преди 2 дни
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с All British Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имам големи проблеми с изплащането на това казино.
Така че депозирах малко над 300. В този момент бях потвърден по електронен път и прагът беше 2000, така че реших, че съм добре за всякакви kyc проверки.
Спечелих голяма печалба 2000 се оттеглих веднага и почувствах, че искам да залагам, така че се самоизключих.
Сайтът беше толкова труден при отговарянето на въпроси.
Знам, че не трябва да искат лична карта, когато можеше да бъде поискана в по-ранна точка, раздел 17 и законите за самоизключване, но те заявиха, че няма да получа никакви печалби, докато не им изпратя документ за самоличност със снимка, банкови данни, селфи и писмо за пребиваване.
Предадох се и ги изпратих на всички по имейла, както ми казаха.
След това се върнаха, че не беше достатъчно добър, трябваше да го направя чрез връзка и искаха видео доказателство как влизам в моята банка и показвам транзакциите. Направи това. Агентът за чат каза, че това би било приемливо.
Направих идентификационната карта със снимката, която беше приета като шофьорска книжка с адреса ми, направих видеото.
Направи доказателство за адрес.
Сега те изпратиха по имейл тази сутрин видеото не е достатъчно добро и по-задълбочено видео, показващо всички подробности за моя акаунт.
Моята банка ме посъветва да не правя това!
Всеки път, когато се подчинявам, те местят вратата, така че какво да правя??
I'm having major trouble with this casino paying out.
So I deposited just over 300. I was electronically verified at this point and threshold stated 2000 so thought I was ok for any kyc checks.
I hit a big win 2000 withdrew immediately and felt I wanted to gamble so I did self exclude.
The site has been so difficult in answering questions.
I know they're not supposed to ask for id when it could of been asked at an earlier point section 17 and the self exclusion laws however they stated I wouldn't recieve any of my winnings until I sent them photo ID, banking details, selfie and letter of residence.
I gave in and sent them all on the email as they told me to.
Next they came back that wasn't good enough I'd have to do it by link and they wanted video proof of me logging in my bank and showing the transactions. Did that. Chat agent said this would be acceptable.
Did the photo id which got accepted driving licence with my address on, did the video.
Did the proof of address.
Now they have emailed this morning the video is not good enough and a more indepth video showing all my account details.
My bank.advised me not to do this!
Everytime I comply they move the goal post so what am I to do??
здравей
Ако сте сигурни, че вече сте предоставили на казиното всички необходими документи, или да кажем достатъчно документи, за да потвърдим напълно вас и вашия акаунт, бих казал, че няма какво да се направи в това отношение.
Бих искал да знам защо казиното се нуждае от такова видео на първо място. Тези заявки може да означават, че целта не е просто да потвърдите акаунта си, но също така може би да разследвате някакъв вид подозрение, свързано с вашия акаунт. Но предпочитам да не спекулирам, без да разбирам подхода на казиното.
Така че, може би, ако обобщим това, което вече сте предоставили, и го сравним с това, което казиното все още трябва, за да освободи тегленето, ще стигнем до реалистично заключение.
Можете ли да опитате да обобщите това, моля? Наистина мисля, че би било удобно.
Hello,
If you are certain you have already provided the casino with all necessary documents, or let's say enough documents to verify you and your account fully, I'd say there isn't much to do in that regard.
I would like to know why the casino needs such video in the first place. These requests may indicate that the goal is not just verifying your account but also perhaps investigating some sort of suspicion associated with your account. But I prefer not to speculate without understanding the casino's approach.
So, maybe if we summarize what you have already provided and compare that with what the casino still needs to release the withdrawal, we will come to a realistic conclusion.
Can you try to summarize that, please? I really think it would be handy.
Мисля, че имейл адресът ми може да е маркирал нещо. Това е старият имейл на сестра ми. По принцип бях взел нейния телефон назаем, докато успея да намеря замяна. Тя имаше имейл адрес, който не използваше, така че от около година използвам този имейл за всичко и автоматично. Очевидно са видели друго име в имейла. Веднага обясних ситуацията. На един чат съветник, който ми се подиграва и ме пита на какво име да ме нарича.
Показах им снимки на входящата си поща и им показах, че всичките ми приходи и изходящи имейли са адресирани до мен, а не до моя имейл адрес.
Не съм нарушил никакви условия в това.
Нищо не посочва имейл адрес с име. Използвах картата си, банковата си сметка. Моят адрес.
Доставих селфи, банково видео, току-що направих банковата си карта, две букви, шофьорската си книжка. Показа им имейл адреса.
Искаха след това да кача всичко чрез трета страна, наречена mitek, не ми беше удобно, но го направих. Продължава да идва при грешка. Успяхме да вземем повечето и те искат още едно селфи, добавено към mitek, което е мястото, където се намираме. Не ми позволява да качвам там и те просто казват, че същото трябва да е там. Опитах се да го изпратя по имейл и чат, но те не искат да знаят.
I think my email address might of flagged up something. It's my sisters old email. I had basically borrowed her phone until I could get a replacement. She had an email address she didn't use so for about a year I've been using that email for everything and automatically. They've obviously seen a different name on the email. I explained the situation right away. To one chat advisor mocking me asking me which name to call me.
I showed them photos of my inbox and showed them all my emails income and outgoing are addressed to me rather than on my email address.
I have not breached any terms in this.
Nothing states about a named email address. I've used my card, my bank account. My address.
I have supplied selfie, bank video, I've just done my bank card, two letters, my driving licence. Showed them re email address.
They wanted me to then upload everything through a 3rd party called mitek I wasn't comfortable but did it. Kept coming up at error. Managed to get most and they want another selfie added to mitek which is where we are at. It's not allowing me to upload to there and they just say the same thing it needs to be on there I've attempted sending it via email and chat but they don't want to know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.