ФорумКазинаB казино измамно

B казино измамно

преди 2 години от zeeeeeee1987
|
7371 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години

Здравейте на всички, имах печалба от R1300, която беше налична за теглене, направих теглене само за да разбера, че е отхвърлено.... имах дълга дискусия с няколко агенти, които ми казаха, че е отказ, след това те отказаха да отговорят на моите имейли или заявки.

Сега, ако имаше waiger бонус, който не ми беше позволено да тегля, той щеше да каже бонус средства и това каза налични средства за теглене R1300 може ли някой, моля, да ми помогне

Автоматичен превод:
zeeeeeee1987
преди 2 години

Здравейте,

можете ли да поставите връзката към казиното, моля? Не можах да го намеря в нашия списък.

Доколкото разбирам, вие сте взели някакъв бонус и не сте изпълнили изискването за залагане за първи път, така че тегленето беше отхвърлено. За съжаление не разбирам останалото. Просто се уверете, че сте завършили залагането, тегленето отговаря на правилата за бонус, като максимално теглене, и акаунтът ви е потвърден.

Можете ли да посочите кой бонус сте взели, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка

Според моята жалба, когато исках да го изтегля, казах, че наличната сума за теглене е R1300 и нищо върху сумата на бонуса. Смешното е, че все още оставих малко средства, с които да играя. Така че не се опитах да изтегля всичко, което имаше, просто вярвам в справедливостта, така че искам парите ми да бъдат изплатени. Все още не мога да повярвам, че това ще се случи, никога имах проблем с депозирането на пари за игра, но когато се случи тази измама, няма да го оставя там. Дължат ми пари и аз ги искам. Ако не бъркам, имаше 10 безплатни завъртания, за които те говорят. И те искат да запазят моите R1300, не съм сигурен, но това е смешно, ако ми показа налична сума за теглене, така че това е да открадна парите на хората, сега също съм виждал много хора със същия проблем, така че това трябва да е измамен начин за правене на нещата.

Автоматичен превод:
преди 2 години

https://www.bcasino.com/en

Автоматичен превод:
zeeeeeee1987
преди 2 години

Благодаря ти за линка.

Не мога да видя, че сте изпратили жалбата преди ( тук ли подадохте?), нито получих информация за условията на бонуса.

Сигурен съм, че разбирането на условията на бонуса е много важно в този случай.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка

Благодаря за отделеното време и вярвам, че сте прави по отношение на познанията за правилата и условията. Просто не съм съгласен да открадна парите си, ако е имало някаква причина да играя повече и да не мога да тегля защо това не е подчертано в секцията за теглене? включително факта, че казиното tusk ви показва и подчертава факта, че не можете да изтеглите нищо, когато залагате. тогава също с bcasino те показаха налична сума за теглене защо да показват моята налична сума за теглене, ако не беше налична за теглене? Това е сенчесто ... от разбирате какво казвам, още веднъж не съм доволен и няма да поддържам този сайт отново или да препоръчам други хора. Чувствам, че ако това беше случай на мое залагане, тогава добавете средствата си в раздела за игри и ме оставете да играя защо искате да подмамите хората да теглят, ако това никога не е било опция и тогава вашите правила и условия вече не са точни и ще има бъди дупка...


Автоматичен превод:
преди 2 години

Вие част ли сте от тяхната група?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вие част ли сте от тяхната група?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Радка не е част от тяхната група,

Тя е администратор на тази платформа и един от представителите на казино гуру, който ще ви помогне да разрешите вашите проблеми/проблеми с казината, ако са се отнесли несправедливо с вас, също така тази платформа ви помага да знаете в кое казино е безопасно да играете и тези, които не са.


Надяваме се да видите проблема си разрешен, можете да подадете жалба.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Хафсат

Благодаря ви за отговора, как да пренеса това на следващото ниво, тъй като съм сигурен, че се случват сенчести неща, както е обяснено.

Моля, помогнете ми да оправя това

Автоматичен превод:
Hafsat
преди 2 години

Хафсат, благодаря ти за коментарите. След „справяне" с Lucky Creek, не бих се съмнявал, че биха могли да създадат сайт за отговор „черупка" и да отговарят на запитвания, сякаш идват от обективна страна – в противен случай, известно още като „измама".....


Радка, благодаря и за откровените ти отговори; Все още ще преследвам парите, които ми дължат от Лъки Крийк. На този етап нямам нужда от допълнителните $1200, които ми дължат (но те все още ми дължат, но искат да подчертаят пред другите трудностите при карането на организации като Lucky Creek да направят „правилното нещо".


И благодаря на всички ви за препоръките кои сайтове са уважавани - или за онлайн хазарт, или за „безплатни" игри.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Моля, помогнете какво да правя

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте! И проверих Vostok Casino, играх онлайн игри за игрални автомати и знаете ли, при първото ми преживяване в RV Casino Vostok спечелих много пари, дори докато бях в Русия

Автоматичен превод:
преди 2 години

?

Автоматичен превод:
zeeeeeee1987
преди 2 години

Има раздел за оплакване, където въвеждате казиното и записвате оплакването си, администраторът ще прегледа оплакването ви и ще ви помогне да се свържете с казиното, след което вие ще комуникирате за разрешаването на оплакването си.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Отбелязано благодаря

Автоматичен превод:
Geneva321
преди 2 години

Виждам, че казиното не е отговорило на жалбата ви тук, предполагам, че ще трябва да се свържете с неговия лицензиращ орган и да изпратите жалбата си до тях.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка

Благодаря за отделеното време и вярвам, че сте прави по отношение на познанията за правилата и условията. Просто не съм съгласен да открадна парите си, ако е имало някаква причина да играя повече и да не мога да тегля защо това не е подчертано в секцията за теглене? включително факта, че казиното tusk ви показва и подчертава факта, че не можете да изтеглите нищо, когато залагате. тогава също с bcasino те показаха налична сума за теглене защо да показват моята налична сума за теглене, ако не беше налична за теглене? Това е сенчесто ... от разбирате какво казвам, още веднъж не съм доволен и няма да поддържам този сайт отново или да препоръчам други хора. Чувствам, че ако това беше случай на мое залагане, тогава добавете средствата си в раздела за игри и ме оставете да играя защо искате да подмамите хората да теглят, ако това никога не е било опция и тогава вашите правила и условия вече не са точни и ще има бъди дупка...


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей zeeeeeee1987,

Първо, все още се опитвам да разбера какъв бонус сте взели и какви правила са били приложени - Можете ли да ми отговорите, моля? Не знам това, защото не съм служител на казино, разбирате ли?

За съжаление всяко казино вероятно работи на различна платформа, което означава, че бонусите и визуалните ефекти, дори правилата ще бъдат различни. Играта в едно казино няма да бъде същото изживяване като играта в друго.

Винаги проверявайте правилата на казиното, както и правилата за бонусите, те най-вероятно са различни в различна група.

Проверих прегледа на BCasino , за да открия, че има две казина, които намерихме свързани:

file

Ще проверя жалбата ви веднага щом имам възможност, в момента чака да бъде разгледана, така че не мога да проверя какво има вътре.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Хафсат, благодаря ти за коментарите. След „справяне" с Lucky Creek, не бих се съмнявал, че биха могли да създадат сайт за отговор „черупка" и да отговарят на запитвания, сякаш идват от обективна страна – в противен случай, известно още като „измама".....


Радка, благодаря и за откровените ти отговори; Все още ще преследвам парите, които ми дължат от Лъки Крийк. На този етап нямам нужда от допълнителните $1200, които ми дължат (но те все още ми дължат, но искат да подчертаят пред другите трудностите при карането на организации като Lucky Creek да направят „правилното нещо".


И благодаря на всички ви за препоръките кои сайтове са уважавани - или за онлайн хазарт, или за „безплатни" игри.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Ако някога искате да отворите отново жалбата си, подадена срещу Lucky Creek, можете да го направите, съжалявам, че приключи така, едва ли е честно.

Ще се радваме да чуем за всеки възможен напредък, за предпочитане тук - във вашата тема .

Всеки опит се оценява, посещавайте ни често, за да поддържате връзка с новите казина и репутацията им🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Радка (моля, предайте и на сънародниците Zeeeeeee1987 & Hafsat във вашия сайт);

Получих още един половинчат отговор от Lucky Creek по-рано днес – след това им даде доста директен отговор тази вечер (вторник, 25 октомври 2022 г.). Без никакво известие по имейл до мен, Lucky Creek съвсем наскоро обработи исканото теглене в банковата ми сметка, както трябваше да се случи преди МЕСЕЦИ.

„Готовното" от тях: ПЛАТИХ за участие в щатски долари и НАЙ-НАКРАЯ ми бяха „възстановени" в канадски долари – значително процентно намаление. По скала с пет звезди сега бих ги оценил с ........ по-малко от една звезда по скала с пет звезди. Те пропиляха моето време (както и собственото си време и ресурси) за това, което трябваше да е обикновена транзакция. Мнозина щяха да се откажат, но аз съм последователен и откровен, така че нямаше да ги оставя да се измъкнат.

На този етап не ме интересува намалението на $$ (което може да е било част от цялостната им бизнес стратегия). Най-накрая получих исканото теглене. Забележка: Сигурен съм, че са натрупали лихва върху средствата, които са били задържани.....

Thx, Casino Gurus Folks - тук..!! Майк С.

Автоматичен превод:
Geneva321
преди 2 години

Здравей Майк,

Казиното успя ли да обясни защо са изпълнили тегленето в канадски долари? Знам, че писахте, че не ви интересува намалението, просто чувствам, че трябваше да ви бъде казано поне някакво обяснение. Така че нямам търпение да знам.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини