преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с AZNbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.
Може би ще е по-полезно да предоставим допълнителни подробности. Интересно ми е как казиното открадна парите ви? Бихте ли обяснили, моля?
Не питам просто от любопитство, разбираш ли? Може би има начин да се помогне, но за това е необходимо поне правилно обяснение. 🙂
Maybe it would be more useful to provide further details. I'm interested to know how did the casino steal your money? Could you please explain?
I'm not just asking out of curiosity, you know? Maybe there is a way to help out, but for that, at least a proper explanation is needed. 🙂
Моят акаунт в aznbet беше ограничен (блокиран акаунт), поради това, че правех депозит чрез криптовалута в моя акаунт в aznbet, така че запазих крипто адреса за лесен депозит.
Акаунтът ми беше блокиран, погрешка депозирах средства в същия блокиран акаунт, защото запазих адреса, когато акаунтът ми беше нормален. От тях изпращам контактите по имейл, но нямам решение.
My aznbet account was limited ( blocked account ), due to I used to make deposit via cryptocurrency in my aznbet account so I saved the crypto address for easy deposit.
My account was blocked, I mistakenly deposited fund in the same blocked account because I saved the address when my account was normal. Since them,I have the emailing the contacts in but no solution.
Така че технически вие сте направили грешка. Добре, вземи това.
Сега идва важната част, какво е последното изявление, което получихте от казиното по този въпрос, моля?
Някой някога отговарял ли ти е?
So, technically it was you who made a mistake. Ok, get that.
Now comes the important part, what is the last statement you got from the casino on this subject, please?
Has anyone ever responded to you?
Всеки път, когато изпращах имейл на info@azn.bet, support@azn.bet или чат на живо, всички те ме насочваха към отдела за сигурност. Ако изпратих имейл на отдела за сигурност, те ще отговорят (букмейкърът си запазва правото да откаже залог от физическо лице без причина)
Ако отговоря, че всичко, от което се нуждая, е просто решение да върна парите си или да отворя сметката, позволете ми да ги изтегля .. те няма да отговорят отново.
Моля, наистина се нуждая от помощ, за да върна средствата си в портфейла си с криптовалута или по друг начин
Any time I emailed the info@azn.bet , support@azn.bet or live chat, they all refer me to security department. If I emailed the security department, they will reply ( the bookmaker reserves the right to refuse a bet from an individual without any reason)
If I replied back that all I need is just a solution to return back my money or open the account let me withdraw it ..they won't reply again.
Please I really need a help to get my funds back to my cryptocurrency wallet or any other means
Сега наистина се притеснявам, защото ми звучи като спортни залагания.
Както и да е, въпросът изглежда е, че "случайно" сте депозирали пари в затворена или по някакъв начин ограничена сметка. Правилно ли взех тази част, моля?
Е, изпратете жалбата, ако смятате, че казиното не е напълно компетентно да разреши проблема ви, но трябва да добавя, че ние не се ангажираме с оплаквания, свързани със спортни залагания. 🙁
Опитайте късмета си с жалбата тук:
https://casino.guru/complaints/create
Now, I'm really worried, because it sounds like sports betting to me.
Anyway, the point seems to be that you "accidentally" deposited money into a closed or somehow restricted account. Did I take this part correctly, please?
Well, submit the complaint if you believe the casino is not fully competent in solving your issue, but I must add we do not get engaged in sports betting-related complaints. 🙁
Try your luck with the complaint here:
https://casino.guru/complaints/create
Ето защо наистина имам нужда от помощ. Наистина умирам от депресия. Моля 🙏 🙏 🙏 помогнете ми
This is why I really need help. Am really dying of depression. Please 🙏 🙏 🙏 help me out
За съжаление направих максимума.
Останете съсредоточени върху жалбата и не мислете напред, няма нужда да се тревожите толкова много. Стореното сторено.
Със сигурност се надявам, че жалбата ще ви послужи най-добре! Но честно казано, единствената поддръжка, която мога да ви предложа сега, е моята клавиатура.
Ако трябва да "поговорим", аз съм тук поне веднъж на ден.
Sadly, I did my maximum.
Stay focused on the complaint, and do not think ahead no need to get so worried. What's done is done.
I certainly hope the complaint will serve you best! But frankly, the only support I can offer you now is my keyboard.
If you need to "talk", I'm here at least once per day.
Това означава ли, че парите ми са загубени или все още имам надежда
Does that means that, my money is lost or I still have hope
Със сигурност не знам. Аз не работя в казино. Най-добрият начин е да изчакате жалбата да приключи.
I certainly do not know. I do not work in the casino. The best way is to wait for the complaint to reach its end.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.