ФорумКазинаamok казино с

amok казино с

преди 3 години от mcclane2020
|
3436 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години

намерих такова казино

външният вид е чист.

Някои големи игри за игри не работят, дори ако са в списъка.

върхът даде малко малки печалби, но се чувства доста слабо да донесе всякакъв вид печалба в това казино.


други имат ли опит с това казино?

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
mcclane2020
преди 3 години

Еха! Харесва ми анимационният стил на уебсайта. Не го преглеждаме на нашия уебсайт, така че ще се уверя, че прегледът ще бъде направен скоро. Благодаря за бакшиша!

Автоматичен превод:
преди 3 години

Депозирах там няколко пъти и тъй като не спечелих нищо от там, се почувствах по -добре да закрия сметката.

Не мисля, че си заслужава по -дългия опит, ако не се дава стойност за парите.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Трябва да кажа най -лошото казино, в което съм играл. Имах над 26K и исках да направя теглене, когато отказаха да плащат и ми казаха да изпратя всички документи за сертифициране и аз го направих. Както винаги, когато казино не изплати печалбата ви, фондът, който имате, ще бъде изигран и ще загуби всичко. Опитах толкова много време да се оттегля, но не успях да го направя. дни за проверка и дори не ми изпратиха имейл относно това, че се нуждаят от повече документ. Най -лошото е, че е добре да депозирате и да загубите всички пари, но когато става въпрос за плащане, това е друго нещо. Не бих препоръчал това казино на никого. Ако бяха сериозни, не бива да ви позволяват да депозирате нито едно от многото казина. Подкрепата е много лоша и те изобщо не се интересуват. Това, което ме разстрои, е, че докато депозирам и не теглех, те не попитаха за документ, но веднага щом исках да тегля, те отказаха, докато не им изпратя документа и все пак след 10 дни те не бяха проверени и когато се свързах с подкрепа, те казаха, че се нуждаят от повече документи и когато попитах защо не са изпратили никакъв имейл, тя първо отказа да отговори, а след това тя каза, че имат много работа. Аз също не можах да изтегля кешбека си.

Автоматичен превод:
seani2003
преди 3 години

За съжаление това, което описвате тук, е доста често срещано нещо. Както вече споменахте, поддръжката на казиното имаше твърде много работа. Сега си представете, че ще трябва да проверят всички, преди да направят първия депозит - изобщо не можеха да се справят. Тогава защо не ви информираха, че се нуждаят от повече документи? Просто е, някой е прецакал нещата.

В случаи като този съм убеден, че основната причина, поради която те се отнасят с вас по този начин, не е фактът, че биха искали да се уверят, че изигравате печалбите си, а може да са с недостатъчен персонал, неопитни и да имат лошо управление. Резултатът е, че чакате 10 или повече дни за проверка, това трябва да е въпрос на ... да речем 2 дни.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още