преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Anarchy Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
По някаква причина Skrill депозитите не достигат до сметката на играча и транзакциите не се показват в историята на транзакциите. поддръжката казва, че плащането е отменено....
For some reason Skrill deposits doesn't reach the player's account and the transactions are not shown in transactions history. support says payment was cancelled....
Здравейте, парите напуснаха ли вашата сметка в Skrill? Опитахте ли да попитате доставчика на плащания дали има грешка? Като алтернатива, опитахте ли друг метод на плащане за депозита?
Уведомете ме, ако проблемът ви продължава.
Hello, did the money leave your Skrill account ? Did you try to ask the payment provider if there was any error ? Alternatively, did you try any other payment method for the deposit ?
Let me know if your problem still persists.
Здравей Джаро.
Парите напуснаха сметката ми. Изпратих екранна снимка на плащането до поддръжката на казиното и идентификационния номер, предоставен от Skrill, за да го споделя с търговеца, ако парите не бъдат кредитирани. Но нищо досега
Hi Jaro.
The money did leave my account. I did send a screenshot of the payment to the casino support and the ID provided by Skrill to share with the merchant if the money does not get credited. But nothing so far
разбирам го Попитах това главно защото казината имат вързани ръце в тези случаи, тъй като вината може да не е тяхна. Очевидно ще трябва да имате търпение и да се информирате за следващите стъпки и ако все още имате проблем, можете да подадете жалба до нас.
Как обаче реагира казиното, когато им изпратихте преписа за плащане? Какво казаха ?
I get it. I asked this mainly because the casinos have their hands tied in these cases, as it may not be their fault at all. Obviously, you will need to be patient and keep yourself informed about the next steps and if you still have a problem, you can file a complaint with us.
However, how did the casino respond when you sent them the payment transcript ? What did they say ?
Казаха да изчакаме, докато екипът им се свърже с мен и това е всичко за сега! Изминаха пет дни, откакто направих депозита, ако не греша!
They did say to wait until their team contact me, and that's all for now ! It's been five days since I made the deposit if I'm not wrong!
Да, знам, че е неприятно да чакаш и да не знаеш нищо, но за съжаление в такива случаи няма какво друго да се направи. Нашият екип също не може да направи много и понякога може да отнеме повече от няколко дни. Ето защо препоръчах да бъдете търпеливи и да не харчите повече пари, докато всичко не се оправи. Надявам се, че поддръжката ще се свърже с вас скоро с добри новини.
Yes, I know it is unpleasant to wait and not know anything, but unfortunately in such cases there is nothing else to do. Our team can't do much either and sometimes it can take more than a few days. So that is why I recommended to be patient and not to spend more money until everything is sorted out. I hope that support will get back to you soon with some good news.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.