преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Amuletobet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, от години играя в сайта на AMULETOBET и основно на слот играта GEMIX, както и в други сайтове. Никога не съм ги виждал да ядат толкова $$$. Повече от 7000,00 R$, без да плащате абсолютно нищо. Тъй като познавам играта и знам как работи, влязох в чата на AMULETOBET и се оплаках. Получих само стандартни отговори и поисках възстановяване на част от загубите, трябваше да ми се свържат по имейл и нищо. Повече от 1 месец чакам решение и абсолютно нищо. Промоциите вече не съществуват, най-накрая машините са на ниво, което играчите само ще загубят.
Hello, I've been playing on the AMULETOBET site for years and mainly on the GEMIX slots game, which on other sites too. I've never seen them eat so much $$$. More than R$ 7,000.00 without paying absolutely nothing. As I know the game and I know how it works, I entered the AMULETOBET chat and complained. I only got standard answers and asked for a refund of part of the losses, they had to get back to me by email and nothing. For more than 1 month I have been waiting for a solution and absolutely nothing. Promotions no longer exist, finally the machines are at a level that players will only lose.
Olá, jogo no site AMULETOBET há anos e principalmente no jogo de slots GEMIX , o qual em outros sites tb . Nunca vi comerem tanto $$$. Mais de R$ 7.000,00 sem pagar absolutamente nada . Como conheço o jogo e sei como ele funciona , entrei no chat do AMULETOBET e reclamei . Só obtive respostas padrão e solicitei uma devolução de uma parte das perdas , ficaram de me retornar por email e nada . Há mais de 1 mês espero uma solução e absolutamente nada . Promoções já não existem mais , enfim as máquinas estão num nível de que os jogadores só irão perder.
Е, не искам да звуча грубо, но трябва да ви попитам: имате ли доказателство, че играта е променена по някакъв начин? Тъй като е почти невъзможно, след като играта е предоставена от лицензирания доставчик на игри и е „поточно предавана" от оригиналния сървър, вижте как работи:
Вашата победа (или загуба) във всеки рунд се определя единствено от вашия късмет. Резултатът не се влияе от вашите предишни победи/загуби, нито от печалбите/загубите на други играчи, нито от нещо предвидимо. Това сте само вие и електромагнитен шум в RNG – просто чист хазарт.
Опасявам се, че оплакването ви е насочено по същия начин.
Видях, че казиното е наградило много нещастен играч, като е дало допълнителни бонуси, но никога не съм чувал за възстановяване на суми поради големи загуби. Съжалявам, че е хазарт.
Well, I don't want to sound harsh, but I have to ask you: do you have proof the game is somehow altered? Because it is almost impossible once the game is provided by the licensed game provider, and "streamed" from the original server, see how it works:
Your win (or loss) in every round is determined purely by your luck. The outcome isn’t influenced by your previous wins/loses, nor the wins/losses of other players, nor by anything predictable. It’s just you and electromagnetic noise in the RNG – simply pure gambling.
I fear your complaint heads the same way.
I saw the casino awarded a very unfortunate player by giving additional bonuses, but I have never heard about refunds because of heavy losses. I'm sorry it's gambling.
Разбирам мисълта ви перфектно, но от моя опит конкретно в тази игра е практически невъзможно да не платите нищо за изиграната сума. Това, което искам, е някакъв бонус за това, че съм активен клиент на сайта и за това колко съм играл в него.
I understood your point perfectly, but from my experience in this game specifically, it is practically impossible not to pay anything for the amount played. What I request is some bonus for being an active customer of the site and for how much I've played on it.
Entendi perfeitamente sua colocação, mas pela minha experiência nesse jogo especificamente, praticamente impossível não pagar nada pelo montante jogado . Oq eu solicito é algum bônus por ser cliente ativo do site e pelo quanto já joguei no mesmo .
Разбирам, че това ви се струва странно. Но това е хазарт. Вероятно ще се радвам да получа бонус, ако съм активен играч, но казиното може да избере на кого да предложи бонуса и на кого не. Така че в този случай зависи от казиното да реши дали ще го получите или не. Разбира се, желая ти да имаш късмет и да си възнаграден!!!
Въпреки това, ако смятате, че не получавате това, което сте очаквали от казиното за похарчените пари, е напълно добре да потърсите друго казино, където ще бъдете по-доволни. За щастие, изборът е много широк и от вас зависи къде ще изберете да похарчите парите си.
Видях също, че се въздържате от жалбата, която чака вашата допълнителна информация. Можете да кликнете върху него тук и да добавите необходимите подробности. Да видим дали ще се получи така, както искате. Чувствайте се свободни да ни информирате за напредъка или резултата.
I understand that this seems strange to you. But that's gambling. I'd probably be happy to get a bonus if I'm an active player, but the casino can choose who they offer the bonus to and who they don't. So in this case, it's up to the casino to decide whether you get it or not. Of course, I wish you to be lucky and to be rewarded !!!
However, if you feel that you are not getting what you expected from the casino for your money spent, it is perfectly fine to look for another casino where you will be more satisfied. Fortunately, the choice is very wide and it is up to you where you choose to spend your money.
I also saw that you refrain the complaint, which is waiting for your additional information. You can click on it here and add needed details. Let's see if it works out the way you want it to. Feel free to update us on the progress or outcome.
В нашия преглед също така е посочено, че е затворен. Но казиното не успя ли по някакъв начин да разреши вашата ситуация? Защо трябваше да пъхнеш 25$ там?
We also have it stated in our review that it is closed. But didn't the casino somehow manage to resolve your situation ? Why did you have to stuck $25 in there ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.