преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bally Bet Casino Ontario - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Регистрирахте се, когато тяхното казино беше одобрено от AGCO в Канада.
Първият път, когато играх на техния сайт, получих много директни губещи игри с нулеви изплащания, без скатери, без изскачащи бонус завъртания, депозит след депозит със слаби изплащания на играта и нито едно теглене.
Свързал се с чат на живо, който те имат, Агентът не би предложил бонус и искаше да прекрати чата.
Преживявайки споменатото, докато играех на сайта им, реших да си дам почивка. След като се върнах, успях да изтегля малка сума от $40, задържайки малко средства в сметката си, след това нищо друго освен прави игри с нулеви изплащания, без скатери и 14 депозита по-късно от същите глупости, отново се свързах с чата на живо, само за да чуя има ли нещо, с което мога да ви помогна и отново, не се предлага бонус, така че отново се активира пауза.
Според мен за играчите, които решат да играят в BetBally, вие сте били предупредени, но вие решавате.
Signed up when their Casino was approved by AGCO in Canada.
The first time playing on their site, I received lots of straight losing games of zero payouts, no scatters, no bonus spins popping up, deposit after deposits of poor game payouts and not one withdraw.
Contacted live chat, which they do have, the Agent, wouldn't offer a bonus and wanted to end the chat.
Experiencing the mentioned while playing on their site, I decided to take a break. Upon returning, I managed to withdraw a tiny amount of $40 kept some funds in my account, then nothing but straight games of zero payouts, no scatters and 14 deposits later of the same crap, I contacted live chat again, only to hear is there something I can help you with and again, no bonus offered, so again activated a break.
In my opinion for Players that decide to play on BetBally, you were warned, but you decide.
Нищо освен проблеми с всички игри, независимо дали са слот или настолни игри. Получавам едно след друго съобщения за грешка, изискващи изключване и рестартиране.
Не препоръчвам BallyBet Ontario
Nothing but problems with all games regardless if it is a slot or table games. I am getting one error message after another requiring a shut down and restart.
I do not recommend BallyBet Ontario
Изобщо не е забавно. Може би сте докладвали в казиното? Както се казва в прегледа , чатът не е наличен през цялото време...
Опитвам се да разбера нивото на подкрепа, което евентуално бихте могли да получите. 🤔
Not fun at all. Have you reported to the casino, perhaps? As the review says chat is not available the whole time...
I'm trying to find out the level of support you might possibly get. 🤔
Здравей Радка.
Десетки пъти съм чатил и говорил с тях. Същата стара история. Изчистете хронологията си на сърфиране, направете пълен рестарт и това трябва да се погрижи за нещата. Не мога да съм сигурен дали това се случва на други или не, но според мен Ballybet трябва да затвори дефектните слотове, докато проблемите не бъдат решени.
Като цяло съм математик, но ми се струва, че всеки път, когато съм принуден да извърша затваряне, шансовете ми за победа намаляват.
Всеки съвет ще бъде високо оценен.
Hello Radka.
I have chatted and talked to them dozens of times. Same old story. Clear your browsing history, do a full restart and that should take care of things. I can't be certain if this is happening to others or not, but in my mind Ballybet should shut the defective slots down until the problems are resolved.
I am by any stretch a mathematician but it would seem to me that every time I a forced to perform a shut down that my odds of winning are decreased.
Any advice would be greatly appreciated.
Здравейте.
Когато сме изправени пред технически проблем, забелязан от потребител, предлагаме същото. Въпреки че не сме казино, най-честите нарушители остават същите (кешове, бисквитки, файлове с временна памет, съхранявани в хронологията на браузъра и т.н.).
Боя се, че няма нищо, което все още да не сте чули. 🙁 Разбирам също така, че някой може да е подозрителен относно игрите при тези обстоятелства, в такъв случай опитайте да споделите опита си с доставчика на играта.
Съгласен съм, че казиното не трябва да предлага неправилно работещи игри, въпросът е колко други са публикували повторно проблемите като вас.
Съжалявам, че го казвам, но не е по силите ми да ви помогна.
Само едно крайно решение, изтеглете баланса и спрете да играете там. Имайки предвид напускането, срещали ли сте някога подобни проблеми, докато играете в друго казино? 🤔
Hello.
When we are facing a technical issue spotted by a user we suggest the same. Even though we are not a casino the most common troublemakers still remain the same (caches, cookies, temporary memory files stocked in the browser history, and so on).
I fear there is nothing you have not yet heard. 🙁 I also understand one may be suspicious about the games under these circumstances, in such a case try to share your experiences with the game provider.
I agree the casino should not offer malfunctioning games, the question is how many others have reposted the issues as you have.
I'm sorry to say that, but it is not within my power to help you.
Just one ultimate solution, withdraw the balance and stop playing there. Considering leaving, have you ever encountered similar issues while playing in a different casino? 🤔
Какъв браузър използвате? Имах същия проблем с други сайтове за игри, превключете към chrome, ако вече използвате Chrome, опитайте друг браузър, след което влезте. Изчистването на каквото и да било не прави нищо, освен изчистване на вашата история и запазена информация.
What browser are you using? I experienced that same issue with other gaming sites, switch to chrome, if you are already using Chrome, try another browser, then login. Clearing anything doesn't do anything but clear your history and saved info.
Е, както казах, не мога да направя много.
Ние не сме техническа поддръжка.
Можете да поискате от казиното да настрои видеообаждане, за да споделите екрана си, показвайки всички опити, които сте направили.
Well, as I said not much I can do.
We are not technical support.
You may ask the casino to set a video call to share your screen showing all attempts you have made.
Можете ли да ми кажете лицензиращия орган на казиното, за да мога да попълня формуляр за оплакване?
Can you tell me the casino's licensing authority so I can fill out a complaint form?
Μπορείτε να μου πείτε την αδειοδότημενη αρχή του καζίνο ώστε να μπορώ να συμπληρώσω φόρμα παραπόνων;
Можете ли да ми кажете лицензиращия орган на казиното, за да мога да попълня формуляр за оплакване?
Can you tell me the casino's licensing authority so I can fill out a complaint form?
Μπορείτε να μου πείτε την αδειοδότημενη αρχή του καζίνο ώστε να μπορώ να συμπληρώσω φόρμα παραπόνων;
Казиното е лицензирано от iGaming Ontario.
Ако трябва да научите повече за лиценза, можете да го намерите в това ръководство . 🙂
Но защо искате да подадете жалба за случилото се в казиното?
The casino is licensed by iGaming Ontario.
If you need to know more about the license, you can find it in this guide. 🙂
But why do you want to lodge a complaint about what happened at the casino?
Съжалявам, грешен лицензиращ орган на 1 go casino, искам също да знам формуляра за оплакване
Sorry, wrong licensing authority of 1 go casino, I also want to know the complaint form
Συγνώμη λάθος την αδειοδότημενη αρχή του 1 go casino θέλω να ξέρω και την φόρμα καταγγελίας
какво? Искате ли някакъв формуляр, където можете да попълните жалба за това казино към този лиценз, правилно ли разбирам?
Или сте направили грешка и не сте искали да подадете жалба срещу това казино?
What? Would you like some form where you can fill in a complaint about this casino to this license, do I understand correctly?
Or did you make a mistake and didn't want to file a complaint against this casino?
Бих искал да знам лицензиращия орган на това казино, за да мога да подам жалба.
I would like to know the licensing authority of this casino so I can file a complaint.
Θα ήθελα να μάθω την αδειοδότημενη αρχή του συγκεκριμένου καζίνο ώστε να κάνω καταγγελία
Мислите ли, че това споменато казино има проблеми? Играли ли сте тук или не? 🙂
Do you think this mentioned casino has any issues? Have you played here or not? 🙂
Да, играл съм в тяхното казино, шансовете са ужасни, но опитайте ги. Бих искал вашето мнение и опит, ако решите да играете на техния сайт.
Yes, I have played on their casino, the odds are horrible, but try them. I would like your opinion and experience if you do decided to play on their site.
Никога не успях да потвърдя и да изтегля, въпреки че опитах съгласно разпоредбите и след това се свързах с тях и те ми казаха, че проверката и тегленето на акаунта са анулирани. Закриха сметката, без да върнат депозитите и никога не бях информиран защо тегленето е отменено или защо сметката е затворена и депозитите ми не са върнати.
I was never able to verify and withdraw even though I tried according to the regulations and then contacted them and they told me that the account verification and withdrawal were canceled. They closed the account without returning the deposits and I was never informed why the withdrawal was canceled or why the account was closed and my deposits were not returned.
Δεν μπόρεσα ποτέ να κάνω επαλήθευση και ανάληψη ενώ προσπάθησα σύμφωνα με τους κανονισμούς και στην συνέχεια επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν πως ακυρώθηκε η επαλήθευση του λογαριασμού και η ανάληψη κλείσανε τον λογαριασμό χωρίς να γίνει η επιστροφή των καταθέσεων και δεν ενημερώθηκα ποτέ ούτε γιατί ακυρώθηκε η ανάληψη ούτε γιατί έκλεισε ο λογαριασμός και δεν μου επιστράφηκαν οι καταθέσεις
Открих, че оплакването е загуба на време, най-добре е да накарате казиното да реши проблема. Притежавам 3 имота, така че загубата на $100 не е нищо за мен и съм играл в над 100 казина, някои проблеми с тях, но си правя бележки и след това продължавам. Колко от джоба си загуби?
I found complaining is a waste of time, best to get the casino to fix the issue. I own 3 properties so losing a $100 isn't anything to me and I have played on over 100 casinos, some issues with them, but I make notes, then move on. How much out of pocket did you lose?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.