преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetAdrian Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Ще проверя жалбата ви веднага щом бъде прегледана и видима за обществеността.
Междувременно бихте ли споделили повече подробности за случилото се, моля?
Hello,
I will check your complaint as soon as it's been reviewed and visible to the public.
In the meantime, would you mind sharing more details about what has happened, please?
Здравейте,
това е нещо като история. 🙁 Благодаря ви за споделянето.
Добър пример за това как никога не трябва да се подхожда към клиента.
Този проблем свързан ли е със спортни залагания, моля? Обикновено бих ви насърчил да подадете жалба, но за съжаление работим само с казино игри, така че бих искал първо да съм сигурен в това.
Hello,
this is kind of a story. 🙁 Thank you for sharing.
A good example of how the customer should never be approached.
Is this issue related to sports betting, please? Normally, I would encourage you to submit a complaint, sadly we only deal with casino games, so I'd like to be sure about it first.
Е, може да е свързано с нашето предупреждение:
Изглежда, че сте пропуснали въпроса ми: Този въпрос свързан ли е само със спортни залагания, моля?
Well, it may be related, to our warning:
It seems you missed my question: Is this issue related to sports betting only, please?
Добре е да се знае!
Е, ние непрекъснато работим върху най-добрия начин как да се справим с подобни отзиви. Това, което ценим най-много, е да запазим всички отзиви непокътнати от „компенсациите" на казиното, ние искаме те да бъдат истински, затова полагам доста усилия да проверявам ежедневно отзивите на потребителите на Casino Guru.
Винаги е добре да си една крачка напред😀.
Good to know!
Well, we're constantly working on the best way how to deal with such reviews. What we value the most is to keep all reviews intacted from the casino's "compensations", we want them to be genuine, hence I put quite an effort into checking Casino Guru user reviews daily.
It's always good to be one step ahead😀.
Днес направих нещо, което не очаквах. betadrian има нова собственост и те ми върнаха салдото по моя акаунт (около 1023 €) и отвориха отново акаунта ми. Както проверих, сега имат истински лиценз. Помолих ги да ми върнат мен и останалите 1300 €, които бяха в очакване на теглене, което така и не получих. Те казаха, че са проверили дали i е вярно (вярно е, че предишните измамници никога не са ми плащали), но всички тези знаци показват, че betadrian за мен е доверен букмейкър. Дано ми върнат и останалите пари.
Today made something wich i didn't expect. betadrian has a new ownership and they returned me my balance of my account (about 1023€) and opened again my account. As i checked they have real licence now. I asked to them to returned me and the rest 1300€ which was in pending withdrawal wich i never received. They said that they checked if i its true (it is true previus scammers never paid me) but all this signs show that betadrian for me is being trustful bookmaker. I hope they return me and the rest money.
Разбираемо е, че бихте искали да възстановите €1300, които чакаха теглене и които никога не сте получили, като се има предвид предишната ситуация, при която измамниците не се съобразиха с плащанията. Добре е, ако компанията има желание да разгледа тази ситуация и да се справи с нея по подходящ начин.
Уверете се, че поддържате ясна и документирана комуникация с отговорната поддръжка или екип на Betadrian. Това може да включва водене на записи на всички разменени разговори, имейли или съобщения, в случай че имате нужда от тях за бъдещи справки.
Все пак винаги помнете да залагате отговорно и да не инвестирате повече пари, отколкото сте готови да загубите. Дори ако настоящата ситуация с Betadrian изглежда положителна, индустрията на залаганията може да бъде нестабилна и е важно да бъдете внимателни, когато боравите с парите си.
It is understandable that you would want to recover the €1300 that was pending withdrawal and that you never received, considering the previous situation where scammers did not comply with payments. It's good if the company is willing to look into this situation and deal with it appropriately.
Make sure you maintain clear and documented communication with the responsible Betadrian support or team. This may involve keeping records of all conversations, emails or messages exchanged, in case you need them for future reference.
However, always remember to gamble responsibly and not invest more money than you are willing to lose. Even if the current situation with Betadrian looks positive, the betting industry can be volatile and it is important to be careful when handling your money.
É compreensível que você queira recuperar os 1300€ que estavam pendentes de levantamento e que nunca recebeu, considerando a situação anterior em que golpistas não cumpriram com os pagamentos. É bom que a empresa esteja disposta a verificar essa situação e a lidar com ela de maneira adequada.
Certifique-se de manter uma comunicação clara e documentada com o suporte ou equipe responsável do Betadrian. Isso pode envolver manter registros de todas as conversas, emails ou mensagens trocadas, caso você precise deles para referência futura.
No entanto, lembre-se sempre de jogar de forma responsável e não investir mais dinheiro do que está disposto a perder. Mesmo que a situação atual com o Betadrian pareça positiva, a indústria de apostas pode ser volátil e é importante ter cuidado ao lidar com o seu dinheiro.
Днес направих нещо, което не очаквах. betadrian има нова собственост и те ми върнаха салдото по моя акаунт (около 1023 €) и отвориха отново акаунта ми. Както проверих, сега имат истински лиценз. Помолих ги да ми върнат мен и останалите 1300 €, които бяха в очакване на теглене, което така и не получих. Те казаха, че са проверили дали i е вярно (вярно е, че предишните измамници никога не са ми плащали), но всички тези знаци показват, че betadrian за мен е доверен букмейкър. Дано ми върнат и останалите пари.
Today made something wich i didn't expect. betadrian has a new ownership and they returned me my balance of my account (about 1023€) and opened again my account. As i checked they have real licence now. I asked to them to returned me and the rest 1300€ which was in pending withdrawal wich i never received. They said that they checked if i its true (it is true previus scammers never paid me) but all this signs show that betadrian for me is being trustful bookmaker. I hope they return me and the rest money.
Все добри новини. Радвам се, че имаш едно теглене и се надявам второто да е също толкова успешно.
Видях също, че сте отворили отново жалбата си въз основа на тази ситуация и ще видим накъде ще тръгне вашият случай оттук нататък.
Както и да е, ако нещо се промени отново, не се колебайте да ни уведомите.
Надявам се всичко да се нареди добре.
All good news. I'm glad you got one withdrawal and hopefully the second one will be just as successful.
I also saw that you have reopened your complaint based on this situation and we will see where your case goes from here.
Anyway, If anything changes again, don't hesitate to let us know.
I hope everything will turn out well.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.