преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BC.Club Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
След няколко успешни тегления вече не мога да вляза в акаунта си. Така последната ми заявка за теглене не беше обработена и загубих достъп до сметката си с добра сума пари.
Ще се актуализира, ако има нещо.
After several successful withdrawals, I can no longer log in to my account. Thus, my last withdrawal request was not processed and I lost access to my account with a good amount of money.
Will update if anything.
Здравейте. Съжаляваме да научим, че имате такъв проблем. Получихте ли имейл от поддръжката защо акаунтът ви е блокиран? Понякога казината биха направили подобно нещо, когато работят по проверката. Разбира се, те трябва да ви информират, преди да го направят. Кога точно сте поискали оттеглянето?
Hello. Sorry to hear you've got this kind of issue. Did you get any email from the support why was your account blocked? Sometimes casinos would do such thing whenever they are working on the verification. Of course they should inform you before doing so. When exactly have you requested the withdrawal?
здрасти
Свързах се с техен представител, който ми каза, че „акаунтът изглежда е в нарушение на правилата за контрол на риска на платформата". Това е доста смешно, тъй като не наруших никакви правила и спечелих честно.
По отношение на времето за теглене, предишните тегления бяха обработени за максимум 10 часа.
Hi.
I contacted their representative who told me that "the account appears to be in violation of the platform's risk control rules". This is pretty funny since I didn't break any rules and won fair and square.
Regarding the withdrawal time, the previous withdrawals were processed in maximum 10 hours.
Здрасти. Така че се радвам, че имаш малко информация за случващото се. Въпреки че сега не сте съвсем сигурни защо "разследват" вашия случай или какво може да се е случило, което е причинило всичко това. Винаги е добре да си сътрудничите с казиното и може би да изчакате няколко дни, докато са готови да ви дадат малко повече информация. Възможно ли е това? Засега просто трябва да изчакаме официалния резултат, смятам. След като бъде започната такава проверка на риска, не бих взел под внимание извършени преди това тегления. От решаващо значение е да разберете какво е накарало казиното да се съсредоточи толкова върху вашия акаунт точно сега. Просто казано, ако преминете разследването, бих казал, че не трябва да има други възражения срещу изплащането на последното. Уверете се, че ни държите в течение, моля.
Hi there. So I'm glad you got some information about what is happening. Even though now you are not exactly sure why are they "investigating" your case, or what could happened that caused all this. It is always good to cooperate with the casino and maybe wait a few days until they are ready to give you some more information. Would that be possible? For now, we just have to wait for the official outcome, I reckon. Once such a risk check is initiated, I would not take previously completed withdrawals into account. It's crucial to understand what made the casino so focused on your account right now. Simply put, if you pass the investigation, I'd say there should be no other objections to paying out the last one. Make sure to keep us posted, please.
Здравей. Имаше ли някаква актуализация с вашия депозит, моля? Виждам оплакването ви тук и мога да ви уверя, че нашият екип ще разбере какво точно се случва с вашия депозит. Ако имате нещо ново от казиното, моля, дръжте нас и нашия екип за оплаквания в течение. 🙏
Hello there. Was there any update with your deposit, please? I can see your complaint here and I can assure you that our team will find out what exactly is happening with your deposit. If you have anything new from the casino, please keep us and our complaint team updated. 🙏
Все още никога не е кредитиран, опитах да изпратя съобщение до казиното в Twitter обмисляне, но без отговор.
Still never credited, tried messaging the casino on Twitter considering but no response.
Опитахте ли да им изпратите някаква поща? Виждам, че сте написали, че поддръжката на живо не работи, но трябва да я има, просто не 24/7.
Депозирали ли сте в това казино в миналото?
Както и да е, както Роми каза, нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация и се надяваме да разберем къде е проблемът.
Ако имате някаква актуализация, уведомете ни.
Did you try to send them some mail ? I see you wrote that live support is not working, but it should be there, just not 24/7.
Have you deposited to this casino in the past ?
Anyway, as Romi said, our team will try to help you with your situation and hopefully we will find out where the problem is.
If you have any update, let us know.
това е буквално мястото, където техният чат на живо ви отвежда и няма имейли на уебсайта, никога не съм депозирал за това до сега и никога повече няма да го направя. Изпратих им съобщение в Twitter и няма отговор.
this is literally where their live chat takes you, and there is no emails on the website, I've never deposited on this until well now, and never will again. I messaged them on Twitter and no response.
Виждам ясно, пробвах го сам и беше абсолютно същото. И аз не намерих имейл, само един, който те посочват като бизнес имейл.
Що се отнася до това да не депозираш повече тук, не те обвинявам, ако съм честен, вероятно бих бил на същото мнение.
Въпреки това, както казах, ще трябва да изчакаме и да видим докъде ще стигне екипът ни и какво ще открие, защото предполагам, че не получавате отговор, защото се опитвате и засега нищо.
Надявам се всичко да се нареди и накрая да се получи добре.
Ще ти стискам палци. 🤞
I can clearly see, I tried it myself and it was exactly the same. I didn't find an email either, just one that they list as a business email.
As for not depositing here anymore, I don't blame you if I'm honest, I'd probably be of the same opinion.
However, as I said, we will have to wait and see where our team gets to and what they find out, because I suppose you are not getting an answer because you are trying and so far nothing.
I hope that everything will be sorted out and turn out well in the end.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Единственият начин да се свържете с тях е телеграм каналът им.
The only way to reach them is their telegram channel.
Обикновено бих се радвал за теб, но в този случай ситуацията не ми харесва много.
Бихте ли могли да информирате Томас? Просто използвайте тази връзка 👈, моля.
Липсата на подкрепа е нещо, което приемам доста сериозно, така че засега бих казал, че трябва да се надяваме, че ще останете там без такава нужда. В това отношение не мога да избия процеса на проверка от ума си. 🤞
Е, пожелавам ви късмет!
Normally, I would be happy for you, but in this case, I don't like the situation much.
Could you please inform Tomas? Just use this link 👈, please.
Lack of support is something I take quite seriously, so for now, I'd say we have to hope you'll make your stay there without such a need. In that regard, I can't get the verification process out of my mind. 🤞
Well, wish you luck!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.