преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Adjarabet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Фалшиви игри? И гуру му даде много добра оценка.. Исус плака!! сериозно, всяко казино, открито с ФАЛШИВИ игри, трябва незабавно да получи лоша оценка.. вземете мерки гуру.
Fake games ? And guru has given it a very good rating..Jesus wept!! seriously, any casino found using FAKE games should instantly be given a bad rating..get your act together guru .
Здравей martyboy123,
Не знам откъде идва това, но ще попитам колегите, които се грижат за резултата.
И на мен не ми изглежда правилно.
Hello martyboy123,
I'm not sure where that comes from, but I'll ask my colleagues who take care of the score.
Doesn't seem right to me either.
Актуализация: направихме грешка тук, толкова съм благодарен, че я открихте.
Засега коригирахме рейтинга поне до „съмнителен". Доколкото разбирам, това е нещо като първа стъпка. Ще се опитам да проследя това.
Update: we made a mistake here, I'm so grateful you found it out.
For now, we adjusted the rating to a "questionable" sort at least. As far as I understand, this is sort of a first step. I'll try to keep track of that.
Добра работа,,винаги отивам при гуру, за да намеря моите казина, но съм виждал това и преди, ако са готови да използват фалшиви игри, какво друго са готови да направят?,,и ако мога да добавя според мен казина, които нямате подходящи контроли за хазарт, никога не трябва да получават по-висока оценка от добра, но с предупреждение, ..но продължавайте в същия дух 👍
Good work,,I always go to guru to find my casinos, but have seen this before, if they are prepared to use fake games, what else are they prepared to do ?,,and if I may add in my opinion any casinos that do not have proper gambling controls should never be rated higher then good but with a warning, ..but keep up the good work 👍
Има редовни срещи по такива теми, но аз лично не съм част от тях. Но мога да потвърдя, че постоянно се стремим да разберем кои аспекти могат да бъдат оценени автоматично като част от изчисленията и кои не. Това е само малка подробност, много други фактори се обсъждат редовно, за да сме сигурни, че можем да отразяваме рейтинга въз основа на истинската картина на казиното.
Що се отнася до Adjarabet и отговорните инструменти, това не е перфектно:
Разбирам тезата ти. 👍
There are regular meetings about such topics, but I'm not personally part of that. But I can confirm we constantly aim to figure out which aspects can be evaluated automatically as a part of calculations and which don't. That's just a small detail, many other factors are regularly being discussed to ensure we can reflect the rating based on the true casino picture.
As goes for Adjarabet and responsible tools, it's not perfect:
I understand your point. 👍
Не успях да се регистрирам, тъй като процесът на регистрация изисква 4-цифрен код, който трябва да бъде изпратен на мобилния ви телефон, но той не пристигна и онлайн поддръжката не помогна с това.
I wasn't able to register, 'cause the registration process ask for a 4 digit code which should be send to your mobil phone, but it didn't arrive and online support didn't help with that.
Опитахте ли да се свържете с казиното и по имейл или просто опитахте да поправите това с агента за чат на живо? Смятам, че би трябвало да могат да решат проблема.
Have you tried to contact the casino by email, as well, or just tried to fix that with the live chat agent? I reckon they should be able to fix the issue.
Здравейте, вече не го виждам в нашия преглед, така че бих казал, че вероятно вече не е така.
Както и да е, защо питаш, искаше ли да играеш тук? 🙂
Hi, I don't see it in our review anymore, so I'd say that's probably not the case any longer.
Anyway, why do you ask, did you want to play here ? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.