преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Apollo Spin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, според екранната снимка, която виждам, имате проблем с тегленето, нали? Има ли причина да не можете да вземете парите си от казиното? Видях, че едната е дори от лятото, което бих казала доста отдавна.
Както и да е, мислили ли сте да подадете жалба? Защото, ако казиното няма причина да блокира вашите тегления, това вероятно би било най-разумното нещо. Какво мислиш?
Hi according to the screenshot that I see you have a problem with the withdrawal right ? Is there a reason why you can't get your money out of the casino ? I saw that one is even from the summer which I would say is quite a long time ago.
Anyway, have you thought about filing a complaint? Because if the casino has no reason to block your withdrawals, that would probably be the most sensible thing to do. What do you think?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.