преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ArgoCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Бих искал да попитам дали казиното все още съществува? Чакам плащане от 82 евро повече от година, казиното спря да отговаря на имейлите ми.
I would like to ask if the casino still exists? I have been waiting for the payment of 82 euros for over a year, the casino has stopped responding to my emails.
Chcialbym zapytac czy kasyno jeszcze wogole isnteje ? juz ponad rok czekam na wyplate 82 euro ,kasyno przestalo wogole odpowiadac na moje emaile
Здрасти!
Повече от година, каза? Какво ви отне толкова време да стигнете до тук, ако нямате нищо против да попитам? Смятам, че сте доста активен член на форума, така че какво се обърка с този? Знаеш ли, колкото по-дълго чакаш, толкова по-студена е пистата.
Е, доколкото мога да преценя, уебсайтът работи, въпреки че трябва да отбележа опасно ниския му индекс на безопасност .
Питам от любопитство: все още ли виждате тегленето в сметката си? Или кога точно казиното спря да ви отговаря? 🤔
Hi there!
Over a year, you said? What took you so long to get here, if you don't mind me asking? I consider you quite an active forum member, so what went wrong with this one? You know, the longer you wait, the colder the track.
Well, as far as I can tell, the website is functional, though I have to point out its dangerously low safety index.
I'm asking out of curiosity: can you still see the withdrawal in your account? Or when exactly did the casino stop responding to you? 🤔
Да, все още виждам, че плащането е наредено, но все още не е постъпило в сметката ми
Чух, че казиното има проблеми с несъстоятелността и ми беше наредено да изчакам плащането, но това продължава толкова дълго, че се чудя дали казиното все още работи изобщо
Имате ли контакт с представители на казино?
Yes, I still see that the payment has been ordered, but it has not yet reached my account
I heard that the casino has problems with insolvency and I was ordered to wait for the payment, but it has been going on for so long that I wonder if the casino is still operating at all
Do you have any contact with casino representatives?
Tak,caly czas widze ze wyplata jest zlecona jednak do tej pory nie dotarla na moje konto
Slyszalem ze kasyno ma problemy z wyplacalnoscia i nakazano mi czekac na wyplate jednak trwa to juz tak dlugo ze zastanawiam sie czy wogole kasyno nadal funkcjonuje
Czy maja panstwo wogole jakis kontakt z przedstawicielami kasyna ?
От това, което виждам, не сме имали оплаквания от казиното от дълго време и всички те завършиха със статус - забавено плащане, неизвестен статус .
Така че не съм изненадан, честно казано, и вие вероятно също попадате в тази категория. Кога казиното спря да ви отговаря и какво беше последното нещо, което ви казаха като част от вашето теглене?
From what I can see, we haven't had a complaint with the casino for a long time and they all ended up with the status- delayed payment, unknown status.
So I'm not surprised, to be honest, and you probably fall into that category as well. When did the casino stop responding to you and what was the last thing they told you as part of your withdrawal ?
От доста време не съм получавала отговор от тях, в началото ми писаха да изчакам плащането, а сега като им пиша изобщо не ми отговарят
Имате ли някакви данни за контакт, за да разберете дали възнамеряват да ми платят?
I haven't received any response from them for a long time, at the beginning they wrote back saying that I should wait for the payment to be received, and now when I write to them they don't respond at all
Do you have any contact details to find out if they intend to pay me?
Już dawno nie dostałem od nich żadnej odpowiedzi,na początku odpisywali że należy czekać a wypłata dojdzie a teraz gdy do nich pisze już wogole nie odpowiadają
Czy mają państwo do nich jakiś kontakt żeby się dowiedzieć czy mają zamiar mi wypłacić ?
От това, което видях, имаме някакви контакти. Мислили ли сте да подадете жалба? Въпреки че не съм сигурен къде ще ви отведе това, тъй като споменахте, че случаят е от преди година.
Опитахте ли да въведете отново тегленето или не направихте нищо с парите?
From what I've seen, we have some contacts. Have you thought about filing a complaint ? Although I'm not sure where that would get you, since you mention it's a year old case.
Did you try to re-enter the withdrawal or did you do nothing with the money ?
Здравейте
Парите все още се изплащат
Hello
The money is still being paid
Witam
Pieniądze nadal są w trakcie realizacji wyplaty
Здравейте, виждам, че е минало доста време. Разгледах също оплакванията, които това казино има срещу себе си и повечето от тях имат този статус: забавено плащане, неизвестен статус .
Все пак бих ти препоръчал да отвориш жалбата, но се опасявам, че няма да свърши по същия начин.
Досега не сте получили никакъв отговор от казиното относно тегленето?
Hi, I see it's been quite a while. I also looked at the complaints that this casino has against itself and most of them have this status: delayed payment unknown status.
However, I would also recommend you to open the complaint, but I'm afraid it won't end in the same way.
So far you have not received any response from the casino regarding the withdrawal ?
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.