О, това е тъжно, много съжалявам за това!
Надявам се, че сте преодоляли всичко?
Oh that's sad,so sorry about that!
I hope you've gotten over everything?
Да, защото спечелих много повече онлайн сега за 22 години. Освен това имам много скъпа кола 2000 Roush Етап 2 Подписан вътре от Джак Руш от nascar
Yep,becouse ive won alot more online now in 22 years.Also i have a very pricy car 2000 Roush Stage 2 Signed inside from Jack Roush of nascar
Здравейте,
обясниха ли ти защо са ти направили това? Ако разбрах правилно, все още има оставен активен баланс във вашата казино сметка, нали?
Hello,
have you been explained why they did this to you? If I got it correctly, there is still an active balance left on your casino account, right?
Бих казал, че само играчи, които се интересуват от бонуси, трябва да използват този код 🙂
Някакви свързани правила, които играчите трябва да имат предвид?
I'd say that only players interested in bonuses should use this code 🙂
Any associated rules the players should keep in mind?
Здравейте. Как да депозирам в игри
Hello. How to deposit in games
helo.pano po mag deposit sa games
Вместо това би било по-добре да депозирате в прилично казино 🙂.
Следвайте правилата и условията или потърсете поддръжка за допълнителна помощ.
Would be better to deposit in a decent casino instead 🙂.
Follow the terms and conditions or ask support for further assistance.
Мислите ли, че наистина има нещо общо с BC.GAME? 🙂
Do you think it has really something to do with BC.GAME? 🙂
Здравейте, изпратих KYC преди 3 дни до BC Game, те ме помолиха да отключа акаунта си, но до момента той остава блокиран. Бих искал отново да имам достъп до него, какво да правя?
Hello, I sent the KYC 3 days ago, to BC Game, they asked me to unlock my account, but until now it remains blocked. I would like to be able to access it again, what do I do?
Здравейте, изпратих KYC преди 3 дни до BC Game, те ме помолиха да отключа акаунта си, но до момента той остава блокиран.
Бих искал отново да имам достъп до него, какво да правя?
може ли някой да ми помогне
Hello, I sent the KYC 3 days ago, to BC Game, they asked me to unlock my account, but until now it remains blocked.
I would like to be able to access it again, what do I do?
Can someone help me?
Вашият акаунт е бил блокиран, преди да бъдете помолени да завършите KYC или след като сте изпратили документите си? В случай, че проверката е неуспешна, се съмнявам, че ще отворят акаунта отново
Your account was blocked before you were requested to complete KYC or after you submitted your documents? In case the verification failed, I doubt they will open the account again
Здравейте.
Струва ми се странно, че казиното ще ви помоли да си отворите сметка. По-вероятно е акаунтът ви да е в процес на проверка в момента. Ако го издържите, имате право на теглене.
Уверете се, че сте изпратили всички необходими документи, KYC е много важен процес и понякога просто се нуждае от повече време.
Дръж ни в течение!
Hello.
I find it strange the casino would ask you to open an account. More likely, your account is under verification now. If you pass it, you're entitled to withdrawal.
Ensure you sent all the necessary documents, KYC is a very important process, and sometimes it just needs more time.
Keep us posted!
Не е нормално казино първо да блокира акаунт и след това да поиска верификация, обикновено акаунтите се блокират, ако проверката е неуспешна. Както каза Радка, ако вече сте изпратили документите си, просто изчакайте, може да отнеме няколко седмици, ако акаунтът ви бъде потвърден, той трябва да бъде отворен отново и тегленето да бъде обработено без големи неудобства и ако проверката е неуспешна, тогава казиното ще ви уведоми
It's not normal for a casino to first block an account and then ask for verification, usually accounts are blocked if the verification fails. Like Radka said, if you already sent your documents just wait, it can take some weeks, if your account gets verified it should be reopened and withdrawal processed without major inconvenience and if the verification fails then the casino will let you know
Не мисля, че е непременно лош знак. Те не харесаха нещо в акаунта ви и го блокираха, но ако сте им изпратили всичко, което поискаха, все още има шанс да го отворят отново.
Спомням си, че когато работех в казино, някои акаунти бяха блокирани автоматично + поискани документи, например когато акаунтът влезе от същия IP адрес като някой друг, който вече е използван в казиното. Не трябваше да проверяваме това ръчно. Всичко ставаше автоматично и ако играчът не изпрати документите, оставаше затворен.
I don't think it's a necessarily bad sign. They didn't like something about your account so they blocked it, but if you sent them everything they requested, there's still a chance they'll reopen it.
I remember that when I worked in a casino, some accounts were blocked automatically + documents requested for example when the account logged in from the same IP address as someone else already used in the casino. We didn't have to check this manually. It was all done automatically and if the player didn't send the documents, then it remained closed.
Днес ми изпратиха имейл, че съм злоупотребил с бонуса на платформата и че имам няколко акаунта. Нямам друг акаунт в платформата и дори не съм злоупотребил с бонуса. Аз, например, препратих повече от 1000 души към сайта, нямам причина да се противопоставям на правилата.
Имам нужда от акаунта си обратно, там имаше много пари.
Today they sent me an email saying that I abused the platform bonus and that I had multiple accounts. I don't have another account on the platform and I didn't even abuse the bonus. I, for example, referred more than 1000 people to the site, I have no reason to go against the rules.
I need my account back, there was a lot of money in there.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.