преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ApoloBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравей, прав си за липсата на чат на живо. Беше достъпен за известно време, но сега дори не мога да използвам чат на живо по някаква причина. Спечелих $200 и трябваше да направя минимален депозит от $10, за да тегля, което и направих. Агентите ми казаха да изпратя документи за проверка. Първо трябваше да кача доказателството си за адрес, документи за самоличност и да изпратя.
Чаках 3 дни...След като бях одобрен, все още не можех да тегля, след което трябваше да отида в чата на живо, за да получа парите, след което отново ми казаха да кача снимка с личната си карта. след това изчаках 3 дни, получих одобрение за това ... След това, след като се върнах към чата на живо, ми казаха отново! Да качите документ за доказателство за адрес със селфи. Сега чака одобрение, но не мога да вляза в чат на живо, за да говоря с агентите. Сега чакам 1 месец да тегля и все още не мога да тегля. Мога ли все пак да продължа нещата, защото не мисля, че искат да изтегля печалбите си, дори ако мога да си върна депозита, защото не съм играл, откакто депозирах, защото ги чакам. Изпратих доказателство за моите качвания и не мога да вляза в любовния чат, за да покажа доказателството за разговора с мен и агента
Hi you're right about live chat not being available. It was available for some time but now I can't even use live chat for some reason. I won $200 and was required to make a minimum deposit of $10 to withdraw, which I did. I've been told by the agents to send verification documents. First I had to upload my proof of address,ID documents and send.
Waited for 3days...After being approved I still couldn't withdraw then I had to go to live chat to get the money then again I was told to upload a picture holding my ID. then I waited 3days I got approved for that ... Then after going back to live chat I was told again ! To upload a document of proof of address with a selfie. Waiting now to be approved but can't go in live chat to speak to the agents. Like now I'm waiting 1month to withdraw and still can't withdraw. Is there anyway I can take things further because I don't think they want me to withdraw my winnings even if I can get back my deposit because I haven't played since I deposit because I'm waiting on them. I sent prove of my uploads and I can't log into love chat to show the proof of the conversation with me and the agent
Здравейте.
Радвам се, че откри този форум! Наистина изглежда, че сте преминали през много в това казино.
Така че, без допълнително забавяне, предлагам да подадете жалба веднага. Или поне това бих направил.
Както виждам, вече сте запознати с тази функция, така че ви желая бързо решение! 🤞🤞
Hello.
I'm glad you found this forum! It truly sounds like you've been through a lot in this casino.
So, without further delay, I suggest submitting a complaint right away. Or I would do that, at least.
As I can see, you're already familiar with this feature, so I wish you a quick resolution! 🤞🤞
Добър ден. След като публикувах, отидох в казиното и подадох жалба, че не мога да се свържа с поддръжката, за да говоря с агент, и изведнъж успях след жалбата си. След това говорих с агент и учтиво й казах, че ще запиша разговора ни и след това ще продължа нещата, защото почти го имах, защото трябваше да чакам почти 2 месеца за теглене. Тогава следващият агент ми каза, че трябва да депозирам отново, защото не съм депозирал, използвайки правилния метод за депозиране. Секунди след като ми изпрати това съобщение, той ми каза да изпратя банковите си данни, за да приключим с това и веднага получих парите. Много ви благодаря, момчета, за продължаващата ви подкрепа с моето оплакване, тъй като не бих могъл да го направя без Гуру и техния екип!!! Много любов от мен. Успях да изтегля средствата си от казиното, но определено няма да ги използвам отново по каквато и да е причина, защото опитът ми беше лош
Good Day. After I posted I went in the Casino and filed a complaint that I couldn't get in the support to speak to an agent and suddenly I could after my complaint. Then I spoke to an agent and politely told her that I will be recording our conversation and then take things further because I just about had it because I had to wait nearly 2months for an withdrawal. Then the next agent told me I have to deposit again because I didn't deposit using the right deposit method. Seconds after sending me that message he told me to send my bank details to get it over with and immediately I got the money. Thank you guys so much for your continued support with my complaint as I couldn't have done it without Guru and their team!!! Much love from me. I managed to withdraw my funds from the casino but I'm definitely not using them again for any reason whatsoever because my experience was bad
Това е страхотно!
Искам да кажа, радвам се, че все пак те потвърдиха. Надяваме се, че казиното ще работи по процеса, така че няма да са необходими подобни оплаквания 🙂.
Говорейки за жалбата, предадох информацията.
Благодаря ви за оценката! Ако някога срещнете играчи в подобна ситуация, би било чудесно, ако можете да ги изпратите по нашия път. 😉
Приятен ден!✨
That's great!
I mean, I'm glad you were verified after all. Hopefully, the casino will work on the process so no similar complaints will be needed 🙂.
Speaking about the complaint, I passed on the info.
Thank you for your appreciation! If you ever come across any players in a similar situation, it would be great if you could send them our way. 😉
Have a nice day!✨
Имам нужда от помощ при теглене, не ми позволява да тегля дори след като документите са одобрени за проверка, не ми позволява да тегля
I need help with withdrawal it’s not letting me withdraw even after the documents got approved for verification not letting me withdrawal
За съжаление, ние нямаме власт над вашите тегления. Вместо това ми позволете няколко въпроса:
Казиното потвърди ли, че вашият акаунт е преминал успешно пълна проверка на акаунта? Защото това е най-честият проблем.
Освен това, как поддръжката на казиното обясни проблема - питали ли сте?
Също така би било полезно да знаете от кога се опитвате да изтеглите парите и дали сте избрали същия метод на плащане, използван преди това за депозита.
Ще чакам вашия отговор.
Unfortunately, we hold no power over your withdrawals. Allow me a few questions instead:
Has the casino confirmed your account successfully passed full account verification? Because this is the most common issue.
Additionally, how has the casino support explained the issue - have you asked?
It would also help to know since when you are trying to withdraw the money and whether you opted for the same payment method previously used for the deposit.
I'll wait for your reply.
Здравейте и благодаря за вниманието. Разгледах страницата на казиното и виждам същото, така че ще го препратя на нашия екип за данни.
Играете ли и в казиното, след като вече знаете? 🙂
Hi and thanks for the heads up. I looked at the casino page and I see the same thing, so I'll forward it to our data team.
Do you play at the casino too, now that you know ? 🙂
Здравей Джаро
Аз самият не съм играл там. Случайно попаднах на него, докато търсех места, които да изпробвам, и реших да уведомя общността за всеки случай. 🫡
Hi Jaro
I haven’t played there myself. I just happened to come across it when looking for places to try out and thought I’d let the community know, just in case. 🫡
Това е едно голямо благодарствено аплодисменти специално за вас! ✨🙌
Ние наистина ценим такава информация.
That's one big thank-you applause exclusively for you! ✨🙌
We really appreciate such information.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.