ФорумКазинаBC.Game Casino - обща дискусия

BC.Game Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 3 години от Blazin9s
|
49814 преглеждания 370 отговора |
|
1...3 4 5...19
Добавете пост
преди 1 година

Да доста. Загубих, когато трябваше да спечеля заради мача, а когато спечелих седмица по-късно, те просто ми откраднаха парите

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре благодаря! Вчера разглеждах жалбата ви, но не бях 100% сигурен, че съм я последвал.

От друга страна съм почти сигурен, че жалбата скоро ще изисква известно сътрудничество с казиното. Да се надяваме, че няма да е много дълъг процес. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не трябваше да е така. Те само съсипват собствената си индустрия.

Автоматичен превод:
grantbett22
преди 1 година

След като казиното загуби добър клиент? Да - определено.

От моя гледна точка, хазартната индустрия е една от най-конкурентните среди, но твърде много казина нямат правилния начин да се справят с притесненията и проблемите на играчите.

Надявам се жалбата да ви помогне в крайна сметка! 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

А? Има буквално стотици, ако не и хиляди, които се сблъскват с този вид кражба и тези сайтове показаха толкова ясно колко корумпирана е цялата система. Само сляп човек не би го видял, но след като чуе многото въпроси, ще му стане ясно. Хората играят на тези сайтове за произволни алгоритми и справедливи резултати, а не за да залагат на рядката честност или дара за печалба от изчислителния изкуствен интелект или хората управляват това зад кулисите. Мисля, че всички сме глупави да не виждаме какво всъщност се случва.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
grantbett22
преди 1 година

И така, защо всъщност играете в казина? 😂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не осъзнавах колко манипулативни бяха те в началото. Мислех, че тъй като е лицензирано, ще бъде наполовина честно и справедливо. Но те изглеждат по-лоши от всяко нелицензирано казино

Автоматичен превод:
grantbett22
преди 1 година

Имам предвид като цяло - защо продължаваш да играеш? Вие казахте: „Само сляп човек не би го видял, но след като чуе за многото проблеми, ще му стане ясно. Хората играят на тези сайтове за произволни алгоритми и справедливи резултати, а не за да залагат на рядката честност или дара на печалба от изчислителния изкуствен интелект или хората управляват това зад кулисите. Мисля, че всички сме глупави да не виждаме какво всъщност се случва."

Вече не звучи като да се наслаждавате на хазарта.

По един или друг начин, изпратете всичко, което можете, по имейл, както беше предложено в темата за оплакване по-рано - не се опитвайте да го публикувате директно, докато не работи там.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 1 година

До какъв имейл да се изпрати?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че предполагам, че всички започват да осъзнават, че BCGAME и само лицензите на CURACAO като цяло са глупости? Те са направо крадци и измамници. Не трябва да им се позволява да имат каквито и да било платформи и трябва да бъдат затворени незабавно, преди да съсипят цялата онлайн казино индустрия за всички. Знам, че ако имах средствата да навредя на страните, които печелят от кражбите и измамите (всичко по-малко от честно и без използване на действителен случаен алгоритъм), това вече би било направено! Независимо дали е правителство или престъпна организация, и двете са почти еднакви.

Автоматичен превод:
преди 1 година

До какъв имейл да се изпрати?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Посочено е в жалбата: kristina.s@casino.guru


Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че предполагам, че всички започват да осъзнават, че BCGAME и само лицензите на CURACAO като цяло са глупости? Те са направо крадци и измамници. Не трябва да им се позволява да имат каквито и да било платформи и трябва да бъдат затворени незабавно, преди да съсипят цялата онлайн казино индустрия за всички. Знам, че ако имах средствата да навредя на страните, които печелят от кражбите и измамите (всичко по-малко от честно и без използване на действителен случаен алгоритъм), това вече би било направено! Независимо дали е правителство или престъпна организация, и двете са почти еднакви.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябва да кажа, че ще изчакам заключението на жалбата да премине всички съдии. Проверих броя на подадените жалби на играчи и изглежда, че сумата е по-висока:

file

От друга страна, казиното е добре известно и утвърдено, повече играчи са склонни да подават повече оплаквания, бих казал. Всички са решени успешно.

Пожелавам ви справедливо и бързо решение, разбира се.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

да бе. Просто изглежда трудно за хората да бъдат директни и честни в наши дни. Гледайте техния канал за чат и залагане. Ще видите само оплакване и 0,00x.


Автоматичен превод:
преди 1 година

беее, оставиха ми сметката за проверка с 5000Usd, никой нищо не прави, не е представително, пълна липса на уважение

Автоматичен превод:
kiki2584
преди 1 година

сега те използват изкуствен интелект на сайта. Както за подкрепа, така и за преброяване на числата, за да може вероятността за справедливост да съответства на резултата! 100%! Те трябва да бъдат затворени. Изобщо не трябва да им се вярва.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

file И?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
grantbett22
преди 1 година

Съжалявам, но какво се опитваш да кажеш? И?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

това раздел за оплаквания или форум ли е? Като кого съжаляваш? Вие тук ли работите или сте случаен минувач?

"И?" Беше, защото сте написали „Това е предоставено в жалбата: kristina.s@casino.guru

И ако погледнете снимката, вече разбрах и изпратих по имейл преди 4 дни


Автоматичен превод:
grantbett22
преди 1 година

Това е форумът, както съм сигурен, че знаете - място, където всички са добре дошли да споделят своите прозрения и коментари.

аз? Аз съм администратор/модератор. Може би, ако използвате пълни изречения и вземете предвид факта, че се опитвам да ви подкрепя, докато жалбата е в процес, няма да водим този разговор. 🙂

Позволете ми да поясня, че нямам достъп до имейла на Кристина, само отговорих на предишния ви въпрос (за да ви помогна), вижте printscreen:

file

Отговаряйки "И", нямах друг избор освен да ви попитам за значението, тъй като разговорът беше като:

ВИЕ: „До какъв имейл да изпратите?"

АЗ: „Посочено е в жалбата: kristina.s@casino.guru "

Вие и?"

Това е просто недоразумение и нямам нищо против.

Все пак само лек намек. Ако щракнете върху името на подателя в съобщението, ще бъдете насочени към публикацията, на която подателят отговаря. Това е доста полезно в някои ситуации.

Сега по-добре ли е? Надявам се. Приятно прекарване!


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Ако сте подкрепяли, благодаря ви и греша за недоразумението.

Написах "и?" Тъй като отговорихте „предоставено е в жалбата" дни след като вече бях изпратил имейл. Направо съм на ръба и си помислих, че ако си „агент" на или за тези измамници, не исках да се изкарваш, сякаш не съм направил нещата правилно, когато всъщност съм го направил и така нататък, ако ме разбираш. .

просто не съм като някои клиенти, от които могат да крадат. Аз съм от типа, който ще се задушава за това, което са направили, и ще мисли прекалено много за това как някой би отмъстил. Трябва да се обърнем към съда по въпроса, защото те не биха отговорили на писмо с искане. Бил съм и разбирам достатъчно съд, за да знам, че честен съдия лесно би отсъдил в моя полза и вероятно би поискал повече от тях, отколкото всъщност поисках. Така че ще изчакам да видя как ще се развие. Но ако не ми бъдат възстановени, не мога да позволя такива неща да се случват дори в малък мащаб, така че ще се накарам да направя каквото трябва, също така да направя такъв голям проблем и изявление за цялата индустрия и правителството на Кюрасао . Неизбежно бих загубил живота си, за да се случи това, но не и преди да завъртя топката.


Автоматичен превод:
grantbett22
преди 1 година

Това е добре - без вреда. 🙂

Ще напусна тази дискусия, ако предпочитате по този начин, няма проблем. Не исках да разпалвам огъня.

Просто ме уведоми, ако имаш нужда от нещо, става ли?

Автоматичен превод:
1...3 4 5...19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини