Разбирам, че се чувстваш разочарован.
И все пак ние не сме тук, за да поставим казината в черен списък. Вместо това ги държим видими с всички предупреждения, за да дадем шанс на играчите да ги избегнат. Дори вашата неразрешена жалба изигра своята роля в процеса на понижаване на рейтинга. Ние се стремим да информираме, а не да крием.
Позволете ми да кажа, че досега имаше само 3 жалби, подадени срещу това казино през нашия уебсайт, и за двете неразрешени жалби рейтингът беше по-нисък според сериозността на проблема.
Съгласен съм, че сега няма да ви помогне. Но може да помогне на други, тъй като и двете жалби са свободно достъпни и видими на главната страница. Така че всеки, който иска да проучи казиното, ще намери всички тях.
Съжалявам, че не можахме да ви помогнем.
I understand you feel disappointed.
Yet we are not here to blacklist casinos in the first place. Instead, we keep them visible with all warnings, in order to give players a chance to avoid them. Even your unresolved complaint played its part in the process of lowering the rating. We aim to inform, not hide.
Allow me to say that so far, there have been just 3 complaints submitted against this casino through our website, and per both two unresolved complaints the rating was lower according to the severity of the issue.
I agree it won't help you now. But it may help others since both complaints are freely accessible and visible on the main page. So, everyone who wants to investigate the casino will find all of them.
I'm sorry we could not help you.
Автоматичен превод: