ФорумКазинаBC.Club Casino - обща дискусия

BC.Club Casino - обща дискусия

преди 10 месеца от roku
|
1293 преглеждания 15 отговора |
|
преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BC.Club Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 10 месеца

След няколко успешни тегления вече не мога да вляза в акаунта си. Така последната ми заявка за теглене не беше обработена и загубих достъп до сметката си с добра сума пари.

Ще се актуализира, ако има нещо.

Автоматичен превод:
roku
преди 10 месеца

Здравейте. Съжаляваме да научим, че имате такъв проблем. Получихте ли имейл от поддръжката защо акаунтът ви е блокиран? Понякога казината биха направили подобно нещо, когато работят по проверката. Разбира се, те трябва да ви информират, преди да го направят. Кога точно сте поискали оттеглянето?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

здрасти

Свързах се с техен представител, който ми каза, че „акаунтът изглежда е в нарушение на правилата за контрол на риска на платформата". Това е доста смешно, тъй като не наруших никакви правила и спечелих честно.

По отношение на времето за теглене, предишните тегления бяха обработени за максимум 10 часа.

Автоматичен превод:
roku
преди 10 месеца

Здрасти. Така че се радвам, че имаш малко информация за случващото се. Въпреки че сега не сте съвсем сигурни защо "разследват" вашия случай или какво може да се е случило, което е причинило всичко това. Винаги е добре да си сътрудничите с казиното и може би да изчакате няколко дни, докато са готови да ви дадат малко повече информация. Възможно ли е това? Засега просто трябва да изчакаме официалния резултат, смятам. След като бъде започната такава проверка на риска, не бих взел под внимание извършени преди това тегления. От решаващо значение е да разберете какво е накарало казиното да се съсредоточи толкова върху вашия акаунт точно сега. Просто казано, ако преминете разследването, бих казал, че не трябва да има други възражения срещу изплащането на последното. Уверете се, че ни държите в течение, моля.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Моят депозит никога не е кредитиран и буквално няма онлайн поддръжка.

Автоматичен превод:
jakeutley19
преди 9 месеца

Здравей. Имаше ли някаква актуализация с вашия депозит, моля? Виждам оплакването ви тук и мога да ви уверя, че нашият екип ще разбере какво точно се случва с вашия депозит. Ако имате нещо ново от казиното, моля, дръжте нас и нашия екип за оплаквания в течение. 🙏

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Все още никога не е кредитиран, опитах да изпратя съобщение до казиното в Twitter обмисляне, но без отговор.

Автоматичен превод:
jakeutley19
преди 9 месеца

Опитахте ли да им изпратите някаква поща? Виждам, че сте написали, че поддръжката на живо не работи, но трябва да я има, просто не 24/7.

Депозирали ли сте в това казино в миналото?

Както и да е, както Роми каза, нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация и се надяваме да разберем къде е проблемът.

Ако имате някаква актуализация, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

file това е буквално мястото, където техният чат на живо ви отвежда и няма имейли на уебсайта, никога не съм депозирал за това до сега и никога повече няма да го направя. Изпратих им съобщение в Twitter и няма отговор.

Автоматичен превод:
jakeutley19
преди 9 месеца

Виждам ясно, пробвах го сам и беше абсолютно същото. И аз не намерих имейл, само един, който те посочват като бизнес имейл.

Що се отнася до това да не депозираш повече тук, не те обвинявам, ако съм честен, вероятно бих бил на същото мнение.

Въпреки това, както казах, ще трябва да изчакаме и да видим докъде ще стигне екипът ни и какво ще открие, защото предполагам, че не получавате отговор, защото се опитвате и засега нищо.

Надявам се всичко да се нареди и накрая да се получи добре.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
jakeutley19
преди 9 месеца

Единственият начин да се свържете с тях е телеграм каналът им.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Моят депозит най-накрая отиде там, но все още съм много скептичен, като какво беше дори това?

Автоматичен превод:
jakeutley19
преди 9 месеца

Обикновено бих се радвал за теб, но в този случай ситуацията не ми харесва много.

Бихте ли могли да информирате Томас? Просто използвайте тази връзка 👈, моля.

Липсата на подкрепа е нещо, което приемам доста сериозно, така че засега бих казал, че трябва да се надяваме, че ще останете там без такава нужда. В това отношение не мога да избия процеса на проверка от ума си. 🤞

Е, пожелавам ви късмет!

Автоматичен превод:
roku
преди 9 месеца

защо темка брат? добре бк?

Автоматичен превод:
GODENKOR
преди 8 месеца

направи няколко заключения и след това реши да хвърли няколко хиляди долара

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини