преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Anonym Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, нито един представител на това казино не е публикувал тук, така че казиното със сигурност няма да ви отговори.
Виждам обаче, че имате проблем с проверката и също сте подали жалба за това. Какво точно се случва? Казиното не приема ли документи или нещо друго?
Също така не мога да не кажа, че това казино не беше най-добрият избор, тъй като работи без лиценз и индексът му на безопасност е много нисък. Виждали ли сте го и вие? Мисля, че дори да получиш парите и да успееш да потвърдиш, не бих играл повече тук.
Ако имате нещо ново, уведомете ни.
Hi, no representative of this casino has ever posted here, so the casino certainly won't write you back.
However, I can see that you have a problem with verification and you also lodged a complaint about it. What exactly is going on ? Is the casino not accepting any documents or something else ?
I also can't help but say that this casino was not the best choice as it operates without a license and its safety index is very low. Have you seen it too ? I think that even if you get the money and manage to verify, I wouldn't play here anymore.
If you have something new, let us know.
Отхвърлиха автентичните ми лични карти, както и телефонните ми сметки.
Казват, че са "случайни".
Имам много лошо предчувствие относно проблема.
Щях да ги сменя и да напиша положително мнение за тях, тъй като мислех, че ще решат проблема, но сега те лъжат тотално.
They rejected my authentic Identity Cards, as well my phone bills.
They say they are "randoms".
I have a very very bad feeling about the issue.
I was going to change and write a positive review about them since I thought they were going to solve the problem, but now they are utterly lying.
Наистина съжалявам за този проблем с конкретното казино. За съжаление не можем да бъдем повече полезни, както е обяснил и нашият екип за оплаквания във вашата жалба . Както Jaro вече изрази нашата позиция, когато става въпрос за безопасността на това казино, вероятно би било наистина по-добре да се насочим някъде другаде, към по-добро и по-безопасно. Моля, не се колебайте да се свържете с нас в бъдеще за всичко, свързано с онлайн казина, с радост ще ви дадем съвет, ако е необходимо.
I'm really sorry about this issue with the particular casino. Unfortunately, we can not be of any more help, as our complaint team has explained in your complaint, as well. As Jaro has already expressed our position, when it comes to the safety of this casino, probably it would be really better to turn head somewhere else, to a better and safer one. Please do not hesitate to contact us in the future with anything related to online casinos, we will gladly give you some advice, if needed.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.