ФорумКазинаAdjarabet Casino - обща дискусия

Adjarabet Casino - обща дискусия

преди 1 година от martyboy123
|
1653 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Adjarabet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Фалшиви игри? И гуру му даде много добра оценка.. Исус плака!! сериозно, всяко казино, открито с ФАЛШИВИ игри, трябва незабавно да получи лоша оценка.. вземете мерки гуру.

Автоматичен превод:
martyboy123
преди 1 година

Здравей martyboy123,

Не знам откъде идва това, но ще попитам колегите, които се грижат за резултата.

И на мен не ми изглежда правилно.

Автоматичен превод:
martyboy123
преди 1 година

Актуализация: направихме грешка тук, толкова съм благодарен, че я открихте.

Засега коригирахме рейтинга поне до „съмнителен". Доколкото разбирам, това е нещо като първа стъпка. Ще се опитам да проследя това.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Добра работа,,винаги отивам при гуру, за да намеря моите казина, но съм виждал това и преди, ако са готови да използват фалшиви игри, какво друго са готови да направят?,,и ако мога да добавя според мен казина, които нямате подходящи контроли за хазарт, никога не трябва да получават по-висока оценка от добра, но с предупреждение, ..но продължавайте в същия дух 👍

Автоматичен превод:
martinramsey59
преди 1 година

Има редовни срещи по такива теми, но аз лично не съм част от тях. Но мога да потвърдя, че постоянно се стремим да разберем кои аспекти могат да бъдат оценени автоматично като част от изчисленията и кои не. Това е само малка подробност, много други фактори се обсъждат редовно, за да сме сигурни, че можем да отразяваме рейтинга въз основа на истинската картина на казиното.

Що се отнася до Adjarabet и отговорните инструменти, това не е перфектно:

file

Разбирам тезата ти. 👍


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не успях да се регистрирам, тъй като процесът на регистрация изисква 4-цифрен код, който трябва да бъде изпратен на мобилния ви телефон, но той не пристигна и онлайн поддръжката не помогна с това.

Автоматичен превод:
Macs307
преди 6 месеца

Опитахте ли да се свържете с казиното и по имейл или просто опитахте да поправите това с агента за чат на живо? Смятам, че би трябвало да могат да решат проблема.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Чакай, все още ли използват фалшиви игри?

Автоматичен превод:
JamesSTaylor
преди 3 седмици

Здравейте, вече не го виждам в нашия преглед, така че бих казал, че вероятно вече не е така.

Както и да е, защо питаш, искаше ли да играеш тук? 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини