НачалоФорумКазинаBC.Game Casino - обща дискусия

BC.Game Casino - обща дискусия (страница 2)

 от Blazin9s
|
72 928 преглеждания 389 отговора |
|
1 2 3...20

Е, бившият ми реши да избяга с най-добрия ми приятел и взе това, което беше останало

Автоматичен превод:
cobra562

О, това е тъжно, много съжалявам за това!

Надявам се, че сте преодоляли всичко?

Автоматичен превод:
Hafsat

Да, защото спечелих много повече онлайн сега за 22 години. Освен това имам много скъпа кола 2000 Roush Етап 2 Подписан вътре от Джак Руш от nascar

Автоматичен превод:

Това казино на мен 10k. Изхвърлиха ме от акаунта ми

Автоматичен превод:
bertipier

Здравейте,

обясниха ли ти защо са ти направили това? Ако разбрах правилно, все още има оставен активен баланс във вашата казино сметка, нали?


Автоматичен превод:

За най-добро изживяване в BC.game използвайте код: vipbonussignup , когато се регистрирате

Автоматичен превод:
kcolvin2929

Бих казал, че само играчи, които се интересуват от бонуси, трябва да използват този код 🙂

Някакви свързани правила, които играчите трябва да имат предвид?

Автоматичен превод:

добре

Автоматичен превод:

Здравейте. Как да депозирам в игри

Автоматичен превод:
okey123

Вместо това би било по-добре да депозирате в прилично казино 🙂.

Следвайте правилата и условията или потърсете поддръжка за допълнителна помощ.

Автоматичен превод:
cobra562

Наистина ли?! Това се случи и с мен. Мисля, че BC.GAME прави това с хората...

Автоматичен превод:
aliensatoshi

Мислите ли, че наистина има нещо общо с BC.GAME? 🙂

Автоматичен превод:
Daniel

Здравейте, изпратих KYC преди 3 дни до BC Game, те ме помолиха да отключа акаунта си, но до момента той остава блокиран. Бих искал отново да имам достъп до него, какво да правя?


Автоматичен превод:

Здравейте, изпратих KYC преди 3 дни до BC Game, те ме помолиха да отключа акаунта си, но до момента той остава блокиран.


Бих искал отново да имам достъп до него, какво да правя?


може ли някой да ми помогне

Автоматичен превод:
pedrohfm99

Вашият акаунт е бил блокиран, преди да бъдете помолени да завършите KYC или след като сте изпратили документите си? В случай, че проверката е неуспешна, се съмнявам, че ще отворят акаунта отново

Автоматичен превод:
pedrohfm99

Здравейте.

Струва ми се странно, че казиното ще ви помоли да си отворите сметка. По-вероятно е акаунтът ви да е в процес на проверка в момента. Ако го издържите, имате право на теглене.

Уверете се, че сте изпратили всички необходими документи, KYC е много важен процес и понякога просто се нуждае от повече време.

Дръж ни в течение!

Автоматичен превод:
SunsetGaze

Първо беше блокиран и поискаха KYC.

Автоматичен превод:
pedrohfm99

Не е нормално казино първо да блокира акаунт и след това да поиска верификация, обикновено акаунтите се блокират, ако проверката е неуспешна. Както каза Радка, ако вече сте изпратили документите си, просто изчакайте, може да отнеме няколко седмици, ако акаунтът ви бъде потвърден, той трябва да бъде отворен отново и тегленето да бъде обработено без големи неудобства и ако проверката е неуспешна, тогава казиното ще ви уведоми

Автоматичен превод:

Първо беше блокиран и поискаха KYC.

Автоматичен превод:

Не мисля, че е непременно лош знак. Те не харесаха нещо в акаунта ви и го блокираха, но ако сте им изпратили всичко, което поискаха, все още има шанс да го отворят отново.

Спомням си, че когато работех в казино, някои акаунти бяха блокирани автоматично + поискани документи, например когато акаунтът влезе от същия IP адрес като някой друг, който вече е използван в казиното. Не трябваше да проверяваме това ръчно. Всичко ставаше автоматично и ако играчът не изпрати документите, оставаше затворен.

Автоматичен превод:
Daniel

Днес ми изпратиха имейл, че съм злоупотребил с бонуса на платформата и че имам няколко акаунта. Нямам друг акаунт в платформата и дори не съм злоупотребил с бонуса. Аз, например, препратих повече от 1000 души към сайта, нямам причина да се противопоставям на правилата.


Имам нужда от акаунта си обратно, там имаше много пари.

Автоматичен превод:
1 2 3...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини