не знае колко време ще отнеме, единственото, което всички знаете е, че трябва да чакам. Днес пак се обаждам, пиша ядосано, питам какъв е този подход, че искам да знам къде са ми печалбите и кога ще бъдат кредитирани в сметката ми! Все същият отговор, който трябва да издържи.

Всички документи като снимка на op shelfi, снимка на печалби, сметката ми е в ред, времето на джакпота е обосновано едновременно със снимката, а днес имаме 17.10 след месец, никой не комуникира, няма отговор , не знам къде мога да се свържа или с кого бих искал да получа наградата си, знам, че не е голяма сума, винаги съм смятал Betano Casino за много добро казино на ниво, сега що се отнася до комуникация, сделки, поведение, уважение към клиента или показване на съжаление или обезщетение в това казино, определено не очаквайте както онлайн поддръжка, която работи до 17:00, така и да се свържете с тях по телефона е уникално точно 10 минути звънене, преди някой да вдигне и на всичкото отгоре трябваше да звъня от два мобилни телефона и да звъня едновременно, за да може някой да вдигне!

Комуникация по имейл, когато отговорят, ще ви кажат всичко, ще го решим, ще ви уведомим, но кога или коя година ще ви уведомят, повече няма да ви кажат, можете. Просто чакам въпроса, дали такова популярно казино като Betano трябва да се срамува, че не може да изплати глупавите 1650 CZK на клиента, защо се срамува толкова много? Отговориха само, че съжаляваме, изчакайте, те дори заемат позициите си без опит на служител, което според мен операторът е там, за да обясни всичко на клиента, а не да лъже. Ето защо класирам казиното на последното място в класацията, в същото време приветствам всяко число или помощ за решаването на моя джакпот, не ми остава нищо друго, благодаря ви за разбирането и за вашата помощ и желание, наистина оценявам вашето време


М. Байгарова

Автоматичен превод:
Monika876
преди 6 дни

Здравейте, като начало вероятно бих препоръчал да подадете жалба на този ред , където нашият екип ще я разгледа по-задълбочено и, ако е възможно, ще помогне.

Смятам, че не е приятна ситуацията, ако продължава месец и все още не знаеш нищо конкретно. Първо си помислих, че могат да разрешат тази ситуация с доставчика на играта, но не мисля, че трябва да отнеме толкова време. АКО продължавате да получавате същия отговор и че трябва да чакате, това няма да е достатъчно за мен.

Ако имате и екранни снимки, те определено ще ви бъдат полезни, така че ги запазете.

Ако нещо се случи и не знаете какво да правите и имате нужда от помощ за подаване на жалба, моля, уведомете ме.

Ще стискам палци да се разреши възможно най-скоро. 🤞

Автоматичен превод:
преди 20 часове

добро утро

Все още имам проблем с казино Betano, което не иска да ми изплати моя джакпот, това са 1650 kc, които не са кредитирани в сметката ми, продължава вече месец, не знам къде да се обърна , никой не се свързва с мен, моля, дайте ми съвет, благодаря ви много

Автоматичен превод:
Monika876
преди 20 часове

Здравейте, както виждате, Jaro отговори на публикацията ви преди пет дни, където описахте проблема. Не се е променило много от наша страна, така че, моля, прочетете препоръките и ни кажете какво мислите за това или какво не е ясно.

Ние ще сме тук.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 часове

Благодаря ви много за помощта, ще се радват да я използват, не знам как да подам жалба, имам галерия със снимки, вчера се свързах с тях отново и пак ми писаха, че трябва да имам търпение, аз ще стигна до казиното, но не мога да депозирам, не мога да направя нищо там, благодаря много Bajgarova

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини