ФорумКазинаArgoCasino - обща дискусия

ArgoCasino - обща дискусия

преди 2 години от vtechustler
|
2211 преглеждания 8 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ArgoCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 месеца

Бих искал да попитам дали казиното все още съществува? Чакам плащане от 82 евро повече от година, казиното спря да отговаря на имейлите ми.

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 3 месеца

Здрасти!

Повече от година, каза? Какво ви отне толкова време да стигнете до тук, ако нямате нищо против да попитам? Смятам, че сте доста активен член на форума, така че какво се обърка с този? Знаеш ли, колкото по-дълго чакаш, толкова по-студена е пистата.

Е, доколкото мога да преценя, уебсайтът работи, въпреки че трябва да отбележа опасно ниския му индекс на безопасност .

Питам от любопитство: все още ли виждате тегленето в сметката си? Или кога точно казиното спря да ви отговаря? 🤔


Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Да, все още виждам, че плащането е наредено, но все още не е постъпило в сметката ми

Чух, че казиното има проблеми с несъстоятелността и ми беше наредено да изчакам плащането, но това продължава толкова дълго, че се чудя дали казиното все още работи изобщо

Имате ли контакт с представители на казино?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 3 месеца

От това, което виждам, не сме имали оплаквания от казиното от дълго време и всички те завършиха със статус - забавено плащане, неизвестен статус .

Така че не съм изненадан, честно казано, и вие вероятно също попадате в тази категория. Кога казиното спря да ви отговаря и какво беше последното нещо, което ви казаха като част от вашето теглене?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

От доста време не съм получавала отговор от тях, в началото ми писаха да изчакам плащането, а сега като им пиша изобщо не ми отговарят

Имате ли някакви данни за контакт, за да разберете дали възнамеряват да ми платят?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 3 месеца

От това, което видях, имаме някакви контакти. Мислили ли сте да подадете жалба? Въпреки че не съм сигурен къде ще ви отведе това, тъй като споменахте, че случаят е от преди година.

Опитахте ли да въведете отново тегленето или не направихте нищо с парите?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Здравейте

Парите все още се изплащат

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 2 месеца

Здравейте, виждам, че е минало доста време. Разгледах също оплакванията, които това казино има срещу себе си и повечето от тях имат този статус: забавено плащане, неизвестен статус .

Все пак бих ти препоръчал да отвориш жалбата, но се опасявам, че няма да свърши по същия начин.

Досега не сте получили никакъв отговор от казиното относно тегленето?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини