НачалоФорумКазинаAll British Casino - обща дискусия

All British Casino - обща дискусия

 от Radka
|
103 преглеждания 4 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с All British Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

ще бъдат изтрити

Автоматичен превод:

Имам големи проблеми с изплащането на това казино.

Така че депозирах малко над 300. В този момент бях потвърден по електронен път и прагът беше 2000, така че реших, че съм добре за всякакви kyc проверки.

Спечелих голяма печалба 2000 се оттеглих веднага и почувствах, че искам да залагам, така че се самоизключих.

Сайтът беше толкова труден при отговарянето на въпроси.

Знам, че не трябва да искат лична карта, когато можеше да бъде поискана в по-ранна точка, раздел 17 и законите за самоизключване, но те заявиха, че няма да получа никакви печалби, докато не им изпратя документ за самоличност със снимка, банкови данни, селфи и писмо за пребиваване.

Предадох се и ги изпратих на всички по имейла, както ми казаха.

След това се върнаха, че не беше достатъчно добър, трябваше да го направя чрез връзка и искаха видео доказателство как влизам в моята банка и показвам транзакциите. Направи това. Агентът за чат каза, че това би било приемливо.

Направих идентификационната карта със снимката, която беше приета като шофьорска книжка с адреса ми, направих видеото.

Направи доказателство за адрес.

Сега те изпратиха по имейл тази сутрин видеото не е достатъчно добро и по-задълбочено видео, показващо всички подробности за моя акаунт.

Моята банка ме посъветва да не правя това!

Всеки път, когато се подчинявам, те местят вратата, така че какво да правя??

Автоматичен превод:
Chezbreaks

здравей

Ако сте сигурни, че вече сте предоставили на казиното всички необходими документи, или да кажем достатъчно документи, за да потвърдим напълно вас и вашия акаунт, бих казал, че няма какво да се направи в това отношение.

Бих искал да знам защо казиното се нуждае от такова видео на първо място. Тези заявки може да означават, че целта не е просто да потвърдите акаунта си, но също така може би да разследвате някакъв вид подозрение, свързано с вашия акаунт. Но предпочитам да не спекулирам, без да разбирам подхода на казиното.

Така че, може би, ако обобщим това, което вече сте предоставили, и го сравним с това, което казиното все още трябва, за да освободи тегленето, ще стигнем до реалистично заключение.

Можете ли да опитате да обобщите това, моля? Наистина мисля, че би било удобно.

Автоматичен превод:

Мисля, че имейл адресът ми може да е маркирал нещо. Това е старият имейл на сестра ми. По принцип бях взел нейния телефон назаем, докато успея да намеря замяна. Тя имаше имейл адрес, който не използваше, така че от около година използвам този имейл за всичко и автоматично. Очевидно са видели друго име в имейла. Веднага обясних ситуацията. На един чат съветник, който ми се подиграва и ме пита на какво име да ме нарича.

Показах им снимки на входящата си поща и им показах, че всичките ми приходи и изходящи имейли са адресирани до мен, а не до моя имейл адрес.

Не съм нарушил никакви условия в това.

Нищо не посочва имейл адрес с име. Използвах картата си, банковата си сметка. Моят адрес.

Доставих селфи, банково видео, току-що направих банковата си карта, две букви, шофьорската си книжка. Показа им имейл адреса.

Искаха след това да кача всичко чрез трета страна, наречена mitek, не ми беше удобно, но го направих. Продължава да идва при грешка. Успяхме да вземем повечето и те искат още едно селфи, добавено към mitek, което е мястото, където се намираме. Не ми позволява да качвам там и те просто казват, че същото трябва да е там. Опитах се да го изпратя по имейл и чат, но те не искат да знаят.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини