преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Ardente Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Никога не съм печелил нищо...ще съм платил няколко 5000 евро и операторите ви третират като риба...ще изчакам връщането на парите и няма да плащам повече...измама в казиното.. .slots никога не плащат... ако поискате от операторите обяснения за бонусите, те се дразнят и ви дават невярна информация... повече не трябва да плащате в това казино
I've never won anything...I'll have paid a few 5,000 euros and the operators treat you like a fish...I'll wait for the cashback and won't pay anymore...a casino scam...slots never pay... if you ask the operators for explanations on the bonuses they get annoyed and give you incorrect information ... you should no longer pay on this casino
non ho mai vinto nulla...avrò versato qualche 5000 euro e gli operatori ti trattano con pesci in faccia...aspetterò il cashback e non verserò piu...un imbroglio di casino...le slot non pagano mai...se chiedi spiegazioni alle operatrici sui bonus si scocciano e ti danno indicazioni non corrette...non si dovrebbe più versare su sto casino
Съжалявам да чуя, че не сте имали късмет.
Това, което ме притеснява е, че поддръжката трябва да има добра ориентация в правилата и бонусите. 🤔 Кой друг трябва да обяснява на играчите тогава?
Вярваме, че приятелската и услужлива поддръжка е един от ключовете за управлението на популярно казино.
Sorry to hear that you have not been lucky.
What makes me worried is that the support should possess a good orientation in rules and bonuses. 🤔 Who else should explain to players then?
We believe that friendly and helpful support is one of the keys to operating a popular casino.
Здравейте, току-що се регистрирах в casino ardente, преди да играя, искам да потвърдя акаунта си, но ме иска 12-цифрен телефонен номер, а моят плюс префиксът на държавата е 11.
как може да се реши?
Hello, I just registered at casino ardente, before playing I want to confirm my account, but it asks me for a 12-digit phone number, and mine plus the country prefix is 11.
how can it be solved?
Hola, me acabo de inscribir en casino ardente, antes de jugar quiero confirmar mi cuenta, pero me pide un número de teléfono con 12 dígitos, y el mío más el prefijo del país son 11.
¿ cómo se puede solucionar?
Но как да потвърдя телефонния си номер, ако го имам с повече цифри?
But how do I confirm my phone number, if I have it with more digits?
Pero como confirmo mi número de teléfono, si lo ide con más dígitos?
Здравейте, току-що се регистрирах в casino ardente, преди да играя, искам да потвърдя акаунта си, но ме иска 12-цифрен телефонен номер, а моят плюс префиксът на държавата е 11.
как може да се реши?
Hello, I just registered at casino ardente, before playing I want to confirm my account, but it asks me for a 12-digit phone number, and mine plus the country prefix is 11.
how can it be solved?
Hola, me acabo de inscribir en casino ardente, antes de jugar quiero confirmar mi cuenta, pero me pide un número de teléfono con 12 dígitos, y el mío más el prefijo del país son 11.
¿ cómo se puede solucionar?
Здравейте, мисля, че най-доброто нещо, което можете да направите, е да попитате казиното как можете да разрешите проблема си, тъй като те ще имат повече информация. Опитахте ли да попитате поддръжка или чат на живо как можете да коригирате този проблем?
Hi, I think the best thing to do would be to ask the casino how you can solve your problem, as they will have more information. Have you tried asking support or live chat how you can fix this issue ?
Здравейте, нещо конкретно за бонуса за регистрация ли имате предвид? Видях, че има бонус за добре дошли в казиното.
Бихте ли ми казали малко повече?
Hi, do you mean something specific about the sign up bonus ? I saw that there is a welcome bonus in the casino.
Could you tell me a bit more ?
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.