ФорумКазинаb-bets не плаща

b-bets не плаща

преди 1 година от drrojo
|
2637 преглеждания 7 отговора |
|
преди 1 година

На 9 ноември поисках теглене на средства за 5000 евро, което беше одобрено от казиното b-bets.com, след това не знаех повече за парите си, след 50 дни все още не съм получил парите в моята банка сметка .

Писах им и те ми поискаха банковото извлечение, за да докажа какво исках. Това беше преди 10 дни, след това вече не отговаряха.

Вярвам, че това казино няма пари да ми плати, имам 200 000 евро в моята сметка за b-bets и сделката беше ужасна, откакто спечелих пари, когато загубих сделката, беше много добра.

Потребителско име: drrojo

справка за теглене: 636b014d83c69

Автоматичен превод:
drrojo
преди 1 година

Здравейте, това е доста дълго време и доста голяма печалба, бих казал. Даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат KYC и да продължат с тегленето. Не е редно да бъдете игнорирани по този начин, така че ако няма развитие, не се колебайте да подадете жалба . Някои от нашите колеги от екипа по оплаквания ще се погрижат за вас. Позволете ми любезно да ви попитам, акаунтът ви вече беше ли напълно потвърден? Моля, дръжте ни в течение. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви много за отговора.

Казвам ви, акаунтът ми е верифициран повече от година, спечелих голяма награда с тях (почти 270 000 евро) и те имат ограничението да плащат максимум 5000 евро на месец. Тази сума се изплащаше всеки месец, но през последните 2-3 месеца беше различно и плащанията се забавяха на 25-30 дни и лечението започна да е различно.

Например сега ми поискаха банковото извлечение, за да докажа, че не съм получил парите, изпратих им го преди 10 дни и повече не ми отговориха.

Декемврийското теглене, което направих, е задържано 15 дни и не обясняват защо.

Автоматичен превод:
drrojo
преди 1 година

Здрасти,

Виждам, че вече сте изпратили жалбата, това дава възможност на нашия екип да разгледа тези забавяния вместо вас. Сега просто се придържайте към жалбата и предоставете всички свързани съобщения, когато бъдете помолени, моля.

Надявам се обаче, че този проблем е само временен. 👍



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, преди около 1 месец направих теглене на €955 от b-bets и изпратих всички възможни банкови извлечения, шофьорска книжка, договор за наем и т.н., но след известно време изведнъж прочетох, че потребителят ми е спрян. Изпратих съобщение и попитах, а те казаха, че съм "изневерил" и попитах дали мога дори да си върна депозираната сума, така че отговорът беше, че не мога, защото съм "изневерил".

Автоматичен превод:
snuggerud18
преди 1 година

Здравейте, съжалявам да науча за вашата ситуация. Бих искал да попитам дали вашият акаунт е напълно потвърден или все още не е завършен KYC. Натрупахте ли печалбите си с реални пари или бонус?

Доста странно е, че внезапно са ви блокирали акаунта.

Както и да е, жалбата чака вашата актуализация , така че Ник може да използва следващия ви отговор.

Възможно ли е това?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, разбира се, мога да актуализирам информацията, когато чуя, играх с истински пари и доколкото мога да преценя, потребителят ми беше напълно верифициран

Автоматичен превод:
snuggerud18
преди 1 година

Да, благодарим ви, че ни дадохте и отговорите тук, но първият приоритет в този случай е оплакването. Ник може да използва отговорите на въпросите си там, за да може ситуацията ви да се развие. Бихте ли могли да добавите информация там и да отговорите на въпроса?

Освен това казиното обясни ли ви какво имат предвид под измама? Какво конкретно си нарушил?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини