преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с AHTI Games Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравей Здравей! Някой друг има ли опит с онлайн казиното Ahti Games. Преди всичко работеше добре, но сега искат доказателство за адрес и отказват да приемат документите, които изпратих (последната сметка за ток).
Дори Chattik не отговаря на съобщенията ми вече 1,5 часа.
Hello hello! Does anyone else have experience with the Ahti Games online casino. Before, everything worked fine, but now they ask for proof of address and refuse to accept the documents I sent (latest electricity bill).
Even Chattik hasn't responded to my messages for 1.5 hours now.
Terveppä terve! Onko muilla kokemuksia Ahti Games-nimisestä nettikasinosta. Ennen on toiminut kaikki hyvin, mutta nyt pyytävät osoitetodistusta eivätkä suostu millään hyväksymään lähettämiäni dokumentteja (uusin sähkölasku).
Chattikin on nyt ollut vastaamatta viesteihini jo 1,5 tuntia.
Обясниха ли ви причината да отхвърлят този документ? Възможно е да е в грешен формат или с лошо качество. Опитайте се да разберете, моля, и ни уведомете, ако имате нужда от нашата намеса във вашия случай.
Have they explained to you the reason they rejected this document? It could be that it is in the wrong format or of bad quality. Try to find out, please, and let us know if you need our intervention in your case.
Всичко е наред. Очевидно документът просто е бил в грешен формат, така че грешката е моя собствена 😅
It's OK. Apparently, the document was just in the wrong format, so it was my own fault 😅
Asia kunnossa. Ilmeisesti oli vaan asiakirja väärässä muodossa eli oma moka 😅
Не се притеснявайте, всъщност се случва много пъти. И така, сега всичко наред ли е? Уведомете ни, когато получите парите, моля.
Do not worry, it happens many times, actually. So, is everything okay now? Let us know when you receive the money, please.
Да, всичко е наред и парите вече са в сметката.
Yes, everything is fine and the money is already in the account.
Kyllä, kaikki ok ja rahatkin jo tilillä.
Страхотен! Кой метод на плащане сте използвали за вашето теглене? Всъщност този вид информация може да помогне на други играчи в бъдеще. Освен това, ако желаете, можете да опишете опита си в рецензия за това казино. Ето линка 👈.
Great! Which payment method have you used for your withdrawal? This kind of information could help other players in the future, actually. Also, if you'd like, you can describe your experience in a review for this casino. Here's the link 👈.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.