ФорумКазинаAztec Wins Casino - обща дискусия

Aztec Wins Casino - обща дискусия

преди 2 години от maryusbabanu1998
|
3703 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Aztec Wins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

здравейте, имам 1 седмица, откакто се опитвам да изтегля парите си, но те отхвърлиха банковото ми извлечение на monzo за доказателство за адрес. Изпращам им имейли всеки ден и няма отговор.. какво мога да направя?

Автоматичен превод:
maryusbabanu1998
преди 2 години

Здравейте,

добре, може да се случи. Знаете ли защо е отхвърлен, моля?

Можете ли да предоставите нещо подобно като доказателство за адрес, моля? Да кажем някаква сметка за комунални услуги, нещо, което е адресирано лично до вас?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Не знам защо..те не уточняват в имейла.Нямам сметки за комунални услуги на мое име..те искат само банково извлечение или сметка за доказателство.

Автоматичен превод:
maryusbabanu1998
преди 2 години

Е, вярвам, че сметката, която споменахте, означава сметката за комунални услуги, за която говорех.

Адресът, посочен в банковото ви извлечение, същият ли е като адреса, който сте попълнили, докато регистрирате акаунта, моля?

Проверих секцията с често задавани въпроси „ Как да потвърдя акаунта си? " и открих това:

„Можете да потвърдите акаунта си, като изпратите следното:


Документ за самоличност със снимка - шофьорска книжка или паспорт

Доказателство за адрес - сметка за комунални услуги или банково извлечение от последните 3 месеца

Доказателство за метод на плащане – например снимка на вашата регистрирана карта(и), показваща името и последните 4 цифри.


Преминете към страницата „Моят акаунт", щракнете върху „Данни за акаунта". На тази страница ще можете да видите раздел „Статус на потвърждение", който изброява документите за потвърждение, необходими за вашия акаунт, и статуса на всеки един от тях.

Доказателство за самоличност - това е вашият документ за самоличност със снимка, като шофьорска книжка или паспорт. Връзката „Предоставяне" ще ви пренасочи, за да можете да качите документа си безопасно. Ще трябва да направите ясна снимка и „селфи" изображение. След като приключите, ще бъдете пренасочени обратно към вашия акаунт. Можете да проверите състоянието на вашия качен документ обратно на страницата „Данни за акаунта". Имайте предвид, че ако сте на настолен компютър, първоначално ще ви бъде предоставен QR код, който да сканирате с мобилния си телефон, след което следвайте инструкциите на екрана.

Доказателство за адрес – Отидете на връзката „Предоставяне", разположена до вашето доказателство за адрес. След това ще бъдете пренасочени към уебсайт, където можете да се свържете автоматично с вашия доставчик на комунални услуги. Това означава, че няма нужда да изпращате снимки! Въпреки това, ако вашият доставчик не е показан, не се притеснявайте – просто щракнете върху връзката „Не виждам моите доставчици" и ще можете да качите снимка или PDF документ чрез нашата услуга „Качване на документи" – моля, позволете 3 работещи дни, за да бъде прегледано от нашия екип.

Методи на доказателство за плащане – Отидете на връзката „Предоставяне", разположена до вашето доказателство за плащания. След това ще бъдете отведени до страницата за качване, където можете да изберете кой документ искате да качите и да ни изпратите. Ако предоставяте карта, моля, уверете се, че средните 8 цифри са покрити от съображения за сигурност.

Съвети:

Всички документи, качени на уебсайта, трябва да бъдат JPG, PNG или PDF файлове.

Уверете се, че всички документи са ясни, за да можем да проверим вашите данни.

Моля, изчакайте 3 работни дни, за да прегледаме всички документи, качени на уебсайта. Любезно ви молим да ни изпратите имейл само след като това време изтече.

Винаги можете да приложите нашите по-безопасни инструменти за хазарт към акаунта си (напр. да си вземете почивка) – това няма да повлияе на баланса или способността ви да бъдете потвърдени.

Ако имате проблеми с някое от горните, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка."

Можете ли да потвърдите, че сте направили всичко по съответния начин, моля?


Моля, уведомете ме.



Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

да, адресът от моя акаунт е същият в банковото извлечение. Играя в много онлайн казина и никога не ми се е случвало това преди. filefile

Автоматичен превод:
maryusbabanu1998
преди 2 години

Благодаря Ви за актуализацията.

Сигурни ли сте също, че изпълнявате всички условия, описани в имейла? 4 видими ъгъла, не по-стари от 3 месеца и т.н.?

Ако смятате, че всичко е наред от ваша страна, мисля, че трябва да подадете жалба и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини