ФорумКазинаBET90 Casino - обща дискусия

BET90 Casino - обща дискусия

преди 3 години от pinga51
|
4695 преглеждания 10 отговора |
|
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BET90 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Искам да предупредя ВСИЧКИ играчи, че Bet90 вече не предлага крайни срокове за плащане при изплащане на 3-5 работни дни. Вие задавате въпроса, а участниците в чата просто не отговарят на въпроса. Те не отговарят на имейли, не отговарят правилно в чата, така или иначе, всичко показва, че съм жертва на измама. Изпратих цялата документация, депозирах, изпратих фиша за депозит, завърших преобръщане, накратко, направих ВСИЧКО, което беше необходимо. И ако мога да установя ODD, че няма да получа парите си, това би било 1,08, сякаш Байерн Мюнхен е изправен срещу Шапекоензе. Аз съм Chapecoense в този случай. Просто искам да си получа парите, да ме е срам да се отнасям с клиента по този начин.


Можете ли да определите краен срок за оттеглянето ми? Направих тегленето на 14.10.2021 г., акаунтът беше потвърден на 15.10.2021 г. СРОКЪТ ВЕЧЕ Е ИЗТЕЧАЛ, СЕГА КАКВО?

Автоматичен превод:
pinga51
преди 3 години

Здравейте, доста съм изненадан, че се сблъсквате с този проблем в казиното с такава хубава репутация. Добре е, че вече сте подали жалба, особено в случай, че казиното изобщо не отговаря ... Обикновено съветваме играчите да изчакайте поне 2 седмици (за казина с не толкова добра репутация), но смятам, че това не е въпрос на време във вашия случай. Моля, следете напредъка на жалбата ви. Освен това винаги можете да се опитате да се свържете с Malta Gaming Authority . Доколкото знам има някои играчи, които са успели и са спечелили печалбите си по този начин.

Моля, останете позитивни и се надявайте на най -доброто.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 години

Това, което ме утешава, е оценката, която виждам на вашия уебсайт за тях, тъй като се разочаровам от това. Избягват въпроси, изобщо не казват крайния срок, просто казват работни дни. Това е много жестоко, изглежда, че те се опитват да дразнят клиента, така че клиентът да проявява неуважение към тях и те са прави, но аз съм честен, аз съм учтив, аз съм човек, който има принципи, няма да бъда груб някои . Неоправдано е да се занимавате със сериозни въпроси и да говорите като дете. Сметката е уредена, изпратени документи, изпратени касови бележки, изпратено банково извлечение, преобръщане завършено, всичко е правилно. Те за момент дори казаха, че сега зависи от крайния срок на моята банка, но това е лъжа, защото опцията за анулиране на тегленето е тиктакаща там, за да мога да кликна върху нея. Кое казино прави депозита и оставя опцията за кешбек налична? Преписвам всички разговори в имейла си, ако казиното реши да се появи тук, за да отговори, че наистина се надявам да са честни.


КАСИНОСИТЕ ТРЯБВА ДА СЕ НАУЧАТ И ДА ЗАГУБЯТ.

Автоматичен превод:
pinga51
преди 3 години

Здравейте, бих казал, че е чудесно, че подадохте жалбата. Важно е също да запазите спокойствие, докато разговаряте с представителите на казиното, защото в някои случаи казината просто затварят акаунта ви, ако сте груби. Искрено се надявам, че ще успеете да разрешите това с казиното и всичко ще бъде наред 🙂

Просто се уверете, че няма да загубите печалбите си, преди да успеете да ги изтеглите!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, Казино Гуру,


Депозирах този уебсайт досега, 196 евро. След това уебсайтът ми беше ограничен. Изтеглих 946 евро. Те ме информираха, че трябва да потвърдя акаунта. Качих всички документи в същия ден.


Но са минали повече от две седмици след изтеглянето и са минали повече от 10 работни дни след качените документи. Не отговарят на имейлите ми. Не използвах никакъв бонус, преди да стана член проверих T&C. Току-що използвах метода Mifinty. Въпреки това не можах да намеря с кого да говоря. Чатът на живо просто казва, че ще го изпратим възможно най-скоро. Не ми изпращат парите. Моля, помогнете за това.


НИКОЙ НЕ ТРЯБВА ДА ИМ СЕ ДОВЕРЯВА! Казино Гуру трябва да промени това: Много добра репутация
ОТ КАЗИНО ГУРУ

filefilefilefilefilefilefilefile

Автоматичен превод:
sezergurses
преди 2 години

Здравейте,

първо, позволете ми да обърна внимание на някои аспекти, които разглеждаме, когато става въпрос за общата оценка:

file

https://casino.guru/Bet90-Casino-review#tab=js-tab-reputation

Второ, не изглежда, че казината не могат да се справят с проблемите на играчите. Персоналът си сътрудничи с нашия екип за жалби и досега няма нито една неразрешена жалба.


Затова препоръчвам да подадете жалба и ние ще проверим цялата ситуация и ще се опитаме да ви помогнем.

Моля, използвайте тази връзка:

https://casino.guru/complaints/create


Автоматичен превод:
преди 1 година

здрасти Моят потребител в Bet90 е alvaro3120 и съм от Еквадор. Все още не мога да кажа, че тегленето ми е забавено, но има някои проблеми, които бих искал да бъдат изяснени (съжалявам за моя английски). Използвам същия метод за теглене, който използвах за депозиране (Directa24), но Bet90 отхвърли опитите ми за теглене с аргумента, че банковата ми сметка не е валидна или че данните ми за плащане са неправилни, но опитах с две от моята банка сметки (аз съм техен собственик) и проблемът продължава (данните СА верни, проверих няколко пъти и това са банковите сметки, които винаги използвам... и се обадих на банките и те казаха, че банковите ми сметки са няма ограничения за получаване на международни транзакции). Бих искал да получа отговор от BET90 и да изясня този проблем. Моят акаунт в Bet90 е валидиран и бонус парите бяха освободени без проблем. Може би това е, че имате грешен Swift код на банките?? Или проблеми с Directa24?? Моля, уведомете ме. file

Също така нямам неиграна сума file

Моля, помогнете ми да ускоря одобрението... Благодаря

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
alvaro3120
преди 1 година

Съжалявам. Никой освен служителя на казиното не може да реши проблема. Бих казал, че сега казиното трябва да изясни проблема и да положи всички усилия, за да ви позволи да теглите.🤔

Имайте предвид, че казиното вероятно няма да ви отговори тук. Това не е официалният казино чат, разбирате ли?

Мога ли да знам от колко време се опитвате да се оттеглите, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да..знам, че тази страница помага на хората, които играят във всички онлайн казина... Писах им няколко пъти от 16 май...Но чух, че други хора от Мексико имат същия проблем от близо месец , не само с Directa24, също и с Mifinity ... Bet90 отговориха по имейл преди 2 дни, че ще съобщят този проблем с Directa24 и че ще получа отговор в понеделник (днес).

Автоматичен превод:
alvaro3120
преди 1 година

За да бъдем напълно точни, нашият Център за разрешаване на жалби помага на играчите с оплаквания. 🙂

Начинът, по който го виждам, и на вас може да ви е нужна помощ, нали?

Обикновено препоръчвам на играчите да прочетат тази кратка справка, за да добият представа за процеса като цяло:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

След като прецените, че е добра идея да създадете такъв, не се колебайте да използвате тази връзка:

https://casino.guru/complaints

Мисля, че трябва да го опитате, безплатно е.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини