Добре благодаря! Вчера разглеждах жалбата ви, но не бях 100% сигурен, че съм я последвал.
От друга страна съм почти сигурен, че жалбата скоро ще изисква известно сътрудничество с казиното. Да се надяваме, че няма да е много дълъг процес. 🤔
Ok, thanks! I was browsing your complaint yesterday but wasn't 100% sure I followed.
I'm, on the other hand, almost sure the complaint will soon require certain cooperation with the casino. Let's hope it won't be a pretty long process. 🤔
След като казиното загуби добър клиент? Да - определено.
От моя гледна точка, хазартната индустрия е една от най-конкурентните среди, но твърде много казина нямат правилния начин да се справят с притесненията и проблемите на играчите.
Надявам се жалбата да ви помогне в крайна сметка! 🤞
Once the casino loses a good customer? Yeah - definitely.
From my point of view, the gambling industry is one of the most competitive environments, yet too many casinos lack the proper way of dealing with players' concerns and issues.
I hope the complaint will help you in the end! 🤞
А? Има буквално стотици, ако не и хиляди, които се сблъскват с този вид кражба и тези сайтове показаха толкова ясно колко корумпирана е цялата система. Само сляп човек не би го видял, но след като чуе многото въпроси, ще му стане ясно. Хората играят на тези сайтове за произволни алгоритми и справедливи резултати, а не за да залагат на рядката честност или дара за печалба от изчислителния изкуствен интелект или хората управляват това зад кулисите. Мисля, че всички сме глупави да не виждаме какво всъщност се случва.
A? There’s literally hundreds, if not thousands, experiencing this sort of thievery and these sites have made it so obviously clear how corrupt the whole system is. Only a blind person wouldn’t see it tho once hearing of the many issues it would become clear to them. People play these sites for random algorithms and fair outcomes, not to gamble on the rare honesty or the gift of a win from the calculating ai or people run this from behind the scenes. I think we are all silly not to see what’s actually going on.
И така, защо всъщност играете в казина? 😂
So, why are you actually playing in casinos? 😂
Не осъзнавах колко манипулативни бяха те в началото. Мислех, че тъй като е лицензирано, ще бъде наполовина честно и справедливо. Но те изглеждат по-лоши от всяко нелицензирано казино
I didn’t realise how manipulative they were to begin with.. I thought because it was licensed it would be half honest and fair. But they seem worse than any unlicensed casino would be
Имам предвид като цяло - защо продължаваш да играеш? Вие казахте: „Само сляп човек не би го видял, но след като чуе за многото проблеми, ще му стане ясно. Хората играят на тези сайтове за произволни алгоритми и справедливи резултати, а не за да залагат на рядката честност или дара на печалба от изчислителния изкуствен интелект или хората управляват това зад кулисите. Мисля, че всички сме глупави да не виждаме какво всъщност се случва."
Вече не звучи като да се наслаждавате на хазарта.
По един или друг начин, изпратете всичко, което можете, по имейл, както беше предложено в темата за оплакване по-рано - не се опитвайте да го публикувате директно, докато не работи там.
Благодаря ти.
I mean in general - why do you keep playing? You said " Only a blind person wouldn’t see it tho once hearing of the many issues it would become clear to them. People play these sites for random algorithms and fair outcomes, not to gamble on the rare honesty or the gift of a win from the calculating ai or people run this from behind the scenes. I think we are all silly not to see what’s actually going on."
Doesn't sound like you're enjoying the gambling anymore.
One way or another, send all you can via email as suggested in the complaint thread earlier - don't try to post it directly while it doesn't work there.
Thank you.
Така че предполагам, че всички започват да осъзнават, че BCGAME и само лицензите на CURACAO като цяло са глупости? Те са направо крадци и измамници. Не трябва да им се позволява да имат каквито и да било платформи и трябва да бъдат затворени незабавно, преди да съсипят цялата онлайн казино индустрия за всички. Знам, че ако имах средствата да навредя на страните, които печелят от кражбите и измамите (всичко по-малко от честно и без използване на действителен случаен алгоритъм), това вече би било направено! Независимо дали е правителство или престъпна организация, и двете са почти еднакви.
So I guess everyone is starting to realise that BCGAME & just CURACAO licenses in general are Bullsh*t? They’re straight up thieves & scammers. They shouldn’t be allow to have any platforms at all and should be shut down immediately before they ruin the whole online casino industry for everyone. I know if I had the means to damage any parties gaining from the thieving & scamming(anything less than fair & not running off an actual random algorithm) than it would already of been done! Wether it be government or criminal organisation, which both are pretty much the same.
Посочено е в жалбата: kristina.s@casino.guru
It's provided in the complaint: kristina.s@casino.guru
Така че предполагам, че всички започват да осъзнават, че BCGAME и само лицензите на CURACAO като цяло са глупости? Те са направо крадци и измамници. Не трябва да им се позволява да имат каквито и да било платформи и трябва да бъдат затворени незабавно, преди да съсипят цялата онлайн казино индустрия за всички. Знам, че ако имах средствата да навредя на страните, които печелят от кражбите и измамите (всичко по-малко от честно и без използване на действителен случаен алгоритъм), това вече би било направено! Независимо дали е правителство или престъпна организация, и двете са почти еднакви.
So I guess everyone is starting to realise that BCGAME & just CURACAO licenses in general are Bullsh*t? They’re straight up thieves & scammers. They shouldn’t be allow to have any platforms at all and should be shut down immediately before they ruin the whole online casino industry for everyone. I know if I had the means to damage any parties gaining from the thieving & scamming(anything less than fair & not running off an actual random algorithm) than it would already of been done! Wether it be government or criminal organisation, which both are pretty much the same.
Трябва да кажа, че ще изчакам заключението на жалбата да премине всички съдии. Проверих броя на подадените жалби на играчи и изглежда, че сумата е по-висока:
От друга страна, казиното е добре известно и утвърдено, повече играчи са склонни да подават повече оплаквания, бих казал. Всички са решени успешно.
Пожелавам ви справедливо и бързо решение, разбира се.
I must say, I will wait for the complaint's conclusion to pass any judges. I checked the number of submitted players' complaints, and it seems like a higher amount:
On the other hand, the casino is well-known and established, more players tend to submit more complaints, I'd say. All have been solved successfully.
Wish you a fair and quick resolution, of course.
да бе. Просто изглежда трудно за хората да бъдат директни и честни в наши дни. Гледайте техния канал за чат и залагане. Ще видите само оплакване и 0,00x.
yea right. Just seems to hard for people to be straightforward and honest these days. Go watch their chat & bet feed. You’re only going to see complaining & 0.00x.
беее, оставиха ми сметката за проверка с 5000Usd, никой нищо не прави, не е представително, пълна липса на уважение
weee they left me the account in verification with 5000Usd, nobody does anything, it is unpresentable, a total lack of respect
weee me dejaron la cuenta en verificacion con 5000Usd , nadie hace nada, es impresentable, una falta de respeto total
сега те използват изкуствен интелект на сайта. Както за подкрепа, така и за преброяване на числата, за да може вероятността за справедливост да съответства на резултата! 100%! Те трябва да бъдат затворени. Изобщо не трябва да им се вярва.
theyre using artificial intelligence on the site now. Both for support and to count the numbers to make the probability of fairness match the outcome! 100%! They need to be shut down. They should not be trusted at all.
Съжалявам, но какво се опитваш да кажеш? И?
I'm sorry, but what are you trying to say? And?
това раздел за оплаквания или форум ли е? Като кого съжаляваш? Вие тук ли работите или сте случаен минувач?
"И?" Беше, защото сте написали „Това е предоставено в жалбата: kristina.s@casino.guru
И ако погледнете снимката, вече разбрах и изпратих по имейл преди 4 дни
is this a complaint section or forum? Like who are you sorry? Do you work here or a random passer thru?
the "And?" Was because you wrote "It's provided in the complaint: kristina.s@casino.guru
And’ if you look at the photo I already realised and had emailed 4 days ago
Това е форумът, както съм сигурен, че знаете - място, където всички са добре дошли да споделят своите прозрения и коментари.
аз? Аз съм администратор/модератор. Може би, ако използвате пълни изречения и вземете предвид факта, че се опитвам да ви подкрепя, докато жалбата е в процес, няма да водим този разговор. 🙂
Позволете ми да поясня, че нямам достъп до имейла на Кристина, само отговорих на предишния ви въпрос (за да ви помогна), вижте printscreen:
Отговаряйки "И", нямах друг избор освен да ви попитам за значението, тъй като разговорът беше като:
ВИЕ: „До какъв имейл да изпратите?"
АЗ: „Посочено е в жалбата: kristina.s@casino.guru "
Вие и?"
Това е просто недоразумение и нямам нищо против.
Все пак само лек намек. Ако щракнете върху името на подателя в съобщението, ще бъдете насочени към публикацията, на която подателят отговаря. Това е доста полезно в някои ситуации.
Сега по-добре ли е? Надявам се. Приятно прекарване!
It's the forum, as I'm sure you know - a place where all are welcome to share their insights and comments.
Me? I'm the the admin/moderator. Maybe if you use full sentences and consider the fact, that I'm trying to support you while the complaint is in process, we wouldn't have this conversation. 🙂
Allow me to clarify I have no access to Kristina's email, I only replied to your previous question (in order to help you), see the printscren:
By replying "And" I had no choice that to ask you for the meaning, as the conversation was like:
YOU: "What email send to?"
ME: "It's provided in the complaint: kristina.s@casino.guru"
YOU: "And?"
Forme it's only a misunderstanding, and I don't mind.
Just a slight hint though. If you click the senders name in the message, you'll be directed to the post the sender was replying. It's pretty usefull in some situations.
Is it better now? I hope so. Have a good one!
Ако сте подкрепяли, благодаря ви и греша за недоразумението.
Написах "и?" Тъй като отговорихте „предоставено е в жалбата" дни след като вече бях изпратил имейл. Направо съм на ръба и си помислих, че ако си „агент" на или за тези измамници, не исках да се изкарваш, сякаш не съм направил нещата правилно, когато всъщност съм го направил и така нататък, ако ме разбираш. .
просто не съм като някои клиенти, от които могат да крадат. Аз съм от типа, който ще се задушава за това, което са направили, и ще мисли прекалено много за това как някой би отмъстил. Трябва да се обърнем към съда по въпроса, защото те не биха отговорили на писмо с искане. Бил съм и разбирам достатъчно съд, за да знам, че честен съдия лесно би отсъдил в моя полза и вероятно би поискал повече от тях, отколкото всъщност поисках. Така че ще изчакам да видя как ще се развие. Но ако не ми бъдат възстановени, не мога да позволя такива неща да се случват дори в малък мащаб, така че ще се накарам да направя каквото трябва, също така да направя такъв голям проблем и изявление за цялата индустрия и правителството на Кюрасао . Неизбежно бих загубил живота си, за да се случи това, но не и преди да завъртя топката.
If you were supporting than thank you & my bad for misunderstanding.
I wrote "and?" Because you replied "it’s provided in the complaint" days after I’d already emailed. I’m just on edge and thought if you were an ‘agent’ of or for these scammers I didn’t want you making out like I hadn’t done things correctly when I actually have and so on, if you catch my drift..
it’s just I’m not like some customers they might steal from. I’m the type that will stew on what they have done and overly think on how one would retaliate. We have to go to court for the matter because they wouldn’t reply to a demand letter. & I’ve been to and understand court enough to know an honest judge would easily rule in my favour and would likely demand more of them than I actually asked. So I will wait to see how it plays out. But if I’m not reimbursed, I can’t let things like that go even on a small scale, so I will make myself do whatever I need to, too make such a large problem and statement for the whole industry & the Curacao government. I’d lose inevitably lose my life to make it happen but not before I get that ball rolling.
Това е добре - без вреда. 🙂
Ще напусна тази дискусия, ако предпочитате по този начин, няма проблем. Не исках да разпалвам огъня.
Просто ме уведоми, ако имаш нужда от нещо, става ли?
That's ok - no harm done. 🙂
I'll leave this discussion if you prefer it this way, no problem. I didn't mean to fuel the fire.
Just let me know if you need something, ok?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.