преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Asperino Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, не мога да отворя слотове в asperino casino може ли някой да ми каже какво ми трябва за конкретен играч или браузър?
Hi I can't open the slots at asperino casino can someone tell me what I need for a particular player or browser?
Hi ich kann bei asperino casino die slots nicht öffnen kann mir jemand sagen was ich da für einen bestimmten Player oder Browser brauche?
Здравейте, пробвах няколко браузъра, нито една слот игра не ми работи. Почти изглежда, че има някакъв сложен проблем. Ще попитам нашия екип от изпитатели. Въпреки това бъдете много внимателни, това казино има почти най-ниската възможна репутация, не бих препоръчал никакъв депозит там.
Hello, I tried several browsers no slot game worked for me. It almost seems there is some complex problem. Will ask our tester team. However be very cautious, this casino has almost the lowest possible reputation, I would not recommend any deposit there.
Здравейте, пробвах няколко браузъра, нито една слот игра не ми работи. Почти изглежда, че има някакъв сложен проблем. Ще попитам нашия екип от изпитатели. Въпреки това бъдете много внимателни, това казино има почти най-ниската възможна репутация, не бих препоръчал никакъв депозит там.
Hello, I tried several browsers no slot game worked for me. It almost seems there is some complex problem. Will ask our tester team. However be very cautious, this casino has almost the lowest possible reputation, I would not recommend any deposit there.
Здравейте отново, според информацията от екипа на тестери, би било най-добре да се свържете директно с казиното и да ги попитате за препоръчан браузър. Може също да научите, че има някои технически проблеми, поради което повечето от слотове няма да се отварят.
Hello again, according to information from tester team, it would be best to contact the casino directly and ask them for recommended browser. You may also learn that the there are some technical issues, therefore most of slots game would not open.
Здравей Радка да проблема е там платих 50 евро и сега нищо не мога да направя с него
И операторите на казино не пишат обратно
Значи парите ми изчезнаха сега? 🙁
Hi Radka yes the problem is I paid 50 euros there and now I can't do anything with it
And the casino operators don't write back
So is my money gone now? 🙁
Hi Radka ja das Problem ist ich habe dort 50 Euro eingezahlt und kann damit jetzt überhaupt nichts machen
Und die casino Betreiber schreiben nicht zurück
Also ist mein Geld jetzt weg?🙁
О, разбирам, депозирахте 50 € и от сега не можете да играете нито една игра, която харесвате. Освен това поддръжката ви игнорира. Това никак не е добре. Както виждам, жалбата ви е затворена като неразрешена, което се дължи основно на най-пасивността на казиното... Това конкретно казино вече има много ниска репутация, така че съжалявам, но парите ви са изчезнали, изглежда 🙁
Моля, ако планирате да играете другаде, проверете внимателно казиното предварително, за да избегнете тази липса на уважение в бъдеще.
Oh I see, you deposited 50€ and since now you have not been able to play any game you like. Plus support ignores you. This is not good at all. As I can see your complaint has been closed as unresolved, which is mainly due to casino's passivenest... This specific casino has already very low reputation, so I am sorry, but your money are gone, it seems 🙁
Please, if you plan playing elsewhere, check the casino carefully in advance so you can avoid this lack of respect in the future.
Ако казиното не реагира на вас, нито на нас, тогава едва ли можем да направим нищо по въпроса, освен да намалим рейтинга на казиното, за да предупредим другите играчи. Както можете да видите, това казино вече има рейтинг от 0,4/10, така че това вече трябва да служи като голямо предупреждение за всички, които обмислят да играят там.
Те също работят без валиден лиценз, този, който представят, е фалшив, така че няма лицензиращ орган, на който да се оплаквате 😕
If the casino doesn't react to you, neither to us, then we can't hardly do anything about it except lowering the casino's rating in order to warn other players. As you can see, that casino already has a rating of 0.4/10 so that should already serve as a big warning to everyone who's considering to play there.
They also operate without any valid license, the one they present is fake so there's no licensing authority you could complain to 😕
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.