Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаAZNbet Casino - обща дискусия

AZNbet Casino - обща дискусия

 от ifebuche646
|
2 030 преглеждания 11 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с AZNbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Компанията е измамна компания, всичко, което искам е възстановяване на откраднатите ми пари от aznbet

Автоматичен превод:

Хората не трябва да се регистрират в компания aznbet, защото самата компания е измамник

Автоматичен превод:
ifebuche646

Може би ще е по-полезно да предоставим допълнителни подробности. Интересно ми е как казиното открадна парите ви? Бихте ли обяснили, моля?

Не питам просто от любопитство, разбираш ли? Може би има начин да се помогне, но за това е необходимо поне правилно обяснение. 🙂

Автоматичен превод:
Radka

Моят акаунт в aznbet беше ограничен (блокиран акаунт), поради това, че правех депозит чрез криптовалута в моя акаунт в aznbet, така че запазих крипто адреса за лесен депозит.

Акаунтът ми беше блокиран, погрешка депозирах средства в същия блокиран акаунт, защото запазих адреса, когато акаунтът ми беше нормален. От тях изпращам контактите по имейл, но нямам решение.

Автоматичен превод:
ifebuche646

Така че технически вие сте направили грешка. Добре, вземи това.

Сега идва важната част, какво е последното изявление, което получихте от казиното по този въпрос, моля?

Някой някога отговарял ли ти е?

Автоматичен превод:
Radka

Всеки път, когато изпращах имейл на info@azn.bet, support@azn.bet или чат на живо, всички те ме насочваха към отдела за сигурност. Ако изпратих имейл на отдела за сигурност, те ще отговорят (букмейкърът си запазва правото да откаже залог от физическо лице без причина)

Ако отговоря, че всичко, от което се нуждая, е просто решение да върна парите си или да отворя сметката, позволете ми да ги изтегля .. те няма да отговорят отново.

Моля, наистина се нуждая от помощ, за да върна средствата си в портфейла си с криптовалута или по друг начин

Автоматичен превод:
ifebuche646

Сега наистина се притеснявам, защото ми звучи като спортни залагания.

Както и да е, въпросът изглежда е, че "случайно" сте депозирали пари в затворена или по някакъв начин ограничена сметка. Правилно ли взех тази част, моля?

Е, изпратете жалбата, ако смятате, че казиното не е напълно компетентно да разреши проблема ви, но трябва да добавя, че ние не се ангажираме с оплаквания, свързани със спортни залагания. 🙁

Опитайте късмета си с жалбата тук:

https://casino.guru/complaints/create




Автоматичен превод:
Radka

Ето защо наистина имам нужда от помощ. Наистина умирам от депресия. Моля 🙏 🙏 🙏 помогнете ми

Автоматичен превод:
ifebuche646

За съжаление направих максимума.

Останете съсредоточени върху жалбата и не мислете напред, няма нужда да се тревожите толкова много. Стореното сторено.

Със сигурност се надявам, че жалбата ще ви послужи най-добре! Но честно казано, единствената поддръжка, която мога да ви предложа сега, е моята клавиатура.

Ако трябва да "поговорим", аз съм тук поне веднъж на ден.

Автоматичен превод:
Radka

Това означава ли, че парите ми са загубени или все още имам надежда

Автоматичен превод:
ifebuche646

Със сигурност не знам. Аз не работя в казино. Най-добрият начин е да изчакате жалбата да приключи.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини