преди 3 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Aposta.La Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Казиното ви изключва от платформата, когато едва ви плаща малко. Слотовете ... или с безплатна игра, или по начин, по който продължавате да играете ... и след това ... вече не ви плаща нищо и консумира целия ви кредит ... Вече направих няколко оплаквания и те обвиняват хората от Pragmatic Play директно казват, че казиното е възложено на външни изпълнители и че не могат да направят нищо по въпроса ... истински срам ... Опитах изображения и видеоклипове като доказателство ... Вярвам го. Те го правят с клиентите. Вече направих няколко оплаквания и продължава по същия начин, обвинявайки компаниите, които предоставят слотовете
The casino disconnects you from the platform when it barely pays you a little. The slots ... either with free play or in a way that you keep playing ... and after that ... it no longer pays you anything and consumes all your credit ... I have already made several complaints and they blame the people at Pragmatic Play directly saying that the casino is outsourced and that they cannot do anything about it ... a real shame ... I tried images and videos as proof ... I believe it. They do it with the clients I have already made several complaints and it continues the same blaming the companies that provide the slots
El casino te desconecta de la plataforma cuando apenas te paga Un poco. Los slot.… ya sea con juego gratis o de manera q vas jugando.. y luego de eso.… ya no te paga nada y te consume todo el crédito.…. Ya hice varias quejas y le hechas la culpa a la gente de pragmatic play directamente diciendo que el casino es tercerizado y q ello no pueden hacer nada.… una verdadera vergüenza.. tentó imágenes y videos como prueba.… fe lo. Hacen con los clientes ya hice varios reclamos y sigue en lo mismo culpando a las empresas provehedoras de los slot
Хм, така че става въпрос главно за факта, че след някаква малка печалба вече не можете да спечелите нищо в това казино, нали?
Не е приятно, разбирам, но казината винаги имат предимство пред играча, който в крайна сметка губи своите депозити. Победителят винаги е този, който няма пари за хазарт.
Предоставянето на снимки или знанието, че ще загубите, вероятно не е достатъчно доказателство и казината нямат голяма възможност да редактират RTP на слотове, защото би било невъзможно да го направят.
Така че, въпреки че съчувствам на вас и вашата ситуация, ако чувствате, че не можете да спечелите, най-доброто нещо, което можете да направите, е да опитате или изобщо да не играете.
Hmm, so it's mainly about the fact that after some small win you can't win anything in this casino anymore, yes?
It's not pleasant I understand, but casinos always have an advantage over the player who eventually loses his deposits. The winner is always the one who has no money to gamble with.
Providing some pictures or knowing that you're going to lose is probably not enough proof and casinos don't have much ability to edit RTP on slots, because it would be impossible to do so.
So even though I sympathize with you and your situation, if you feel like you can't win, the best thing to do is to give yourself a try or not play at all.
И на теория е така, когато ви плати малка награда, след това ви прекъсва връзката с платформата и продължавате да играете... но не ви плаща нищо друго... Както казах, имам изображения и видеоклипове и очевидно казиното винаги има предимство пред играча, но не трябва да е толкова очевидно или поне не толкова забележимо, защото мисля, че това не е начинът да се работи с клиентите... това е много очевидно и много забележимо вече.. .за мен това е подигравка, наистина.
And in theory it is like this when it pays you a small prize then it disconnects you from the platform and you continue playing... but it does not pay you anything else... As I said, I have images and videos, and obviously the casino always has an advantage over the player but it does not have to be so obvious or at least not so noticeable because I think that is not the way to deal with customers... it is very obvious and very noticeable already... for me it is a mockery, really.
Y en teoría es así cuando te paga un pequeño premio luego ya te desconecta de la plataforma y seguís jugando.. pero no te paga más nada…. Como te digo tengo imagines y videos, y obviamente q el casino siempre tiene ventaja sobre el jugador pero no tiene q ser tan evidente o x lo menos no tan notorio por qué creo que esa no es la manera de hacer con los clientes.. es muy evidente y muy notorio ya…para mí una burla la vd
Бих искал също да предложа оплакване, но ако става въпрос само за загуба, вероятно няма да стигнете много далеч с него. Хубаво е, ако играч се чувства така, но през повечето време накрая установявате, че казиното не контролира игрите или нещо подобно. Би било доста неприятно за тях.
Ако бяхте убедени, можете да опитате да подадете жалба, но не бих бил уверен в положителния резултат.
I'd also like to suggest a complaint, but if it's just about losing, you probably wouldn't get very far with it. It's a fine line if a player feels that way, but most of the time you end up finding out that the casino doesn't control the games or something like that. It would be quite a hassle for them.
If you were convinced you could try and file a complaint, but I wouldn't be confident of a positive outcome.
Подиграват се с клиентите... Не искам да вярвам, че толкова голяма и престижна компания като Pragmatic Play се занимава с този тип трикове... затова смятам, че това са трикове на казиното и определено ги използва в своя полза.
They make fun of the clients... I don't want to believe that a company as big and prestigious as Pragmatic Play is involved in this type of tricks... that's why I think it's tricks of the casino and it definitely uses them to its advantage.
Se burlan de los clientes… no quiero tampoco creer que una empresa tan grande y prestigiosa como pragmatic play esté involucrado en este tipo de mañas.. x eso creo q es a mi parecer mañas del casino y las utiliza definitivamente q su favor
Ако го коригираха, повярвайте ми, ще бъде много трудно и няма да имат капацитета да го направят.
Според мен е най-добре да забравите за това казино и да играете в тези, които са доказани от времето и играчите като надеждни.
Това вероятно би било най-разумното нещо.
If they were to adjust it, believe me, it would be very difficult and they wouldn't have the capacity to do it.
In my opinion, it would be best to forget about this casino and play in the ones that are proven by time and players to be reliable.
That would probably be the most sensible thing to do.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.