ФорумКазинаBC.Game Casino - обща дискусия

BC.Game Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 3 години от Blazin9s
|
51409 преглеждания 378 отговора |
|
1...6 7 8...19
преди 1 година

Здравейте, имам проблеми с тегленето в Bc Games. Не получавам отговор на имейла си. Поддръжката на живо просто казва, че го препраща на сервизния екип. Изплащането вече е отменено. Той просто казва, че проверката е неуспешна, въпреки че малките изплащания преди това са работили без никакви проблеми

Автоматичен превод:
Публикация на Dilan03 Скрит от Radka
Причина: Предпазна мярка - възможно нарушение на правилото
преди 1 година

Здравейте, имам проблеми с тегленето в Bc Games. Не получавам отговор на имейла си. Поддръжката на живо просто казва, че го препраща на сервизния екип. Изплащането вече е отменено. Той просто казва, че проверката е неуспешна, въпреки че малките изплащания преди това са работили без никакви проблеми

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, казиното посочи ли някаква конкретна причина защо проверката е неуспешна или какво означава това за вас? Това е доста малко, ако това е единственото нещо, което казиното ще каже.

Що се отнася до факта, че вече сте теглили от казиното, акаунтът ви беше ли напълно верифициран?

Автоматичен превод:
преди 1 година
Публикация на Dilan03 Скрит от Radka
Причина: Предпазна мярка - възможно нарушение на правилото
преди 1 година

Мога ли да знам какъв процес ви накара да разрешите няколко подобни случая? Много ми е интересно, ако можете да споделите това с нас.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Мога да го разреша само като знам какво точно се е случило


Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че това е казино без kyc първо. Тъй като депозитите се правят с крипто. Все пак може и доброволно за уж по-добра услуга. Сега получих частично плащане. Транзакциите многократно се провалят въпреки един и същ адрес на портфейла. Не ми се дава причина, а само това, че се обработва и изпраща на екипа отзад към края. На имейла ми беше отговорено. Че не обработват заявки за теглене. Трябва да се свържа с чата на живо. И препращат всичко. Така че се въртя в кръг

Автоматичен превод:
Публикация на Dilan03 Скрит от Radka
Причина: Предпазна мярка - възможно нарушение на правилото
преди 1 година

Мога да го разреша само като знам какво точно се е случило


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, скъпи потребител!

За да гарантирам прозрачност и безопасна среда, настоятелно ви моля да обясните целия процес на решението, което активно предлагате в този форум. Свързани ли сте с компания, която се занимава със спорове в казино? Ако е така, моля, дайте връзка към уебсайта на компанията. Няма нужда да се криете зад анонимен акаунт.

За съжаление подобни инициативи често се разглеждат като част от организирани схеми, които примамват отчаяни хора да споделят чувствителни данни. Били сме свидетели на това в миналото, така че искаме да избегнем потенциално опасни ситуации.


Междувременно вашите публикации остават скрити.


Оценяваме високо вашето сътрудничество.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не съм част от никаква компания или схема, просто съм специализиран в тази област и имам свои собствени методи за решаване на тези проблеми, не съм тук, за да крада пари от някого, просто искам да помогна

Автоматичен превод:
преди 1 година

Тогава, моля, публично тук. Давам данните си.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че това е казино без kyc първо. Тъй като депозитите се правят с крипто. Все пак може и доброволно за уж по-добра услуга. Сега получих частично плащане. Транзакциите многократно се провалят въпреки един и същ адрес на портфейла. Не ми се дава причина, а само това, че се обработва и изпраща на екипа отзад към края. На имейла ми беше отговорено. Че не обработват заявки за теглене. Трябва да се свържа с чата на живо. И препращат всичко. Така че се въртя в кръг

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако сте получили частично плащане, това поне е малък успех. Но от колко време продължава ситуацията, при която все още не можете да изтеглите парите?

Странно е обаче, че казиното не може да ви даде никаква причина защо има проблем.

Въпреки това, факт е, че ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие ситуацията. Видях, че вече сте пуснали жалба и се чудя докъде ще доведе.

Също така това, което хвана окото ми е, че споменахте: "Възможно е обаче доброволно за уж по-добра услуга." Така че правилно ли разбирам, че KYC може да се направи доброволно? Знаете ли също каква по-добра услуга бихте получили за него?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не съм част от никаква компания или схема, просто съм специализиран в тази област и имам свои собствени методи за решаване на тези проблеми, не съм тук, за да крада пари от някого, просто искам да помогна

Автоматичен превод:
преди 1 година

Тогава, ако искате да помогнете, какъв би бил проблемът да опишете процеса си, за да го направите? Искам да кажа, че няма какво да крия, нали?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Просто работя по различен начин, говоря само с отдела за обслужване на клиенти на живо и по имейл, но имам свой собствен начин да говоря с тях

Автоматичен превод:
Stylinio
преди 1 година

Просто ще трябва да влезете в акаунта си и да имате достъп до вашите отхвърлени транзакции и след това можете да говорите с обслужването на клиенти с всичко необходимо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Пипал съм го 100 пъти и винаги се отваря билет. Сега е отново в моя акаунт на играч. Трябва да платя отново. Изчакай и виж

Автоматичен превод:
преди 1 година

Просто работя по различен начин, говоря само с отдела за обслужване на клиенти на живо и по имейл, но имам свой собствен начин да говоря с тях

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, опишете как потенциално можете да помогнете на играчите. Честно казано, все още ми липсва директен отговор, така че нашата позиция остава същата - съжалявам.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Просто ще трябва да влезете в акаунта си и да имате достъп до вашите отхвърлени транзакции и след това можете да говорите с обслужването на клиенти с всичко необходимо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бихте ли любезно обяснили как това ще помогне на този нещастен играч? Честно бих се радвал да знам, защото това е малко странно по отношение на информацията, предоставена от играча по-рано:

„Транзакциите многократно се провалят въпреки един и същ адрес на портфейла. Не ми е дадена причина, а само че се обработва и изпраща до екипа за обратна връзка. Беше отговорено на имейла ми. Че не обработват заявки за теглене. Трябва да се свържа с чат на живо. И те препращат всичко. Така че се въртя в кръг!

Моля, изяснете се; ние се стремим само да разберем какво и как искате да постигнете.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализация: след няколко неуспешни тегления получих парите си. Не мога да кажа какво беше.

Автоматичен превод:
Stylinio
преди 1 година

Какво облекчение!

Всяка положителна новина е като енергийно вливане! 🙂 Мисля, че няма значение, ако нямате представа какво се е случило, защото сега имате парите и можете да решите дали искате да останете в това казино или да опитате късмета си другаде - и това е важно, бих казал.

И така, какво мислите за това казино сега? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че е сериозно. Но обслужването и информацията са наистина лоши. Предполагам, че проблемът е, защото депозирах с Bitcoin Gold. Което не е обичайна валута. И ако портфейлът е празен, не можете да изтеглите веднага. Привидно това е автоматичен процес.

Автоматичен превод:
1...6 7 8...19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини