преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Airbet.io Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Положителните отзиви са фалшиви. Това казино ще предложи бонус за безплатни завъртания, ако направите екранна снимка, за да ги информирате. Депозирах тук ниво 3, но не мога да тегля. Само имейл, че е успешно, но няма реални пари в джоба ми. Оплаквал съм се. Казиното каза, че всяка транзакция се решава от казиното. Моля, прочетете тяхната политика. Така че дори ако казиното не плаща, те не могат да направят нищо. Фалшив. Техните социални медии ще изтрият негативните коментари. Чатът на уебсайта няма отговор. Само играчи там молят за помощ. Те ще предложат 100-50-20 безплатни пари, за да ви подмамят да депозирате. Бъдете много внимателни. Ако не ми вярвате, можете да го докажете.
Positive reviews are fake. This casino will offer free spins bonus if you take screenshot to inform them. I have deposited here level 3 but can't withdraw. Only email that it is successful but no real money in my pocket. I have complained. Casino said that any transaction is decided by casino. Please read their policy. So even if casino doesn't pay, they can't do anything. Fake. Their social media will delete the negative comments. The chat on the website has no response. Only players there asking for help. They will offer 100-50-20 free money to trick you into depositing. Be very careful. If you don't believe me, you can prove it.
здравей
С облекчение чух, че можете да предложите доказателство, защото бих искал да препоръчам подаването на жалба относно проблема с тегленето. Имате ли все още активен баланс по сметката?
Също така се чудя дали са излезли с някакво изявление. Според мен всеки играч трябва да бъде напълно информиран, особено ако тегленията му не работят по някаква причина.
По един или друг начин, съответствието, което споменах, може да бъде изпратено тук 👈
Положителната фалшива рецензия, която споменахте, също привлече интереса ми! Както можете да си представите, разграничаването на фалшиви или мотивирани от казино или може би по някакъв начин платени потребителски отзиви е голямо предизвикателство в наши дни. Поради тази причина би било от неоценима полза за нас, ако можете да уловите начина, по който смятате, че това казино инициира играчите да изпращат фалшиви добри отзиви и да ни го изпратите на
Бих искал да чуя вашите мисли за тях.
Hello,
I am relieved to hear that you can offer proof because I would like to recommend filing a complaint about the withdrawal issue. Do you still have an active account balance?
I also wonder whether they've come out with any sort of statement. Every player should, in my opinion, be fully informed, particularly if his withdrawals are not working for whatever reason.
One way or another, the compliant I mentioned can be submitted right here 👈
The positive fake review you mentioned also caught my interest! As you can imagine, destinguishing fake or casino-motivated or perhaps somehow paid user reviews is a big challenge these days. For that reason, it would be of invaluable service to us if you could capture the way you believe this casino initiates the players to submit fake good reviews and send it to us at community@casino.guru
I would like to hear your thoughts on these.
Но в края на случая трябва да приема
Но първо трябва да ви кажа, че нямам нужда или полза. Да клеветя казиното, че депозират пари и правят залози. Няма причина да ми отнеме 1 месец, за да подам жалба или проверка. Докато все още имам пари в тази сметка Единственото нещо е, че за да не искам други играчи да се правят като мен, подадох жалба от място. Последният им отговор е да четат! Политика на казиното на Airbet, решения за всички транзакции Само в тяхна власт и се счита за най-доброто (Това означава, че всеки играч или лице или други агенции не са в състояние да се противопоставят на тези изисквания. Във всеки случай всички транзакции се решават само). Но трябва да го приемеш. благодаря
But at the end of the case I have to accept
But first, I have to tell you that I have no need or benefit. To slander the casino that they deposit money and place bets There is no reason that I will take 1 month to file a complaint or check. While I still have money in that account The only thing is In order to not want other players Being done like me I passed a complaint from a place. Their final answer is to read! Airbet casino policy, decisions about all transactions Only in their power And is considered the best (That means Any player or person or other agencies are unable to counter those requirements. In every case, all transactions are decided only). But have to accept it. Thank you.
След това изображението на екрана на имейла, което те дават като бонус от ротацията. Може да предложи да се види в шиите, телеграф. Сега са затворени след оплаквания.
Радка Атомна
Next, the email screen image that they give the bonus of the rotation. Can propose to see in the Shia, telegraph. They are now closed after complaints.
Radka Atomic
Съжалявам, но някак си не разбирам значението на всички екранни снимки, които сте предоставили тук, нито какъв точно е проблемът.🤷♀️
Както Радка вече спомена в предишния си пост, ако имате някакво доказателство за това, което се опитвате да кажете, моля, изпратете го на нашия имейл.
Също така, ако има нещо, с което нашият екип за жалби може да ви помогне, подайте жалба, за да могат да разгледат по-задълбочено проблема.
I am sorry, but I kind of don't understand the meaning of all the screenshots you have provided here, nor what exactly is the issue.🤷♀️
As Radka already mentioned in her previous post, if you have any proof about what are you trying to say, please send it to our email.
Also, if there is anything that our complaint team could help you with, file a complaint so they can have a deeper look into the issue.
Успешно подадох жалба до LCB. Моля, прочетете първоначалното съобщение.
(Това означава, че всеки играч, лице или други агенции не са в състояние да се противопоставят на тези изисквания. Във всеки случай всички транзакции се решават само). Но трябва да го приемеш. благодаря
I have successfully filed a complaint with LCB. Please read the initial message.
(That means Any player or person or other agencies are unable to counter those requirements. In every case, all transactions are decided only). But have to accept it. Thank you.
Не мога да разбера посланието, честно казано. Какво възнамерявате да кажете, моля? Какви изисквания? Е, въз основа на екранната снимка, която предоставихте по-рано, изглежда по някаква причина все още не са ви платени $20, които сте спечелили от бонуса. Някои тегления бяха отказани. Поне толкова мога да разбера.
Съжалявам да видя, че казиното запази мълчание.
I can't comprehend the message, to be honest. What do you intend to say, please? What requirements? Well, based on the screenshot you provided earlier, it seems for some reason you have not yet been paid $20 you won from the bonus. Some withdrawals were declined. I can understand that much, at least.
I'm sorry to see the casino remained silent.
След това изображението на екрана на имейла, което те дават като бонус от ротацията. Може да предложи да се види в шиите, телеграф. Сега са затворени след оплаквания.
Радка Атомна
Next, the email screen image that they give the bonus of the rotation. Can propose to see in the Shia, telegraph. They are now closed after complaints.
Radka Atomic
Що се отнася до "фалшивите" рецензии или, да кажем, мотивирани, не можах да намеря никаква специфика на нито един от тези екранни снимки. Свързано ли е по някакъв начин? Звучи ми като съвсем обикновена промоция.
When it comes to the "fake" reviews, or, let's say, motivated ones, I could not find any specifics on any of these screenshots. Is it somehow related? Sounds like quite an ordinary promo to me.
Съжалявам, ще ви разкажа отново подробностите, в момента съм малко зает с обичайната си работа. Тези бонуси са това, което те изпращат, след като напишат своята благодарност на различни платформи и запишат екрана и след това ги изпратят в Telegram. Те ще ви изпратят безплатни завъртания, просто искате да го видите, така че аз ви го изпращам. Горното е разговорът между мен и персонала на LCB. Няма причина да ги клеветя и няма да си губя времето с измамни казина.
Sorry, I will tell you the details again, I am a bit busy with my regular work right now. These bonuses are what they send after writing their appreciation on various platforms and recording the screen and then sending them on Telegram. They will send you free spins, just you want to see it so I send it to you. The above is the conversation between me and the staff on LCB. There is no reason for me to slander them and I will not waste my time with scam casinos.
Няма нужда да се извиняваш.
Нека се съсредоточим само върху потребителските отзиви, които смятате, че казиното насърчава или възнаграждава:
Не е доказателство, знаете, да публикувате екранна снимка на предполагаеми възнаградени бонуси, която изглежда като всяка друга оферта по имейл. Изглежда обаче, че знаете нещо за схемата. Възможно ли е да направите екранна снимка, показваща кореспонденцията играч-казино, където се обсъжда сделката?
Изключително важно е да видите някой от казиното, който наистина предлага награда за прегледа, за да разрешите този проблем. Мислите ли, че сега има повече смисъл?
No need to apologize.
Let us concentrate only on the user reviews that you believe the casino encouraged or rewarded:
It is not proof, you know, to post a screenshot of supposedly rewarded bonuses that appears like any other email offer. However, it appears that you know something about a scheme. Is it possible for you to take a screenshot displaying the player-casino correspondence where the deal is discussed?
It is critical to see someone from the casino genuinely offering a reward for the review in order to solve this. Do you think it makes more sense now?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.