преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BET90 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Искам да предупредя ВСИЧКИ играчи, че Bet90 вече не предлага крайни срокове за плащане при изплащане на 3-5 работни дни. Вие задавате въпроса, а участниците в чата просто не отговарят на въпроса. Те не отговарят на имейли, не отговарят правилно в чата, така или иначе, всичко показва, че съм жертва на измама. Изпратих цялата документация, депозирах, изпратих фиша за депозит, завърших преобръщане, накратко, направих ВСИЧКО, което беше необходимо. И ако мога да установя ODD, че няма да получа парите си, това би било 1,08, сякаш Байерн Мюнхен е изправен срещу Шапекоензе. Аз съм Chapecoense в този случай. Просто искам да си получа парите, да ме е срам да се отнасям с клиента по този начин.
Можете ли да определите краен срок за оттеглянето ми? Направих тегленето на 14.10.2021 г., акаунтът беше потвърден на 15.10.2021 г. СРОКЪТ ВЕЧЕ Е ИЗТЕЧАЛ, СЕГА КАКВО?
I want to warn ALL players that Bet90 no longer offers cashout payment deadlines when 3-5 working days are exhausted. You ask the question and the chat attendants just don't answer what is asked. They don't respond to emails, they don't respond correctly in the chat, anyway, everything indicates that I'm being the victim of a scam. I sent all the documentation, deposited, sent the deposit slip, completed the rollover, in short, I did EVERYTHING that was necessary. And, if I could establish an ODD that I will not receive my money, it would be 1.08, as if Bayern Munich were facing Chapecoense. I am Chapecoense in this case. I just want to get my money, be ashamed to treat the customer that way.
Can you set a deadline for my withdrawal? I made the withdrawal on 10/14/2021, the account was verified on 10/15/2021, THE DEADLINE HAS ALREADY RUN OUT, NOW WHAT?
Quero alertar a TODOS os jogadores que a Bet90 não oferece mais prazos de pagamentos de saques quando os 3 a 5 dias úteis são esgotados. Você faz a pergunta e as atendentes do chat simplesmente não respondem o que é perguntado. Não respondem os emails, não respondem ao certo no chat, enfim, tudo indica que eu estou sendo vítima de um golpe. Enviei toda a documentação, depositei, enviei o comprovante de depósito, cumpri o rollover, enfim, fiz TUDO que era necessário. E, se eu pudesse estabelecer uma ODD de que não vou receber meu dinheiro ela seria 1,08, como se o Bayern de Munich tivesse enfrentando a Chapecoense. Eu sou a Chapecoense nesse caso. Eu só quero receber meu dinheiro, tenham vergonha de tratar o cliente dessa maneira.
Vocês podem estabelecer um prazo para meu saque? Eu realizei o saque dia 14/10/2021, a conta foi verificada dia 15/10/2021, O PRAZO JÁ SE ESGOTOU, E AGORA?
Здравейте, доста съм изненадан, че се сблъсквате с този проблем в казиното с такава хубава репутация. Добре е, че вече сте подали жалба, особено в случай, че казиното изобщо не отговаря ... Обикновено съветваме играчите да изчакайте поне 2 седмици (за казина с не толкова добра репутация), но смятам, че това не е въпрос на време във вашия случай. Моля, следете напредъка на жалбата ви. Освен това винаги можете да се опитате да се свържете с Malta Gaming Authority . Доколкото знам има някои играчи, които са успели и са спечелили печалбите си по този начин.
Моля, останете позитивни и се надявайте на най -доброто.
Hi, I'm quite surpriced that you're facing this issue in casino with such a nice reputation 🙁It's good that you have already submitted a complaint, especially in case that casino does not response at all... We usualy advise players to wait for at least 2 weeks (for casinos with not so good reputation), however I feel this is not question of time in your case. Please keep an eye on your complaint's progress, further more you can always try to contact Malta Gaming Authority. As far as I know there are some players who were successful and got their winnings this way.
Please stay positive and hope for the best.
Това, което ме утешава, е оценката, която виждам на вашия уебсайт за тях, тъй като се разочаровам от това. Избягват въпроси, изобщо не казват крайния срок, просто казват работни дни. Това е много жестоко, изглежда, че те се опитват да дразнят клиента, така че клиентът да проявява неуважение към тях и те са прави, но аз съм честен, аз съм учтив, аз съм човек, който има принципи, няма да бъда груб някои . Неоправдано е да се занимавате със сериозни въпроси и да говорите като дете. Сметката е уредена, изпратени документи, изпратени касови бележки, изпратено банково извлечение, преобръщане завършено, всичко е правилно. Те за момент дори казаха, че сега зависи от крайния срок на моята банка, но това е лъжа, защото опцията за анулиране на тегленето е тиктакаща там, за да мога да кликна върху нея. Кое казино прави депозита и оставя опцията за кешбек налична? Преписвам всички разговори в имейла си, ако казиното реши да се появи тук, за да отговори, че наистина се надявам да са честни.
КАСИНОСИТЕ ТРЯБВА ДА СЕ НАУЧАТ И ДА ЗАГУБЯТ.
What comforts me is the assessment I see on your website about them, as I'm getting frustrated with it. They avoid questions, they don't say the deadline at all, they just say business days. This is very cruel, it seems that they try to irritate the customer so that the customer is disrespectful to them and they are right, but I am honest, I am polite, I am a person who has principles, I will not be rude some. It is unjustifiable for you to be dealing with serious matters and talking like a child. Account settled, documents sent, deposit receipts sent, bank statement sent, rollover completed, everything is correct. They for a moment even said that it now depends on my bank's deadline, but that's a lie, because the option to void the withdrawal is ticking there so I can click on it. Which casino makes the deposit and leaves the cashback option available? I have all conversations transcribed in my email, if the casino decides to show up here to answer that I really hope they are fair.
CASSINOS NEED TO LEARN TO LOSE TOO.
O que me consola é a avaliação que vejo no site de vocês sobre eles, pois estou me frustrando com isso. Eles fogem das perguntas, não dizem de maneira alguma o prazo, dizem apenas dias úteis. Isso é muito cruel, parece que eles tentam irritar o cliente para que o cliente falte com respeito com eles e eles passem a ter razão, mas sou honesto, sou educado, sou uma pessoa que tem princípios, eu não vou faltar com educação de maneira alguma. É injustificável você estar tratando de assuntos sérios e conversar feito uma criança. Conta regularizada, documentos enviados, comprovantes de depósitos enviados, extrato bancário enviado, rollover cumprido, enfim, tudo correto. Eles por um momento chegaram a dizer que depende agora do prazo do meu banco, mas isso é uma mentira, pois a opção de estornar o saque está pulsando lá para eu clicar nela. Que cassino que faz o depósito e deixa a opção de estornar saque disponível? Eu tenho todas as conversas transcritas em meu e-mail, se o cassino resolver aparecer por aqui para responder isso eu espero muito que eles sejam justos.
OS CASSINOS PRECISAM APRENDER A PERDER TAMBÉM.
Здравейте, бих казал, че е чудесно, че подадохте жалбата. Важно е също да запазите спокойствие, докато разговаряте с представителите на казиното, защото в някои случаи казината просто затварят акаунта ви, ако сте груби. Искрено се надявам, че ще успеете да разрешите това с казиното и всичко ще бъде наред 🙂
Просто се уверете, че няма да загубите печалбите си, преди да успеете да ги изтеглите!
Hi, I'd say it's great you submitted the complaint. It's also important to stay calm while talking to the casino representatives, because in some cases, casinos simply close your account if you're rude. I honestly hope you'l manage to resolve this with the casino and everything's gonna be alright 🙂
Just make sure you won't lose your winnings before you manage to withdraw them!
Здравейте, Казино Гуру,
Депозирах този уебсайт досега, 196 евро. След това уебсайтът ми беше ограничен. Изтеглих 946 евро. Те ме информираха, че трябва да потвърдя акаунта. Качих всички документи в същия ден.
Но са минали повече от две седмици след изтеглянето и са минали повече от 10 работни дни след качените документи. Не отговарят на имейлите ми. Не използвах никакъв бонус, преди да стана член проверих T&C. Току-що използвах метода Mifinty. Въпреки това не можах да намеря с кого да говоря. Чатът на живо просто казва, че ще го изпратим възможно най-скоро. Не ми изпращат парите. Моля, помогнете за това.
НИКОЙ НЕ ТРЯБВА ДА ИМ СЕ ДОВЕРЯВА! Казино Гуру трябва да промени това:Много добра репутация
ОТ КАЗИНО ГУРУ
Hello Casino Guru,
I deposited this website so far, 196 Euros. After that the website has been limited me. I withdrawan 946 Euros. They informed me that I had to verify account. I uploaded all documents in same day.
But it's been more than two weeks after withdrawal and it's been more then 10 working days after uploaded documents. They don't response my email's. I didn't use any bonus, before become a member I checked T&C. I just used Mifinty method. Nevertheless, I coudn't find anyone to talk. Live chat just says we will send it as soon as possible. They don't send my money. Please help about this.
NO ONE SHOULD TRUST THEM! Casino Guru has to change this:Very good reputation
BY CASINO GURU
Здравейте,
първо, позволете ми да обърна внимание на някои аспекти, които разглеждаме, когато става въпрос за общата оценка:
https://casino.guru/Bet90-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Второ, не изглежда, че казината не могат да се справят с проблемите на играчите. Персоналът си сътрудничи с нашия екип за жалби и досега няма нито една неразрешена жалба.
Затова препоръчвам да подадете жалба и ние ще проверим цялата ситуация и ще се опитаме да ви помогнем.
Моля, използвайте тази връзка:
https://casino.guru/complaints/create
Hello,
first, allow me to bring to your attention some aspects we're considering when it comes to the overall rating:
https://casino.guru/Bet90-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Secondly, it does not seem that casinos can't handle players' issues. The staff cooperates with our complaint team and there has been no single unresolved complaint so far.
Hence I recommend submitting a complaint and we will check the whole situation and try to help you.
Please use this link:
https://casino.guru/complaints/create
здрасти Моят потребител в Bet90 е alvaro3120 и съм от Еквадор. Все още не мога да кажа, че тегленето ми е забавено, но има някои проблеми, които бих искал да бъдат изяснени (съжалявам за моя английски). Използвам същия метод за теглене, който използвах за депозиране (Directa24), но Bet90 отхвърли опитите ми за теглене с аргумента, че банковата ми сметка не е валидна или че данните ми за плащане са неправилни, но опитах с две от моята банка сметки (аз съм техен собственик) и проблемът продължава (данните СА верни, проверих няколко пъти и това са банковите сметки, които винаги използвам... и се обадих на банките и те казаха, че банковите ми сметки са няма ограничения за получаване на международни транзакции). Бих искал да получа отговор от BET90 и да изясня този проблем. Моят акаунт в Bet90 е валидиран и бонус парите бяха освободени без проблем. Може би това е, че имате грешен Swift код на банките?? Или проблеми с Directa24?? Моля, уведомете ме.
Също така нямам неиграна сума
Моля, помогнете ми да ускоря одобрението... Благодаря
Hi. My user in Bet90 is alvaro3120 and I am from Ecuador. I still can't say that my withdrawal has been delayed but there are some issues that i would like to be clarified (Sorry for my english). I am using the same method to withdraw that i used to deposit (Directa24), but Bet90 has rejected my withdraw attempts arguing that my bank account isn't valid or that my payment details are incorrect, but i have tried with two of my bank accounts (i am the owner of them) and the issue continues (the data IS correct, i have checked multiple times and they are the bank accounts that i always use...and I called the banks and they say that my bank accounts have no limitations to receive international transactions). I would like to get a respond from BET90 and be clear with this problem. My Bet90 account is validated and bonus money was released with no problem. Maybe it is that you have the wrong Swift code of the banks?? Or problems with Directa24?? Pleaste, let me know.
Also I don't have unplayed amount
Please, help me to speed up the approval...Thank you
Съжалявам. Никой освен служителя на казиното не може да реши проблема. Бих казал, че сега казиното трябва да изясни проблема и да положи всички усилия, за да ви позволи да теглите.🤔
Имайте предвид, че казиното вероятно няма да ви отговори тук. Това не е официалният казино чат, разбирате ли?
Мога ли да знам от колко време се опитвате да се оттеглите, моля?
I'm sorry. No one aside from the casino employee can solve the problem. I would say, the casino should now clarify the issue and make every effort to allow you to withdraw.🤔
Kindly mind the casino probably won't respond to you here. This isn't the official casino chat, you see?
May I know for how long you have been trying to withdraw, please?
Да..знам, че тази страница помага на хората, които играят във всички онлайн казина... Писах им няколко пъти от 16 май...Но чух, че други хора от Мексико имат същия проблем от близо месец , не само с Directa24, също и с Mifinity ... Bet90 отговориха по имейл преди 2 дни, че ще съобщят този проблем с Directa24 и че ще получа отговор в понеделник (днес).
Yeah..i know that this page helps people who plays in all online casinos... I've written them several times since May 16...But i've heard that other people from Mexico have the same issue since nearly a month, not only with Directa24, also with Mifinity ... Bet90 responded by email 2 days ago that they will communicate this issue with Directa24 and that I would get a response on Monday (today).
За да бъдем напълно точни, нашият Център за разрешаване на жалби помага на играчите с оплаквания. 🙂
Начинът, по който го виждам, и на вас може да ви е нужна помощ, нали?
Обикновено препоръчвам на играчите да прочетат тази кратка справка, за да добият представа за процеса като цяло:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
След като прецените, че е добра идея да създадете такъв, не се колебайте да използвате тази връзка:
https://casino.guru/complaints
Мисля, че трябва да го опитате, безплатно е.
To be entirely precise, our Complaint Resolution Center helps players with complaints. 🙂
The way I see it, you could use some help too, right?
I usualy recommend players to read this brief quide, to get an idea about the process as a whole:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Once you feel it's a good idea to create one, feel free to use this link:
https://casino.guru/complaints
I think you should try it, it's free.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.