преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Agent NoWager Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Бих искал да обсъдя как съм похарчил над £ 400 в това казино и те няма да обработят тегленето ми, което бих могъл да обявя без бонус вчера, казаха, че заложихте € 139 евро, за да отговорят на вашите изисквания за залагане, което направих и сега те все още спечелиха ' обработвам и няма да отговоря на букмейкърите за измама 5.6 е любезен бих дал на тях и на казиното на Харис и двете 0/10 измамни сайтове 100 %%
I’d like to dissuss how I spent over £400 at this casino and they won’t process my withdrawal which I may ad was bonus free yesterday they said bet €139 euros to meet your wagering requirements I did and now they still won’t process and won’t answer scam bookmakers 5.6 is to kind I’d give them and Harrys casino both 0/10 fraudulent sites 100%%
Трябва да използвате всички възможни начини да се свържете с тях и след това вероятно да им дадете няколко дни, за да отговорят на вашия имейл. Ако спрат да общуват с вас, тогава смятам, че е подходящият момент да подадете жалба. Може да нямат проблеми с изплащането на печалбите ви, но може да са твърде заети засега.
You should use all possible ways of contacting them and then probably give them few days to reply to your email. It they stop communicating with you, then I believe it's the right time to submit a complaint. They may have no issues with paying out your winnings, but they might be just too busy for now.
Нещото е друго, след като депозирах безденусните си депозирани средства, спечелих само £ 180, те казаха, че трябва да заложите още € 139, за да теглите, аз го направих, но тъй като спечелих, те казаха о, не, трябва да върнете още € 159 от парите си за да тегля, така че направих и спечелих, поисках да се изтегля отново тази сутрин, те изпратиха съобщение, като казаха познайте какво трябва да направите 5 пъти при всеки депозит, който направите 😆 сериозно, това са директно депозирани средства, които сега са направили, тъй като това е напълно абсурдно. Сега те казват, че трябва да изпратя идентификационен номер. Вече съм изпратил снимка на паспорта около четири пъти шофьорска книжка небесна сметка съвет данъчна сметка банкова карта отпред и отзад това е много стресиращо преживяване, като се има предвид, че просто исках да направя няколко залога !!
Thing is mate after I deposited my non bonus straight deposited funds I only won £180 back they said you you need to bet €139 more to withdraw I did but because I won they said oh no you need to back another €159 of your money to withdraw so I did and won requested to withdraw again this morning they messaged saying guess what you have to do 5 x on every deposit you make 😆 seriously this is straight deposited funds they have now u turned that one as it’s completely ludicrous. They now saying I need to send Id well I’ve already sent passport photo about four times driving licence sky bill council tax bill Bank card front and back this is a very stressfull experience considering I just wanted to put a few bets on !!
Еха! Това звучи лудо.
Ако направите депозит самостоятелно и ги помолите да го изтеглят веднага, разбирам, че първо трябва да го заложите, но ако казиното ви каже, че трябва да направите депозит, за да теглите, те могат не те принуждавам да играеш с парите!
Wow! That sounds crazy.
If you make a deposit on your own and ask them to withdraw it immediately, then I understand you need to wager it first, but if you're told by the casino that you need to make a deposit in order to withdraw, then they can't force you to play with the money!
Някой от казиното се свърза с мен и започна да се занимава с моя случай, тегленето вече е изпратено за обработка, въпреки че е изпращано обратно три пъти. Ще ви уведомя, ако премине добре, благодаря
Someone from the casino contacted me and started dealing with my case they withdrawal has now been sent for processing although it’s been sent back three times I’ll let you know if it goes through ok thanks
Тегленето ми беше обработено, казаха, че очаквайте парите ми след седем дни някой в казиното да се заеме да разреши ситуацията, въпреки че първоначално беше стресиращо, ще ви уведомя, ако получа средствата👍
My withdrawal has been processed they said expect my money in seven days someone at the casino took it upon themselves to to sort the situation out although it was stressful at first I’ll let you know if I get the funds👍
Поне има известен положителен напредък. Да видим дали наистина ще получите тегленето. Късмет!
There's some positive progress at least. Let's see if you really receive the withdrawal. Good luck!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.